Ratkaistu Kingston m2 ssd ongelma

Tuli hommattua kiintolevyksi tuo ja yhtäkkiä ei tunnistukaan,ei biosista ei pääse edes windowsiin oon kokeillut eri m2 paikoissa.Bios on päivitetty viimeisimpään versioon.Alhaalla allekirjoituksessa muu kokoonpano.Veikkaan et on hajonnut joten uusi on tilattu mut voisko vielä jotain kokeilla.Niin kysyn täällä.

Kannattaisi selittää tarkemmin, mitä tuo "yhtäkkiä ei tunnistukaan" tarkoittaa. Ilmeisesti levy on aluksi tunnistunut ja ehkä toiminutkin. Missä yhteydessä tai minkä jälkeen se lakkasi tunnistumasta Windowsissa ja BIOSissa?

No kannattaisi varmaan kertoa se ssd:n malli.
Haulla löydät paljon NV1 ja NV2 mallien ongelmia. Siksi historian painolastin vuoksi NV3 täällä ei suositella vaikka siinä ei ongelmia (vielä) ole ilmennytkään. Ja voi olla jopa ihan käypä mallikin. Mutta hinnaltaan sekin on halvin ja siksi eniten myyty malli kuten edeltäjänsä. Kingstoni niissä käyttänyt osasia, missä on ollut paras saatavuus ja halvin hinta ;)

No tuo on niis uus malli, että takuuseen vaan, jos ei edes biossissa tunnistu. Ja just tuota mainitsemaani surullisenkuuluisaa NV sarjaa. Mutta jos on 3 niin taitaisi olla joka foorumilla julkisesti porsii. NV2 on paljon.

Kannattaisi selittää tarkemmin, mitä tuo "yhtäkkiä ei tunnistukaan" tarkoittaa. Ilmeisesti levy on aluksi tunnistunut ja ehkä toiminutkin. Missä yhteydessä tai minkä jälkeen se lakkasi tunnistumasta Windowsissa ja BIOSissa?
No olin pelaamassa peliä ja yhtäkkiä sammui ja sit käynnistin koneen ja ei enään edennyt,Sit huomasin et levy oli irronnut ja laitoin sen takaisin paikalleen niin biosistakaan ei näkynyt.2019 on koneen kasannut ja prossu ja näyttis on vaihdettu 2025.

No jos ssd on tuolta ajalta niin ei takuulla ole nv3. NV sarjalaisissa on 3 vuoden takuu ja paremmissakin 5 vuoden takuu niin jos/kun on sökö niin sökö mikä sökö ja roskikseen.
Jeps niin aattelinkin.Mitäs ssd suosittelet tilalle.
Oisko tää mistään kotoisin.Paska kauppa tiedän mut olisi vaan kiire saada ja olisi suurinpiirtein samanhintainen.

Jeps niin aattelinkin.Mitäs ssd suosittelet tilalle.
Oisko tää mistään kotoisin.Paska kauppa tiedän mut olisi vaan kiire saada ja olisi suurinpiirtein samanhintainen.
Ei tuo SN7100 huono ole, mutta ite olen tarkka euroistani niin valinta heti saatavilla olevista:

No olin pelaamassa peliä ja yhtäkkiä sammui ja sit käynnistin koneen ja ei enään edennyt,Sit huomasin et levy oli irronnut ja laitoin sen takaisin paikalleen niin biosistakaan ei näkynyt.2019 on koneen kasannut ja prossu ja näyttis on vaihdettu 2025.
Mitähän ihmettä taas, tuossahan on voinut käydä ilkeästi jos koneen käynnissä ollessa irronnut lennossa, voi olla muutakin kuin levy rikki pahimmillaan, kerta virrat mennyt eli ehkäpä jopa oikosulku mahdollinen...

Mitähän ihmettä taas, tuossahan on voinut käydä ilkeästi jos koneen käynnissä ollessa irronnut lennossa, voi olla muutakin kuin levy rikki pahimmillaan, kerta virrat mennyt eli ehkäpä jopa oikosulku mahdollinen...
No onneksi ei käynyt muuta,en tiiä,ruuvi oli ehkä ironnut.

Harmittaa vaan kun hajosi,kun oli kaikki käyttiks ja pelit sielä,ei ollut mihin varmuuskopioida ja mun koodama pelinkin.

Kiitos et neuvoit,pitää nyt joku hankkia et saa koneen taas käyttööön.
Suosittelen hommaamaan vaikka jonkun pilvipalvelun ja/tai ulkoisen kiintolevyn johon tekee ajoittaiset varmuuskopiot. Levyt kun tuppaa valitettavasti hajoamaan kuitenkin jossain vaiheessa tavalla tai toisella. Tuo on vain ajallinen kysymys. Itse en ainakaan uskaltaisi pelata uhkapeliä omilla tärkeillä tiedostoillani. Yöunet menisi jo moisesta.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
291 433
Jäsenet
80 065
Uusin jäsen
Lordi Ongelma

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom