Tuote: Kingston Fury Beast 4x16GB DDR5, 5600MHz, CL36 / KF556C36BBEK2-32.
Hinta: 150€ koko setti (tai 2x16GB 75€, yksittäisiä en myy) + mahd. pk.
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Alkuperäinen ostaja osti Jimmsiltä kesän lopulla / minä käytettynä lokakuun alkupuolella.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti saatavilla
Muuta huomioitavaa: Ostin kaverilta pois JIMMsissä kasatun tehokoneen, kun vaihtoi Mac-koneeseen. En ole itse näitä muisteja käyttänyt vaan päivitin 128GB heti. Mallinumero KF556C36BBEK2-32. Gigantilla sama Kingston 85€/32GB, joten tästä halvemmalla todella vähän käytetyt. Suosin koko kitin ostajia.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Jyväskylä
Toimitustapa: Nouto tai posti.
Maksutapa: MobilePay, käteinen, tilisiirto
EDIT:
Yksi 2x16GB setti myyty 75€ sis.pk.
Jäljellä vielä toinen 2x16GB. Hinta 75€ ja nyt sisältäen postit eli pieni päivitys alkuperäiseen hintaan.
Hinta: 150€ koko setti (tai 2x16GB 75€, yksittäisiä en myy) + mahd. pk.
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Alkuperäinen ostaja osti Jimmsiltä kesän lopulla / minä käytettynä lokakuun alkupuolella.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti saatavilla
Muuta huomioitavaa: Ostin kaverilta pois JIMMsissä kasatun tehokoneen, kun vaihtoi Mac-koneeseen. En ole itse näitä muisteja käyttänyt vaan päivitin 128GB heti. Mallinumero KF556C36BBEK2-32. Gigantilla sama Kingston 85€/32GB, joten tästä halvemmalla todella vähän käytetyt. Suosin koko kitin ostajia.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Jyväskylä
Toimitustapa: Nouto tai posti.
Maksutapa: MobilePay, käteinen, tilisiirto
EDIT:
Yksi 2x16GB setti myyty 75€ sis.pk.
Jäljellä vielä toinen 2x16GB. Hinta 75€ ja nyt sisältäen postit eli pieni päivitys alkuperäiseen hintaan.
Viimeksi muokattu: