Kohtapuoliin edesmenneestä kusimuropaketista kopioitu aihe.
Eli kootaan kitupiikeille säätövinkkejä.
Omat vinkit:
edit. jotta ei mentäisi äärimmäisyyksiin, sana "äärimmäisen" poistettu otsikosta. Ei tässä tosin vielä ehditty edes sellaiseen, eli jatkakaa samaan malliin
Eli kootaan kitupiikeille säätövinkkejä.
Omat vinkit:
- Ei osta eineksiä, vaan valmistaa ruoat itse edullisista raaka-aineista. Ylijääneet safkat pakastaa tai syö töissä, mikäli mahdollista
- Ostaa ruoat halpakaupasta, esim. Lidl:stä
- Hankkii vaatteet kirpputoreilta/netistä käytettynä edullisesti
- Lajittelee roskat, polttaa palavat, kompostoi ja vie kierrätyspisteeseen loput.
- Pitää asunnon lämpötilan 19 - 20 asteessa.
- Ei käy parturissa, vaan leikkaa itse
- Tekee kaikki kuukausittaiset ostot luottokortilla, jossa ei ole kuluja. Kertyneet ostot tulee vain maksaa ennen laskun eräpäivää. Lisäksi sopivan puljun kortilla ostoista kertyy pisteitä, joita voi myöhemmin käyttää vaikkapa lomamatkojen lentoihin.
Tästä on helppo äärimmäisien kitupiikkien laittaa paremmaksi.- Ostaa ruoat halpakaupasta, esim. Lidl:stä
- Hankkii vaatteet kirpputoreilta/netistä käytettynä edullisesti
- Lajittelee roskat, polttaa palavat, kompostoi ja vie kierrätyspisteeseen loput.
- Pitää asunnon lämpötilan 19 - 20 asteessa.
- Ei käy parturissa, vaan leikkaa itse
- Tekee kaikki kuukausittaiset ostot luottokortilla, jossa ei ole kuluja. Kertyneet ostot tulee vain maksaa ennen laskun eräpäivää. Lisäksi sopivan puljun kortilla ostoista kertyy pisteitä, joita voi myöhemmin käyttää vaikkapa lomamatkojen lentoihin.
edit. jotta ei mentäisi äärimmäisyyksiin, sana "äärimmäisen" poistettu otsikosta. Ei tässä tosin vielä ehditty edes sellaiseen, eli jatkakaa samaan malliin
Viimeksi muokattu: