Kokemuksia kyseisestä monitoritelineestä?

Liittynyt
20.11.2022
Viestejä
11
Vaikuttaa liki identtiseltä DELTACO ARM-0351 kanssa joka on minulla. Se on ainakin hyvä, kannattelee minulla kahta 27" näyttöä ongelmitta, 0351 riittää 32" näytöillekin. Kiinnitystapa on minulla pöydän läpiporatulla pultilla, todella tukeva ainakin siten kiinnitettynä. 1300-mallissa läpiruuvii/siipimutteri näyttää vähän heppoisammalta kun 0351-mallin, jossa on tukeva M8 lyhennettävä pultti ja kunnon mutteri. Varsien päissä olevat säätöruuvit näyttävät myös vastaavilta tuossa 1300-mallissa. Järki vähän vastustelee niiden säätöä, kun ruuvia pitää "löysätä" että kannatusvoimaa saadaan lisää näytöille, mutta siinä on kyllä +/- merkit. Kaksi näyttöä on helppo saada prikuleen suoraan ja samaan tasoon keskenään ja ne myös pysyvät siinä. Jos haluaa näytöt keskenään keskeltä kiinni toisiinsa "yhdeksi näytöksi", niin kannattaa huomioida että pöytä ei parane olla kovin lähellä seinää, sillä varret tökkäävät helposti seinään nivelkohdastaan. Max kokoisten näytöjen kanssa ongelma varmaankin vähenee. Kaapelikanavat on fixut, näytön johdot saa nätisiti piiloon ja kunhan nivelkohdissa jättää riittävästi lenkkiä piuhoihin, niin säätelykin toimii. Tuohon 0351 varteen olen ainakin ollut todella tyytyväinen, kerran laittoi kohdilleen, niin siinä on saanut olla.
Jalustan päälle liimasin lopuksi foamiteipilla Akasa:n USB 3.0 USB-hubin, pikusen epäkeskeinen sivusuunnassa, mutta täysin vaakasuora ja tasainen paikka hubille, helppo tökätä USB-tikku kiinni.
Eri numeroinen varsi, mutta vastaava rakenne, toivottavasti auttoi.

ARM-1300

ARM-0351
 
Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
107
Tuosta ei oo, mutta tästä vastaava amazonin kautta, näemmä 20% alennuskin tarjolla: https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B07ZNGT8K4

Ollut käytössä nyt puolitoista vuotta eikä pahaa sanottavaa. Näyttöjen asennus ihan yhtä kömpelö kuin linkkisi telineessä, ei kuitenkaan mikään mahdoton systeemi. Valitsin tämän puhtaasti siitä syystä, että kiinnitys pöytään tapahtuu kahdella ruuvipuristimella vs. yhdellä. Ollut kiinni Ikean reikäjuustopöydässä kahdella Qnix QX2710LED 27" näytöllä ilman ongelmia.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 128
Viestejä
4 209 181
Jäsenet
71 021
Uusin jäsen
jesse.o

Hinta.fi

Ylös Bottom