Kingpin aloittaa yhteistyön PNY:n kanssa

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 829
Huippuylikellottaja Vince 'Kingpin' Lucido on tunnettu paitsi ylikellotuksistaan, myös yhteistyöstään EVGA:n kanssa. EVGA vetäydyttyä näytönohjainmarkkinoilta mies on kaivannut uutta yhteistyökumppania ja nyt sellainen on löytynyt PNY:stä.
Ensimmäisiä PNY:n ja Kingpinin yhteistyön hedelmiä odotetaan GeForce RTX 50 -sarjan huippumallien huippumalleiksi.

 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 593
EVGA:n poistuttua markkinoilta PNY on se ainoa merkki jäljellä mitä näytönohjaimissa tulee käytettyä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 818
Itseä aina vähän tuo nimi PNY häirinnyt, suomalaisen vähän hankala lausua p:tä ja n:ää peräkkäin. Tulee helposti "piny" tms kun lausuu.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 884
PNY'n usb-tikkuja on tullut menestyksellä vältettyä jo arvaisinko 2015-16 lähtien, aika lyhyet mutta hyvin ikävät kokemukset merkistä kertyivät jo vuodessa-parissa. Toimivatko näytönohjaimensa paremmin?
 

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 500
Vaikuttaa olevan vielä alkuvaiheessa tuo mahdollinen yhteistyö mutta jos toteutuu olisi suuri parannus markkinointia varten.
Itse PNY kortit eivä ole säväyttänyt ulkonäkö puolella.
En tunne niin tarkkaan heidan takuu puolta mutta jos keskustelut pitävät paikkansa vesiblokin asennus eivät salli eli ei ole mitään EVGA tasoista tukea.
Tallennuspuolen rautaa heiltä löytyy mutta ei ole kokemuksia niistä ja ovat kai enemmän palvelinpuolella suosittuja kuten myös muistipuolella.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
165
Itse olen murjonut PNY nimeä aina muotoon "Pony"... täysin väärinhän se on, mutta se aina päässä kaikuu kun PNY tuotenimi on käsillä :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 571
Viestejä
4 288 501
Jäsenet
71 682
Uusin jäsen
RaidDasher

Hinta.fi

Ylös Bottom