Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
panostusta anteksi suomen kieli ei ole minun aidin kieli en oikein ymmarran mita tarkoitat sorry.
panostusta anteksi suomen kieli ei ole minun aidin kieli en oikein ymmarran mita tarkoitat sorry.
Tietokoneesi käyttöjärjestelmä on ehkä Windows? Oletko enabloinut UPnP:n myös käyttöjärjestelmän tasolla? Tunnetaan nimellä "Network Discovery". Control Panel > Network and Internet > Network and Sharing Center > Advanced...
Kiitosta! Ei ihme etten saanut toimimaan... Jään siis odottelemaan Kodi 19 vakaata versiota.HDR tuki on lisätty Kodi 19 alpha buildeihin: Kodi Matrix 19.0 HDR Windows API (merged)
Aiemmissa Kodi versioissa HDR toimii vain jos käyttää jotain epävirallista forkkia tai ulkoista soitinta.
Amazon Primen pluginia joskus trial jakson aikana käytin ja siitä ei saanut ulos kuin SD-laatua, kiitos HDCP/DRM rajoitusten. Muissakin lienee sama asia jos toimivaa pluginia on ylipäänsä.Disney+, Netflix ja Prime Video varmaan pääasialliset. Tärkein varmaan saada ensin tuo Disney+ niin saa mandalorianin katsottua 4K tarkkuudella.
Jos se uusi telkkari on sellainen, että sen "Smart TV"-toteutuksena on Android TV, niin mitään muuta ei tarvita. Asennat vain haluamiesi palveluiden asiakasohjelmat. Jos toteutuksena on joku muu, esim. Samsungilla Tizen-käyttöjärjestelmä, niin todennäköisesti ennen pitkää alat kaivata erillistä Android TV -boksia (esim. Nvidia Shield). Sensijaan että yrittäisit rakentaa Raspberryn ja Kodin varaan jotain vastaavaa.Tuli ostettua 4k telkkari suoratoistopalveluiden katsomiseen, ja nyt pitäisi ratkaista miten ihmeessä saada sitä videota sinne telkkarille saakka Yksi vaihtoehto on toki ostaa 4k chromecast tai joku Android-TV boxi, mutta tuli mieleeni, että voikohan tuon hoitaa KODIn ja raspberry pi:n avulla?
Käytössä olisi Raspberry Pi 3, jos siihen laittaa KODI:n niin saakohan siihen sitten plugareilla tms. apeilla laitettua suoratoistopalveluita?
Disney+, Netflix ja Prime Video varmaan pääasialliset. Tärkein varmaan saada ensin tuo Disney+ niin saa mandalorianin katsottua 4K tarkkuudella.
Olen käyttänyt Kodia Raspi 1:sellä jo vuosia (openelec). Hyvin toimii videot rautapurulla mutta itse käyttöliittymä on hitaanpuoleinen. Raspi 4:lla ei varmaan ongelmia. Nuo add-onit on kyllä aika kälyisiä. Osa toki toimiikin, esim HBO Nordic. Yle Areena lakkasi toimimasta kesällä. Osta vaan suoraan joku Android mediaboxi jos streamauspalveluja käytät. Ja sellainen joka tukee myös Kodia (minulla AppleTV kun puhelinkin on sellainen).