- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 2 345
Suorituskykymittauksia ja MIN/MAX sekä SMAA/DLSS/FSR grafiikka-asetusten vertailua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä noissa ensi arvioissa on kehuttu taistelun järkevöityneen.Alkuperäisen KCD'n taistelusysteemissä ei ollut järjen häivääkään. Missään ei kerrottu mitä olisi pitänyt tehdä aikä ns. "liikkeissä" ollut mitään järkeä. Joten parantaakohan tätä sitä mitenkään?
Alkuperäisen KCD'n taistelusysteemissä ei ollut järjen häivääkään. Missään ei kerrottu mitä olisi pitänyt tehdä aikä ns. "liikkeissä" ollut mitään järkeä. Joten parantaakohan tätä sitä mitenkään?
3 Asiaa millä on mitään väliä. Taistelu, taistelu, taistelu Ei millään jaksanut ykköstä pelata vaikka monesti yritin mutta kun 20 tunnin peluun jälkeen et pärjää 2 bandiitille niin roskakori kutsuu. Luultavasti pelaamatta roskaa tämäkin tulee olemaan.
Eikös siellä taitojen luettelossa ollut jopa ohjeet kullekin masterstrokelle vai mitä ne oli, eli tattia näin ja noin ja sitten strike strike stab tms?Alkuperäisen KCD'n taistelusysteemissä ei ollut järjen häivääkään. Missään ei kerrottu mitä olisi pitänyt tehdä aikä ns. "liikkeissä" ollut mitään järkeä. Joten parantaakohan tätä sitä mitenkään?
Toivottavasti taistelua on viilattu hieman paremmaksi koska se nyt kuitenkin oli se heikoin osa-alue.
En käytä tatteja, vain PC-näppis ja hiiri.Eikös siellä taitojen luettelossa ollut jopa ohjeet kullekin masterstrokelle vai mitä ne oli, eli tattia näin ja noin ja sitten strike strike stab tms?
Tuosta taas yksi ennakkofiilis video.
Tässä taas näkyy lopussa pelin jonkin sortin alkuteksteistä pätkää.
Onhan se pirun nätti. Edellisen kerran odotin uutta peliä samoilla fiiliksilla kun KCD1 tuli ulos.
Tuli ihan mieleen, että tältäkö se tuntui silloin pentuna kun odotteli jotain Medal of Honor Allied Assault lisäosia tai Age of Empires 2:sta.
Nettiyhteys oli tulloin äärimmäisen hidas ja muistan jättäneeni Medal of Honor Allied Assault Spreadheadin parin minuutin mittaisen trailerin latautumaan ruokailun ajaksi, jotta voin katsoa sen tuntia myöhemmin...
Yhtään komboa en saanut pelin aikana onnistumaan, silti sain loppuvaiheessa jopa 5 curjaa cumania nippuun, kun kävivät päälle keskellä metsää. Toivottavasti kombojen suorittaminen olisi edes vähän helpompaa kakkosessa.Ohjeet oli joo kaikille liikeille, toisaalta monet oli ehkä vähän vaikeita. Itse ainakin muistaakseni opettelin 2 helpompaa, jota sitten spämmäsi jos halusi combottaa. Toivottavasti taistelua on viilattu hieman paremmaksi koska se nyt kuitenkin oli se heikoin osa-alue.
3 Asiaa millä on mitään väliä. Taistelu, taistelu, taistelu Ei millään jaksanut ykköstä pelata vaikka monesti yritin mutta kun 20 tunnin peluun jälkeen et pärjää 2 bandiitille niin roskakori kutsuu. Luultavasti pelaamatta roskaa tämäkin tulee olemaan.
Tämä pitäisi olla muutettu/korjattu. Katso vaikka tuo ESO:n video, jonka laitoin.Vieläköhän telepatia on keskiaikatsekkilässä suosituin murtovarashälytin
KAi ne ohjeet silti pätee yhtä lailla?En käytä tatteja, vain PC-näppis ja hiiri.
Itse päivittäisin RTX 5070 korttiin.Uudet kortit aivan nurkan takana niin ei varmaan kannata RTX 2060 päivittää tämän pelin takia? Tehojen puolesta pitäis riittää 1440p resoluutiolla mutta tuo 6GB vram saattaa hidastaa?
Onhan paskakin hyvää kun siitä tykkää miljoona kärpästä?Vai voisiko pelaaja olla roskaa
Onhan paskakin hyvää kun siitä tykkää miljoona kärpästä?
Kokeile ihmeessä, luulen että tykkäisit ""Suosittelisitko? Itse en tiedä, en ole kokeillut
Roadmappia. Hardcore tekee paluun pääsee taas toisella läpipeluulla suunnistamaan böömin metsissä ilman mitään apuja 5/5
Peli lievästi kiinnostaa, mutta tieto siitä et taistelu ei pahemmin ole muuttunut sitten ekan pelin, on aika meh. Onhan siinä suuntia vähemmän, mutta en oo innostunut sitten yhtään. Tiirikointi taitaa olla vaikeempaa kuin edellisessä, mikä kuulostaa kyllä huonolta, ei innosta yhtään niiden tattien lähes mahdoton pyörittely + et se on vaikeempaa. Tallennussysteemikään ei nappaa yhtään, en ymmärrä miksei peliä voi koska vaan lopettaa, siinä on vaan rajallinen määrä jotain Savior Schnappseja (joka ei muuten realismia oo nähnytkään). Toivottavasti edes exitsave olisi, sitä ei KCD julkkarissa muuten ollut. Jokainen kehittäjä sais ottaa mallia FromSoftin tallennussysteemistä. Sais olla myös täysin itse määriteltävät näppäimet ja joitain esteettömyysasetuksia, mutta taitaa olla turha toive.
Muuten kyllä peli kiinnostaa, mutta taitanee jäädä alelaari kamaksi, kun en kuuttakymppiä viitti maksaa jos ei oo ihan mieleeni. Vaikuttaa työläältä niinkuin edellinen, jota en 10h pidempään jaksanut pelata. Ostan EHKÄ tulevaisuudessa alennuksesta.
Mitenhän tässäkin onnistuu kun kaikissa tehtävissä on autosaveja aivan joka vaiheessa. Kun päivän aloittaa omasta/tavernan sängystä niin maksimissaan menettää sen 1.5 tuntia pelaamista (24 tuntia pelissä). Jos tappaa yhden leirin vihollisia niin loottia on jo niin paljon että ne joutaa roudaan takas kotiin/tavernaan tallennuspisteelle. Jos taas pyörii metsässä tunnin tekemättä oikeastaan mitään ja kuolee viholliselle tai bugiin niin mitä väliä. Sanoisin että koko pelin voi pelata hyvin ilman tallennuspottuja.saatoit menettää tuntien edestä progressiota
Mitenhän tässäkin onnistuu kun kaikissa tehtävissä on autosaveja aivan joka vaiheessa. Kun päivän aloittaa omasta/tavernan sängystä niin maksimissaan menettää sen 1.5 tuntia pelaamista (24 tuntia pelissä). Jos tappaa yhden leirin vihollisia niin loottia on jo niin paljon että ne joutaa roudaan takas kotiin/tavernaan tallennuspisteelle. Jos taas pyörii metsässä tunnin tekemättä oikeastaan mitään ja kuolee viholliselle tai bugiin niin mitä väliä. Sanoisin että koko pelin voi pelata hyvin ilman tallennuspottuja.
Minä ymmärrän toisaalta tuon turhautumisen siihen että jos lähtee tekemään jotain muuta kuin juonellisia tehtäviä jonnekin metsään ja siellä sattuu tulla vastaan Banditit tai vastaavat, henkka näkee tähtiä niin huomaakin että on tunti hengattu ja metsästetty tavaraa ja ne menettää.
Itseasiassa siellä on kolmen tason banditeja(peasant) jolla vain kalsarit päällä ja sitten low, jolla vähän parempaa kamaa ja sitten high levelin banditit jolla jo lähes ritari kamaa mutta eivät yleeensä niin pahoja kuin Cumanit kuitenkaan.Yksi kysymys on myöskin miksi niillä perus bandiiteillakin pitää olla päällänsä armoria kuin jollain ritarilla konsanaan? Itsellä ykkösosan pelaaminen ollut tauolla siitä asti, kun kohtasin pari hampaisiin asti armoroitua maantierosvoa jotka kaikesta harjoittelusta huolimatta pistivät hahmoni pakettiin. Ja tosiaan tuota ennen vielä joku tehtävä, jossa piti matkustaa paikkaan x ja tiettynä aikana keskustella jonkun tyyppien kanssa, joten ensin saanut odotella koko yön tyyppien heräämistä ja sitten kuin vihdoin pääset jatkamaan matkaa, niin kuolet random ryöstäjien väijytyksessä.
Kerrankin ilmestyi peli jossa pelintekijät toteuttivat visionsa ja pitivät pelin oikeasti haastavana ja suht realistisena. Oli pakko ajatella ennen kuin toimi. Et voi rynnätä vihollisarmeijaa vastaan yksin, ainakaan pelin alkupuolella. Et voi voi rämpyttää kymmenen sekunnin välein F5 näppäintä. Protagonistilla piti oikeasti harjoitella asioita, että taidot kehittyivät ja kehityit paremmaksi. Muuten kyyti oli kylmää.
Tuus ny kertomaan mitä tarkoitat?"realismilla", vaikka niillä (tai pelillä muutenkaan, settinkiä lukuunottamatta) ei realismin kanssa ihan hirveästi olekaan tekemistä, jolloin niiden funktioksi jäi lähinnä huonontaa yleistä pelikokemusta.
Tuus ny kertomaan mitä tarkoitat?
Mä puhuinkin niiden pelien TALLENNUSJÄRJESTELMÄSTÄ, jotka tekevät sen ettei esim. bugituksen takia menetä toista tuntia pelissä etenemistä, mitä KCD:ssä on tapahtunut. Tottakai KUOLLESSA sitten palataan tallennuspisteelle, mikä on pikkasen eri asia.Ymmärrän kyllä pointit, itse en millään pääse sinuiksi noiden souls like -pelien kanssa, jotenkin vaan se oikeiden liikkeiden ja ajoitusten kanssa pelaaminen ja alituinen kuoleminen vie hermot... en silti lähde lyttäämään noita pelejä, käsitän että toiset tykkää niistä yli kaiken.
No en tiedä, minä en ainakaan täydessä sotisovassa, kilven ja miekan kanssa olisi kovin nopea ja ketterä, parin minuutin sisällä ei varmaan jaksaisi muutenkaan kättä nostaa. Et nyt tähän välttämättä viittaa, mutta en yleensäkään ymmärrä, mitä tästä ja vaikka RDR2:sta valitetaan hitaina peleinä. Jotkut on ilmeisesti tottuneet varsin EPÄREALISTISEEN nopeuteen monessa pelissä, vaikka noi soulsliket taas mainitakseni. Jos tämän pelin tempo vaikka taisteluissa olis nopeampi, en itse kauheasti enää nauttisi, nauttisiko kovin moni muukaan? Tätä peliä ei voisi "korjata" nopeammalla temmolla, pilata sen voisi kyllä. Jos nopeus olisi eri, niin koko peli olisi varmaan himppa erilainen muutenkin. Minun mielestäni, luonnollisesti.
Näistä muista näennäisrealistisista mekaniikoista on paha muuten sanoa mitään, kun et tarkenna ihmeemmin. Onko jossain peleissä ollut erityisen ei-näennäisrealistisia vastaavia mekaniikkoja sitten? Bannerlord-sarja esim. on hyvä mutta en lähtis sitä realistisemmaksi mainostamaan, se on hyvä peli, jossa on toteutettu asioita toimivasti kyllä.
Semmonen vinkki noista raskaasti aseistautuneista vihuista, että se miekka ei välttämättä ole paras niitä vastaan, joku sotavasara voisi toimia paremmin tietyissä tapauksissa? Ja noista raskaasti aseistautuneista vihuista valittaminen, onhan kyseinen alue sotatilassa, että voisi kuvitella siellä olevan kaikenlaisia armeijasta karanneita rosvoajia ja palkkasotureita liikenteessä niiden kumaanien ja varsinaisten armeijoiden lisäksi?
Kaikista hyvistä peleistä voisi kai sanoa ihan rehellisesti, että ne kunnostautuvat pelaajan ajan haaskaamisessa. Sitähän pelit ovat, ajanvietettä eli ajan haaskaamista tietystä näkökulmasta. Huonot pelit ei sitten niinkään, koska itsellä peli loppuu nopeaan, jos siitä ei nauti.