Kokeiltua: Samsung Galaxy A50

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935



io-techin huhtikuun viimeisessä artikkelissa kokeillaan Samsungin uutta keskihintaista Galaxy A50 -älypuhelinta. A50 tarjoaa muutamia hintaluokassaan hieman harvinaisempia ominaisuuksia, kuten Super AMOLED -näytön, näytön alle sijoitetun sormenjälkitunnistimen, kolmoistakakameran sekä Samsungin edullisemmista puhelimista aiemmin uupuneen pikalatauksen, joiden lisäksi varustukseen kuuluu mm. Exynos 9610 -järjestelmäpiiri, 4 Gt RAM-muistia, 128 Gt tallennustilaa sekä 4000 mAh akku.

Lue artikkeli: Kokeiltua: Samsung Galaxy A50

Huom! Foorumiviestistä saattaa puuttua kuvagalleria tai upotettu video.

Linkki alkuperäiseen uutiseen (io-tech.fi)

Palautelomake: Raportoi kirjoitusvirheestä
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Liittynyt
07.04.2018
Viestejä
246
J sarja kuopattu selkeyden vuoksi, mutta tilalle tulleet e ja s -loppupäätteet ei kyllä mielesteni selkiytä tilannetta yhtään.

Hyvä arvostelu ja mielenkiintoinen luuri, itse ainakin tykkään, että takakuori on muovia.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
6 985
tilalle tulleet e ja s -loppupäätteet ei kyllä mielesteni selkiytä tilannetta yhtään.
e on vissiin joku entrymalli eli huonompi kuin sama numero mutta ei kehattu pudottaa pienemmäksi. Mutta mikä /missä on s?
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Rupesin itsekin kelaamaan, että missä sen perä-ässän näin. Joo ei varmaan ole muita tulossa. Mitenköhän näitä sitten erotellaan vuosittain...
Toivottavasti vain vuosiluku perään, ettei enempää aleta hämmentämään. Tai ehkä ne päättää hypätä sataluvulle sitten ensi vuonna ;)
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
6 985
Rupesin itsekin kelaamaan, että missä sen perä-ässän näin. Joo ei varmaan ole muita tulossa. Mitenköhän näitä sitten erotellaan vuosittain...
Galaxy AXX (2020) Ja markkinointipuoli voi mainostaa kuukauden myydyintä luuria kun se oli poistomyynnissä ollut (2019) malli.
 
Liittynyt
11.03.2017
Viestejä
294
Ihan jees kaikkinensa.

"Toiminnaltaan sormenjälkitunnistin toimi lyhyemmän testijakson aikana varsin moitteetta, hieman hitaampaa tunnistusnopeutta lukuun ottamatta."

Artikkelista ymmärtäisin, että toiminta (ja hitaus) on ihan siedettävällä tasolla ilman pelihousujen repimisiä?
Meinaatteko ottaa A70:sen vielä testattavaksi vai meneekö liian lähelle A50:sen kanssa?
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 269
Ihan jees kaikkinensa.

"Toiminnaltaan sormenjälkitunnistin toimi lyhyemmän testijakson aikana varsin moitteetta, hieman hitaampaa tunnistusnopeutta lukuun ottamatta."

Artikkelista ymmärtäisin, että toiminta (ja hitaus) on ihan siedettävällä tasolla ilman pelihousujen repimisiä?
Meinaatteko ottaa A70:sen vielä testattavaksi vai meneekö liian lähelle A50:sen kanssa?
Ajatuksena testata A80 sitten kun siitä joskus samplet tulee. Muita A-sarjalaisia ei taida olla tällä hetkellä suunnitelmissa.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Artikkelista ymmärtäisin, että toiminta (ja hitaus) on ihan siedettävällä tasolla ilman pelihousujen repimisiä?
Juurikin näin. Tunnistin ei ole nopeimmasta päästä, vaatii vaan sormen pitämistä tunnistimen päällä hieman pidempään. Paremmin se toimii kuin Nokia 9:n vastaava toteutus.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
897
Minkähän verran tuo näytön alla oleva sormenjälkilukija nostaa laitteen hintaa vrt takakuoressa oleva?
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 481
Oliko tuossa valmiiksi asennettu näytönsuojakalvo? Yhden kuvan mukaan näyttäisi että olisi.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Oliko tuossa valmiiksi asennettu näytönsuojakalvo? Yhden kuvan mukaan näyttäisi että olisi.
Ainakaan tässä samplessa ei ollut (en ainakaan muista). Noissa kuvissa tosiaan näyttää että olisi, mutta tuossa on tuollainen pieni rako/reunus tuon näytön ja rungon välissä, joka noissa kuvissa näyttä suojakalvolta :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 481
Ainakaan tässä samplessa ei ollut. Noissa kuvissa tosiaan näyttää että olisi, mutta tuossa on tuollainen pieni rako/reunus tuon näytön ja rungon välissä, joka noissa kuvissa näyttä suojakalvolta :)
Aha, okei. Aika h*lvetin oudolta kyllä näyttää ja olin niin varma että olisi suojakalvo :rofl:

Mut eihän siinä sitten kun ei ole niin ei ole :tup:

Laitetaan kuva vielä muidenden ihmeteltäväksi että mitä tarkoitin.

A50.JPG
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
483
Aha, okei. Aika h*lvetin oudolta kyllä näyttää ja olin niin varma että olisi suojakalvo :rofl:

Mut eihän siinä sitten kun ei ole niin ei ole :tup:

Laitetaan kuva vielä muidenden ihmeteltäväksi että mitä tarkoitin.

No ompa samsungi nyt kunnostautunut näiden feikkisuojakalvojen kanssa:D
 
Liittynyt
28.02.2017
Viestejä
39
Ite nappasin tämän S7:n korvaajaksi kun eniten oli hakusessa isompi akku, näyttö ja tallennustila ja jo S7:n tehot riitti omaan käyttöön. On kyllä ollu hyvä laite, paitsi sormenjälkilukija tykkää välillä olla hieman ärsyttävä mutta useimmiten toimii. Tosiaan suojakalvoa ei itselläkään ruudussa ollu, jota myös ihmettelin.
 

Archey

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.06.2017
Viestejä
586
Äkää todellakaa koskeko näihin samsungin paskoihin.
Ensin palavat rekat jotka kuljettavat näitä huomenna luultavasti talosi.


Harrin puhelin roihahti tuleen taskussa kauppakeskuksen pihalla – ”Puolimetriset lieskat lähtivät takista”
Lahtelaisen Harri Kekkosen kauppareissu sai erikoisen käänteen perjantai-iltana, kun hänen puhelimensa syttyi tuleen. Tuleen syttyivät myös miehen vaatteet.
Hurja välikohtaus tapahtui Lahden Ahtialassa sijaitsevan kauppakeskuksen edustalla perjantai-illalla kello yhdeksän aikoihin.

– Mä olin melkein kaupan pihalla, kun kuulin, että jotain tipahti. Sitten käännyin fillarin kanssa ympäri ja näin, että mun puhelin on keskellä katua. Ihmettelin, miten se voi tippua, kun se oli povitaskussa, 54-vuotias Harri Kekkonen kertoo.

Kekkonen pysähtyi, koska hänellä oli tukalat oltavat.

– Katsoin, että puolimetriset lieskat lähtivät (huppari)takista, Kekkonen kertoo.

KEKKOSELLE tuli kiire.

– Otin äkkiä äkkiä vaatteet pois, koska huppari, t-paita ja housut paloivat. Sitten muistin, että mulla oli puhelin luottokortin kotelossa. Otin senkin äkkiä sieltä ja silleen, Kekkonen kertaa.

– Poljin vaatteet sammuksiin, talutin pyörän kaupan pihaan ja vaatteista nousi hirveä savu. Olin lähes munasillaan siinä, oli vain bokserit jalassa ja siinä oli jotain teinipoikia. Ne kattoivat aika hitaasti ja kysyivät, että mitä mulle on sattunut. Sanoin, etten tiedä vielä oikein itsekään, Kekkonen toteaa.

Hänelle itselleen ei tullut palovammoja.

VASTA jonkun ajan kuluttua myöhemmin Kekkoselle valkeni tapahtumien kulku. Kekkosen käsityksen mukaan hänen Samsung S6 -älypuhelin syttyi palamaan, mikä aiheutti koko välikohtauksen.

– Se poltti reiän siihen (huppari)takkiin, ja sitten se tippui. Mä en kuullut mitään räjähdystä, se vaan syttyi. Ja se mikä siinä oli hauskaa, niin se puhelin toimi. Ja mä olisin ottanut kuvan, mutta kamera paloi, Kekkonen kertoo.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006088290.html
 
Liittynyt
28.02.2017
Viestejä
39
Äkää todellakaa koskeko näihin samsungin paskoihin.
Ensin palavat rekat jotka kuljettavat näitä huomenna luultavasti talosi.


Harrin puhelin roihahti tuleen taskussa kauppakeskuksen pihalla – ”Puolimetriset lieskat lähtivät takista”
Lahtelaisen Harri Kekkosen kauppareissu sai erikoisen käänteen perjantai-iltana, kun hänen puhelimensa syttyi tuleen. Tuleen syttyivät myös miehen vaatteet.
Hurja välikohtaus tapahtui Lahden Ahtialassa sijaitsevan kauppakeskuksen edustalla perjantai-illalla kello yhdeksän aikoihin.

– Mä olin melkein kaupan pihalla, kun kuulin, että jotain tipahti. Sitten käännyin fillarin kanssa ympäri ja näin, että mun puhelin on keskellä katua. Ihmettelin, miten se voi tippua, kun se oli povitaskussa, 54-vuotias Harri Kekkonen kertoo.

Kekkonen pysähtyi, koska hänellä oli tukalat oltavat.

– Katsoin, että puolimetriset lieskat lähtivät (huppari)takista, Kekkonen kertoo.

KEKKOSELLE tuli kiire.

– Otin äkkiä äkkiä vaatteet pois, koska huppari, t-paita ja housut paloivat. Sitten muistin, että mulla oli puhelin luottokortin kotelossa. Otin senkin äkkiä sieltä ja silleen, Kekkonen kertaa.

– Poljin vaatteet sammuksiin, talutin pyörän kaupan pihaan ja vaatteista nousi hirveä savu. Olin lähes munasillaan siinä, oli vain bokserit jalassa ja siinä oli jotain teinipoikia. Ne kattoivat aika hitaasti ja kysyivät, että mitä mulle on sattunut. Sanoin, etten tiedä vielä oikein itsekään, Kekkonen toteaa.

Hänelle itselleen ei tullut palovammoja.

VASTA jonkun ajan kuluttua myöhemmin Kekkoselle valkeni tapahtumien kulku. Kekkosen käsityksen mukaan hänen Samsung S6 -älypuhelin syttyi palamaan, mikä aiheutti koko välikohtauksen.

– Se poltti reiän siihen (huppari)takkiin, ja sitten se tippui. Mä en kuullut mitään räjähdystä, se vaan syttyi. Ja se mikä siinä oli hauskaa, niin se puhelin toimi. Ja mä olisin ottanut kuvan, mutta kamera paloi, Kekkonen kertoo.

Karu kuva: Harrin puhelin roihahti tuleen taskussa kauppakeskuksen pihalla – ”Puolimetriset lieskat lähtivät takista”
Vaikkakin nämä on valitettavia tilanteita joita ei saisi koskaan tapahtua, mahdollisuus näiden tapahtumiseen on kyllä ihan joka valmistajalla. Jokainen käyttää Li-Po akkuja ja vähän kun Googlea käyttää niin löytää kyllä ihan muiltakin valmistajilta räjähtäneitä puhelimia tai tabletteja. Yhdessä vaiheessa kiersi video jossa iPad savusi asiakaspalvelutiskillä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
1 512
Itselleni ainakin muovinen takakuori on lähinnä plussa. Ei ainakaan halkea kovalla tuijottamisella, niinkuin kaikki muut lasikuoriset.

Ikävän iso tämäkin puhelin tosin. Oma kipuraja on jossain 150mm korkeusluokassa.
 

Karhu47

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.05.2018
Viestejä
108
Onko A40 mallista tulossa testiä? Koonsa puolesta erittäin mielenkiintoinen ja odotettu uutuus.

Edit: Kiitokset kattavasta tietopaketista
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 336
Muovinen kuori on mielestäni plussaa. Ärsyttävää kun pitää nykyään paapoa näitä luureja ja pitää ties missä polyuretaanipehmusteessa ettei saman tien hajoa sirpaleiksi.
 

Archey

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
16.06.2017
Viestejä
586
Äkää todellakaa koskeko näihin samsungin paskoihin.
Ensin palavat rekat jotka kuljettavat näitä huomenna luultavasti talosi.


Harrin puhelin roihahti tuleen taskussa kauppakeskuksen pihalla – ”Puolimetriset lieskat lähtivät takista”
Lahtelaisen Harri Kekkosen kauppareissu sai erikoisen käänteen perjantai-iltana, kun hänen puhelimensa syttyi tuleen. Tuleen syttyivät myös miehen vaatteet.
Hurja välikohtaus tapahtui Lahden Ahtialassa sijaitsevan kauppakeskuksen edustalla perjantai-illalla kello yhdeksän aikoihin.

– Mä olin melkein kaupan pihalla, kun kuulin, että jotain tipahti. Sitten käännyin fillarin kanssa ympäri ja näin, että mun puhelin on keskellä katua. Ihmettelin, miten se voi tippua, kun se oli povitaskussa, 54-vuotias Harri Kekkonen kertoo.

Kekkonen pysähtyi, koska hänellä oli tukalat oltavat.

– Katsoin, että puolimetriset lieskat lähtivät (huppari)takista, Kekkonen kertoo.

KEKKOSELLE tuli kiire.

– Otin äkkiä äkkiä vaatteet pois, koska huppari, t-paita ja housut paloivat. Sitten muistin, että mulla oli puhelin luottokortin kotelossa. Otin senkin äkkiä sieltä ja silleen, Kekkonen kertaa.

– Poljin vaatteet sammuksiin, talutin pyörän kaupan pihaan ja vaatteista nousi hirveä savu. Olin lähes munasillaan siinä, oli vain bokserit jalassa ja siinä oli jotain teinipoikia. Ne kattoivat aika hitaasti ja kysyivät, että mitä mulle on sattunut. Sanoin, etten tiedä vielä oikein itsekään, Kekkonen toteaa.

Hänelle itselleen ei tullut palovammoja.

VASTA jonkun ajan kuluttua myöhemmin Kekkoselle valkeni tapahtumien kulku. Kekkosen käsityksen mukaan hänen Samsung S6 -älypuhelin syttyi palamaan, mikä aiheutti koko välikohtauksen.

– Se poltti reiän siihen (huppari)takkiin, ja sitten se tippui. Mä en kuullut mitään räjähdystä, se vaan syttyi. Ja se mikä siinä oli hauskaa, niin se puhelin toimi. Ja mä olisin ottanut kuvan, mutta kamera paloi, Kekkonen kertoo.

Karu kuva: Harrin puhelin roihahti tuleen taskussa kauppakeskuksen pihalla – ”Puolimetriset lieskat lähtivät takista”
Vaikkakin nämä on valitettavia tilanteita joita ei saisi koskaan tapahtua, mahdollisuus näiden tapahtumiseen on kyllä ihan joka valmistajalla. Jokainen käyttää Li-Po akkuja ja vähän kun Googlea käyttää niin löytää kyllä ihan muiltakin valmistajilta räjähtäneitä puhelimia tai tabletteja. Yhdessä vaiheessa kiersi video jossa iPad savusi asiakaspalvelutiskillä.
Sitten on mennyt pahan kerran ohi nämä muut uutiset, kun itselle aina vain Samsungit tuntuvat syttyvän.

Voi olla, että Samsungin lämpenee liikaa ja lämmönsiirto ulospäin on heikohko ja puhelin kuumenee kriittisitä paikoista liikaa.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Sitten on mennyt pahan kerran ohi nämä muut uutiset, kun itselle aina vain Samsungit tuntuvat syttyvän.

Voi olla, että Samsungin lämpenee liikaa ja lämmönsiirto ulospäin on heikohko ja puhelin kuumenee kriittisitä paikoista liikaa.
Joo onhan noita ehkä kourallinen syttynyt syystä x tai y. Tuskin niistä jokaisesta merkistä edes Eurooppaan asti valuu tietoja, saati että lehdistöä kiinnostaa jos ei ole tunnuttu "iso" merkki.

Mutta se nyt taas ei tähän puhelimeen enää liity mitenkään.

EDIT: Onhan noita maailmalla pamahdellut niin Nokiaa, kuin Oneplussaa jne. Ei niistä vaan raportoida täällä kun ei ole Samsung/Apple.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: E.T
Liittynyt
28.02.2017
Viestejä
39
Sitten on mennyt pahan kerran ohi nämä muut uutiset, kun itselle aina vain Samsungit tuntuvat syttyvän.

Voi olla, että Samsungin lämpenee liikaa ja lämmönsiirto ulospäin on heikohko ja puhelin kuumenee kriittisitä paikoista liikaa.
Voisin veikata että Samsungin räjähtelyt ylittää uutiskynnyksen Suomessa helpommin Note 7 fiaskon takia. Note 7 oli kyllä munaus ihan yhtään kieltelemättä, tosin siinäkin se vika taisi olla se että akulle ei oltu annettu tarpeeksi laajenemisvaraa eli akuissa itsessään ei ollu mitään vikaa vaan moka oli suunnittelussa. Itellä tää A50 on nyt neljäs Samsung (S4, S5, S7 jälkeen) ja ainoastaan S4:ssä tuli akkuvika jossa puhelin alko sammuilemaan miten sattuu ja näytti vääriä prosentteja. Se korjautu akun vaihtamisella. 3 vuotta vanha S7 on edelleen tuossa pöydällä yhtenä kappaleena.
 

E.T

Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
6 254
EDIT: Onhan noita maailmalla pamahdellut niin Nokiaa, kuin Oneplussaa jne. Ei niistä vaan raportoida täällä kun ei ole Samsung/Apple.
Vuosien mittaan varmaan suurimmalla osalla merkeistä ollut jokunen yksittäistapaus.
Pienemmän myynnin merkeillä vain samalla todennäköisyydellä esiintyvät tapaukset jäävät vähiin.
Ja sitten tosiaan ei se keltaruskean median haluamia myyviä otsikoita saa aikaan jos joku marginaalinen laite tekee sen.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 247
En ymmärrä hinnasta kritisoimista.

4000 mAh akku, amoled näyttö, näytönalainen sormenjälkilukija... Ei heti tule mieleen, että näitä on reilusti alle 400€ saanut.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
6 985
Note 7 oli kyllä munaus ihan yhtään kieltelemättä, tosin siinäkin se vika taisi olla se että akulle ei oltu annettu tarpeeksi laajenemisvaraa eli akuissa itsessään ei ollu mitään vikaa vaan moka oli suunnittelussa.
Siinä oli pari vikaa, yksi oli tuo liian pieni/olematon paisuntatila ja lisäksi oli kaksi eri vikaa akun rakenteessa
Suunnitteluvirhe:


Rakennevirhe:



Samsung probe blames batteries for fires
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
424
Nyt olisi tämänkin hinta tipahtanut 300 euroon. Kuinka pehmeää tuo takakuoren muovi on? Ulkomaalaisilla foorumeilla lukenut että saattaa vahingoittua melko helposti varovaisellakin käytöllä.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Nyt olisi tämänkin hinta tipahtanut 300 euroon. Kuinka pehmeää tuo takakuoren muovi on? Ulkomaalaisilla foorumeilla lukenut että saattaa vahingoittua melko helposti varovaisellakin käytöllä.
En ainakaan omassa lyhyessä kokeilujaksossa saanut näkyviä naarmuja aikaan, mutta muovi on tietysti muovia ja varmasti naarmuuntuu kun sopiva paikka tulee
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 269
Nyt olisi tämänkin hinta tipahtanut 300 euroon. Kuinka pehmeää tuo takakuoren muovi on? Ulkomaalaisilla foorumeilla lukenut että saattaa vahingoittua melko helposti varovaisellakin käytöllä.
Kyllähän nuo muovikuoret käytön myötä naarmuuntuu väistämättä, mutta se on toinen asia onko siitä muuta haittaa kuin visuaalista.
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 634
Onko muilla kokemusta että sormenjälkilukitus on näissä surkea? Oma A70 vaatii useamman sekunnin ja keskimäärin 3-5 yritystä avaukseen. Likainen tai märkä sormi on jo ihan no-go, ei aukea ollenkaan.

Verrokkina Moto G5 ja Honor 7, molemmat aukeaa salamana vaikka märällä sormella.

Sormenjälki tallennettu uudestaan ja useamman kerran, tuntuu että lukitus on se ongelma, appien tunnistus tuntuisi toimivan paremmin?
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 269
Onko muilla kokemusta että sormenjälkilukitus on näissä surkea? Oma A70 vaatii useamman sekunnin ja keskimäärin 3-5 yritystä avaukseen. Likainen tai märkä sormi on jo ihan no-go, ei aukea ollenkaan.

Verrokkina Moto G5 ja Honor 7, molemmat aukeaa salamana vaikka märällä sormella.

Sormenjälki tallennettu uudestaan ja useamman kerran, tuntuu että lukitus on se ongelma, appien tunnistus tuntuisi toimivan paremmin?
Kyllä se on aika normaalia, että märällä sormella saattaa ilmetä ongelmia, eikä se koske pelkästään Samsungin puhelimia, vaan useimpia sormenjälkitunnistimia.
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 634
Kyllä se on aika normaalia, että märällä sormella saattaa ilmetä ongelmia, eikä se koske pelkästään Samsungin puhelimia, vaan useimpia sormenjälkitunnistimia.
Sen voisin hyväksyä mutta tuo 3-5 yritystä ihan joka kerta on kyllä aika heikko esitys.

Ja siis verrokit pari vuotta vanhat halvemmat luurit aukeaa melko huonoissakin olosuhteissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 158
Mulla on ainakin A50 sormenjälkitunnistus pääsääntöisesti toiminut varsin hyvin, jopa parantunut päivitysten myötä. Joskus likaisella sormella tai oudossa kulmassa ei tunnista ja joutuu yrittämään useamman kerran. Sen olen kyllä huomannut, että näytön lukituksen poisto toimii joskus hitaasti. Yleensä esim pankkisovelluksissa nopeus on todella hyvä.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
6 985
Sen voisin hyväksyä mutta tuo 3-5 yritystä ihan joka kerta on kyllä aika heikko esitys.

Ja siis verrokit pari vuotta vanhat halvemmat luurit aukeaa melko huonoissakin olosuhteissa.
Tuossa vaiheessa opettaisin sille uusiksi. Kaks A-sarjalaista lähisuvussa toimii kyllä ekalla 90% kerroista.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 269
Sen voisin hyväksyä mutta tuo 3-5 yritystä ihan joka kerta on kyllä aika heikko esitys.

Ja siis verrokit pari vuotta vanhat halvemmat luurit aukeaa melko huonoissakin olosuhteissa.
Tarkennan nyt siis vielä sen verran, että normaalissa avaamisessa tuo 3-5 yritystä ei kuulosta normaalilta, mutta se on normaalia ettei märällä sormella tykkää välttämättä aueta.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 269
Sen voisin hyväksyä mutta tuo 3-5 yritystä ihan joka kerta on kyllä aika heikko esitys.

Ja siis verrokit pari vuotta vanhat halvemmat luurit aukeaa melko huonoissakin olosuhteissa.
Mitä nyt nopeasti kaivoin puhelimen kaapista ja testailin tuota lukijaa, niin kyllä tuo melko varmasti tuntuisi tunnistavan, mutta aika hidashan tuo on. Taitaa olla ihan edullisimpia optisia näytön alaisia tunnistimia tuossa - perinteinen takakuoreen sijoitettu olisi varmasti ollut toiminnaltaan parempi ratkaisu.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 436
Viestejä
4 161 739
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom