Kingdom Come: Deliverance II (PC, PS5, XBX) (2024)

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 275

Kauan odotettu 1400-luvun alun tositapahtumiin pohjautuva RPG Kingdom Come: Deliverance II jatkaa suoraan siitä mihin KCD loppui. Peli on luvattu julkaistavaksi tämän vuoden loppupuolella.

Avoin pelimaailma on yhteensä kaksi kertaa KCD:n kokoinen ja se on jaettu kahteen osaan käsittäen Trosky-linnan ja Kuttenbergin alueet, jotka ovat sen verran kaukana toisistaan, että siirryttäessä alueelta toiselle on tarpeen olla lataustauko fast travel -muodossa.

Pelimoottorina on edelleen Warhorsen rankasti tarkoituksiinsa muokkaama CryEngine.

Noin 14-minuuttinen julkistamisvideo:



Ensimmäinen mainosvideo:



https://store.epicgames.com/en-US/p/kingdom-come-deliverance-2-664783
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.03.2022
Viestejä
206
Ensimmäinen on mulla jäänyt kesken koska aina jään tuijottamaan maisemia, peli kestää ja kestää, kunnes unohdan mitä olin tekemässä -> reload mission -> tee tämä tarpeeksi useasti niin ainakin minä kyllästyin koska en kyllästynyt tai jotain sinne suuntaan o_O

Toivelistalle meni toistaiseksi, täytyy kaivella lisää. Yhtään lukematta, toivottavasti Vávra on edes tarinan takana.

E: Näyttäisi olevan herra Vávra mukana vahvasti, hyvä :)
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 587
Vaikuttaa kyllö lupaavalle. Mikä parasta, niin taistelu näyttäisi videon perusteella ottaneen aina harppauksen parempaan suuntaan. Eipä tuossa kyllä hirvästi kerrottu, millainen se taistelumekaniikka käytönnössä on tässä jatko-osassa, mutta ainakin näyttää huomattavasti premmalle, joten korkeat odotukset, että se myös tuntuu huomattavasti paremmalle.

Ekan osan taistelu oli kyllä suoraan sanottuna ihan skeidaa. Toki taistelun on hyvä olla suht haastavaa tämmöisessä pelissä, mutta ekassa osassa se oli lisäksi kömpelöä ja ärsyttävää. En ekaa osaa ikinä hirveän pitkälle pelannut, aika pitkälti tuon kökön taistelumekaniikan takia. Taistelu siis voi olla haastavaa ja samalla silti hauskaa ja palkitsevaa. Sitä KDC1:n taistelu ei mielestäni ollut, vaan lähinnä ärsyttävää sohimista, ja lisäksi se näytti todella tönkölle.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.06.2017
Viestejä
156
Aivan mahtava uutinen. Ensimmäinen osa melko varmasti paras peli, mitä koskaan pelannut. Itse pidin erittäin paljon tuosta taistelun haastavuudesta alkuun. Kun sitä treenasi ja nosti taidot tappiin niin se alkoi sujua oikein mukavasti. Suhteellisen helposti sai isojakin laumoja bandiitteja matalaksi pelin loppupuolella. Omasta mielestä tuo taistelun haastavuus alkuun toi lisää realismia peliin ja piti oikeasti miettiä mitä kannattaa/haluaa tehdä pelimaailmassa.

Näemmä tuli tahkottua lähemmäs 200h tuota ensimmäistä.

1713603318791.png
 

Ana

Tukijäsen
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
108
Katsotaan kuinka toimii, ekassa kuitenkin meikälle isoin juttu oli, kuinka hauskaa tuo maatalonpojasta ritariksi -matka oli. Ja juoksun pelin uudelleen läpi joku vuosi sitten, oli lähestulkoon yhtä hauskaa. Nyt jos kakkoseen Henry aloittaa treenaaneenna, niin pelkään, että todella iso osa ykkösen mahtavuutta menetetään.

Samaa kelailin jo silloin kun viimeksi ykkösen läpäisin, aika vaikea saada vastaavaa kokemusta jatko-osaan, mutta jos saavat, niin tullee olemaan parhaita pelejä aikoihin.
 
Liittynyt
05.06.2018
Viestejä
1 067
Mitä parannuksia olisin peliin tehnyt, niin ainakin juuri edellämainitun vaatteiden/suojusten vekslaamisen sijasta voisi tehdä custom outfitin. Erikseen hiippailuun kevyet kamat ja taisteluun vaihtaisi valikosta klikkauksella raskaampaa suojaa.
Tämä vahvistettu Vavran toimesta.

For example, we had a complex clothing system for the protagonist. And we've improved it significantly in the sense that now you can make sets of clothes, like three different outfits that you can change into with one click.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 877
Viestejä
4 207 058
Jäsenet
70 994
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom