Äkää todellakaa koskeko näihin samsungin paskoihin.
Ensin palavat rekat jotka kuljettavat näitä huomenna luultavasti talosi.
Harrin puhelin roihahti tuleen taskussa kauppakeskuksen pihalla – ”Puolimetriset lieskat lähtivät takista”
Lahtelaisen Harri Kekkosen kauppareissu sai erikoisen käänteen perjantai-iltana, kun hänen puhelimensa syttyi tuleen. Tuleen syttyivät myös miehen vaatteet.
Hurja välikohtaus tapahtui Lahden Ahtialassa sijaitsevan kauppakeskuksen edustalla perjantai-illalla kello yhdeksän aikoihin.
– Mä olin melkein kaupan pihalla, kun kuulin, että jotain tipahti. Sitten käännyin fillarin kanssa ympäri ja näin, että mun puhelin on keskellä katua. Ihmettelin, miten se voi tippua, kun se oli povitaskussa, 54-vuotias Harri Kekkonen kertoo.
Kekkonen pysähtyi, koska hänellä oli tukalat oltavat.
– Katsoin, että puolimetriset lieskat lähtivät (huppari)takista, Kekkonen kertoo.
KEKKOSELLE tuli kiire.
– Otin äkkiä äkkiä vaatteet pois, koska huppari, t-paita ja housut paloivat. Sitten muistin, että mulla oli puhelin luottokortin kotelossa. Otin senkin äkkiä sieltä ja silleen, Kekkonen kertaa.
– Poljin vaatteet sammuksiin, talutin pyörän kaupan pihaan ja vaatteista nousi hirveä savu. Olin lähes munasillaan siinä, oli vain bokserit jalassa ja siinä oli jotain teinipoikia. Ne kattoivat aika hitaasti ja kysyivät, että mitä mulle on sattunut. Sanoin, etten tiedä vielä oikein itsekään, Kekkonen toteaa.
Hänelle itselleen ei tullut palovammoja.
VASTA jonkun ajan kuluttua myöhemmin Kekkoselle valkeni tapahtumien kulku. Kekkosen käsityksen mukaan hänen Samsung S6 -älypuhelin syttyi palamaan, mikä aiheutti koko välikohtauksen.
– Se poltti reiän siihen (huppari)takkiin, ja sitten se tippui. Mä en kuullut mitään räjähdystä, se vaan syttyi. Ja se mikä siinä oli hauskaa, niin se puhelin toimi. Ja mä olisin ottanut kuvan, mutta kamera paloi, Kekkonen kertoo.
Karu kuva: Harrin puhelin roihahti tuleen taskussa kauppakeskuksen pihalla – ”Puolimetriset lieskat lähtivät takista”