Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta eikö Amazon mainostanut noiden toimivan dualina XMP:nä?Edit. Palautin, koska muistit olivat lisäksi single ram kittejä.
Oliko paketti ihan kunnolla rutussa vai olivatko nuo tuon näköisiä ehjässä paketissa?Minulle tuli tänään nuo 6000/cl28. Vähän vääntyneitä on. Ei ole vielä prossua laittaa emolevylle niin en tiedä toimiiko...
![]()
![]()
Kyllähän ne varmaan toimii, vaikka ei olekaan samasta valmistuserästä. Pitäisihän näiden tulla kuitenkin samassa paketissa. Valmistajan sivuillakin on erikseen ean koodit single -ja dual kiteille.Mutta eikö Amazon mainostanut noiden toimivan dualina XMP:nä?
Ehjä paketti oli missä oli kuvassa näkyvä jäähdytin sekä kaksi pakettia 16GB muisteja. Kummallista, että molemmat muistit oli vähän mutkalla sekä toisen puolen heat spreaderi painunut vähän kuopalle..Oliko paketti ihan kunnolla rutussa vai olivatko nuo tuon näköisiä ehjässä paketissa?
Kyllähän tuosta tosiaan ihan kittejä googlen kuvahaun mukaan on olemassa. Onkohan niiltä loppuneet nuo ja nyt lähettävät yksittäispakattuja kittinä? Omani eivät ole vielä saapuneet.Kyllähän ne varmaan toimii, vaikka ei olekaan samasta valmistuserästä. Pitäisihän näiden tulla kuitenkin samassa paketissa. Valmistajan sivuillakin on erikseen ean koodit single -ja dual kiteille.
Itse tilasin 20.8 ja perille saapui juuri kuvanmukainen 2x16 kitti. Itse kyllä en tajunnut kattoa olivatko mutkalla, mutta toimivat ainakin moitteetta.Kyllähän tuosta tosiaan ihan kittejä googlen kuvahaun mukaan on olemassa. Onkohan niiltä loppuneet nuo ja nyt lähettävät yksittäispakattuja kittinä? Omani eivät ole vielä saapuneet.
![]()
tollasessa paketissa myös itelläKyllähän tuosta tosiaan ihan kittejä googlen kuvahaun mukaan on olemassa. Onkohan niiltä loppuneet nuo ja nyt lähettävät yksittäispakattuja kittinä? Omani eivät ole vielä saapuneet.
![]()
Tämmönen kitti itsellekin saapui tänään ja kuten jo sanottu niin 1.4V oli mainittu jännite.Kyllähän tuosta tosiaan ihan kittejä googlen kuvahaun mukaan on olemassa. Onkohan niiltä loppuneet nuo ja nyt lähettävät yksittäispakattuja kittinä? Omani eivät ole vielä saapuneet.
![]()
Mulla kävi sitten aika huono tsäkä kun tollaset yksittäispakatut osumaa saaneet kammat sain. Eikä muuten toimineet kun kokeilin. Keltainen valo vaan paloi Asuksen emolevyssä.Tämmönen kitti itsellekin saapui tänään ja kuten jo sanottu niin 1.4V oli mainittu jännite.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.