Kimppamatka Joulusaunaan 2016

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
375
Taas lähenee se legendaarinen kaikkien miehisten miesten odottama vuoden huipennus :D


 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
555
En tiedä, mutta olen ollut selibaatissa ensimmäisestä joulusauna ketjusta lähtien.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 713


Ihan pakko oli tämäkkin lisätä...:shy::tup:

Ja kerta vielä, sitten lopetan:rolleyes:

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 713
Lisäinfoa tulee taas lähempänä joulua. Tämän oli tarkoitus tällainen pieni alustus, jolla saadaan joulusaunan siemen jo hyvissä ajoin itämään ihmisten mieliin. Aiemmin olen ollut liikkeellä niin myöhään, jolloin moni ei ole ehtinyt tekemään päätöstään ennen ajankohtaa.
Vilkaisin muroa, ja Nor Miskyyr on aktivoitunut taas:comp:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
204
Tänä vuonna sitten ei mitään venäläistä makkaraa.
Viimeksi löytyi kuoren alta ties mitä töhnää, joka ei tosin haitannut kännisimpiä nauttijoita alkuunkaan.

Itse haluaisin vain kokea ihan perus suomalaisen HK:n pötkylän luonnonsuolessa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
25
Jos ei Venäläistä makkaraa niin saako kuitenkin tuoda muita eksoottisia herkkuja kokeiltavaksi? Viime Thaimaan matkalla löytyi vähän kaikenlaista jännää suuhun pantavaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 713
Saunalle on helppo tulla monella tavalla: pyöräillen, hiihtäen, autolla tai vaikkapa moottorikelkalla.
Eikä pidä unohtaa hyviä junayhteyksiä Kouvostoliittoon, kaupunki VR:n armosta:btooth: Mitään yllättävää liukastumisvaaraakaan ei pitäisi olla, uutisen mukaan:tup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 713
Hiljaista pidellyt. Järjestäjä kateissa, ihan persiistä jos ei infoa tule:shifty: Joku aisantuntija edes paikalle reportoimaan, että mitä menoa luvassa:vihellys:
 

Jauho_81

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
34
Huomenna olisi tilaisuus päästä tällaiseen saunaan:



Tiedot

Miesten sauna - Pirkanmaan Karhukopla -ryhmän toiveesta
Lauantaina 17.12. klo 17.30-23.30

Ratinan sauna, http://ratinansauna.fi/yhteystiedot Hatanpään valtatie 18, 33110 Tampere (julkaisemme fb-tapahtumassa tarkemmat tulo-ohjeet lähempänä saunailtaa)

Miesten sauna sai tervetulleen vastaanoton Pirkanmaan pride -tapahtuman yhteydessä ja sille toivottiin jatkoa. Edelliskerralla saunojia oli yli neljäkymmentä. Tule nauttimaan löylyistä ja tutustumaan uusiin ihmisiin. Sauna on tarkoitettu kaikenlaisille, täysi-ikäisille miehille ja itsensä miehiksi kokeville – ei siis vain karhuille.

Saunamaksu on 10 euroa (8 euroa eläkeläiset, opiskelijat, vähävaraiset). Maksulla katetaan mm. vuokra-, ja järkkärikulut. Varaathan käteistä mukaan.
Omat virvokkeet sallittuja. Oma pyyhe mukaan.

Tervetuloa!

Olisi mukavaa, jos ilmoittautuisit, jotta osaamme ennakoida tulijamäärää ja illan kiireisintä ajankohtaa sujuvaksi.
Anna myös yhteystietosi, jotta saamme sinulle lisätietoa illan kulusta. Toki paikan päälle voi vain saapua.

ILMOITTAUTUMINEN: https://my.surveypal.com/Ilmoittaudu-Miesten-saunaan
…………………………………………………
Huom! Samana iltana mahdollisuus käydä Hiv-tukikeskuksen pikatestissä:

Hiv-pikatestausta lauantaina 17.12. klo 16–21:00. Maksuton. Glögitarjoilu! Hiv-tukikeskus, os. Aleksanterinkatu 29 A 29 Tampere
Testaustapahtuma on osa CHECKPOINT 2.0 -testauspalvelua, joka on suunnattu miehille, joilla on seksiä miesten kanssa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
204
Että palju on nyt korjattu. :think:
Mitähän ihmettä sille kävi viime kierroksella.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
204
On muuten uskomaton meno. Eetvartti oksensi kylpytynnyriin ja Ykä ja Make lukitsi itsensä saunahuoneeseen. Pera ja Masa nukkuu pukuhuoneessa ja Antero ampuu parin tyypin kanssa tölkkejä hirvikiväärillään.

Mahtava meno kaiken kaikkiaan. :smoke:
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Pääseekö sinne junalla?
Käyräsaari on saari lähellä Lahtea mutta pieni saari pituus korkeintaan yhteen suuntaan 80 metriä. Te ette mahdu sinne saarelle jos kaikki menette sinne:)

Lahteen pääsee junalla mutta tarvitsee vene matkan Käyräsaarelle:) jos siellä tosiaan on tapahtuma...

Taitaa tuo muusiikki olla RIP of tästä kappaleesta:
Sandra In The Heat of the Night:



Pidän saunomisesta. Tänään olin Elixia kuntosalissa ja sauna oli täynnä miehiä... olen kyllä 100% hetero mutta saunominen muitten miehien kanssa on mukavaa. Keskustelu aiheet voi olla miesten kesken esim jääkiekko olymppialaiset sen sijaan että mitä nyt mennän shoppamaan vaatteita ja kenkiä tuonne ostoskeskukseen:). Juttelu tänään Elixia saunassa meni myös Pohjoiskoreaan koska olymppialaiset 2018 pelataan Etelä Koreassa.

Minä en mene tuonne tapahtumaan mutta pitäkää hauskaa jos menette ja arvostan toki saunomista.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 713
Tiettävästi tai todistevasti kukaan murosta tai täältä ei ole koskaan ollut tuolla. Muistan kyllä kaikenlaisia ninjavakoiluja kohteeseen, mutta mitään oikeaa tietoa ei ole ilmestynyt.

Jännästi tämä legenda elää vuodesta toiseen:hungry:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
548
Joulunodotus voi virallisesti alkaa kun Käyräsaareen käy joulusaunaan kutsu! :joy:

Jospa tänävuonna joku kävis kuikkaamassa mikä meininki siellä oikeasti on.... :beye:
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Joulunodotus voi virallisesti alkaa kun Käyräsaareen käy joulusaunaan kutsu! :joy:

Jospa tänävuonna joku kävis kuikkaamassa mikä meininki siellä oikeasti on.... :beye:
Kyllä juuri näin ja raportoisi tänne että onko siellä edes mitään ja onko se homojen saunailta tai normaali saunailta.

Minä en taatusti mene sinne koska olen 100% hetero, mutta joku muu voi mennä ja tarkistaa tilanteen.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Vaikka tuo saa hauskan ajatuksen vähän kuin ikivanha Poliisopisto 1 kun kaksi poliiskoulun alokasta meni homobaariin.

Tuonne menee jokus super utelias hetero foorumalainen.

Kun hän tulee paikalle sinne saarelle vene menee pois ja kuljettaja huutaa että ei hätää tulen hakee sinut seuraavana aamuna.

Hetero mies menee saunaan. Siellä on lauma homo miehiä.

Hetero mies kysyy: Onko tarkoitus ensijaisesti saunoa täällä tai mitä?
Homo vastaus: Ei vaan tarkoitus on että me pidetään homo seksiä. Tervetuloa ja me pidetään sinusta huolta ja nyt meillä on täällä muusiikkia...

TADAATATTAA muusiikki soi...

Hahaa sinne vain uteliaat forumlaiset.
Leikki sikseen minä en taatusti mene tapahtumaan joka todella voi olla HOMO saunailta jossa päätarkoitus ei ole saunominen...
 

Drinkkeri

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 295
Vaikka tuo saa hauskan ajatuksen vähän kuin ikivanha Poliisopisto 1 kun kaksi poliiskoulun alokasta meni homobaariin.

Tuonne menee jokus super utelias hetero foorumalainen.

Kun hän tulee paikalle sinne saarelle vene menee pois ja kuljettaja huutaa että ei hätää tulen hakee sinut seuraavana aamuna.

Hetero mies menee saunaan. Siellä on lauma homo miehiä.

Hetero mies kysyy: Onko tarkoitus ensijaisesti saunoa täällä tai mitä?
Homo vastaus: Ei vaan tarkoitus on että me pidetään homo seksiä. Tervetuloa ja me pidetään sinusta huolta ja nyt meillä on täällä muusiikkia...

TADAATATTAA muusiikki soi...

Hahaa sinne vain uteliaat forumlaiset.
Leikki sikseen minä en taatusti mene tapahtumaan joka todella voi olla HOMO saunailta jossa päätarkoitus ei ole saunominen...
Oletko varma, ettet mene sinne? Ei noista kolmesta viestistä vielä käynyt selväksi :think:
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 903
Käykääs nyt joku summoonaamassa Normis Kyrvi (vai mikä se nyt oli) myös tänne io-techin puolelle. Joulusauna on wanha ja arvokas muroperinne, eikä tämmöinen feikkilanka ole oikein mistään kotoisin :(
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
368
Toissa jouluna tuli vierailtua tuolla, ja täytyy sanoa, että todella hyvin organisoitu tapahtuma kyseessä. Avoimin mielin vaan rohkeasti liikkeelle ilman ennakkoluuloja, niin varmasti tulee olemaan kivaa, ja on taas yhtä uutta kokemusta rikkaampi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 713
Toissa jouluna tuli vierailtua tuolla, ja täytyy sanoa, että todella hyvin organisoitu tapahtuma kyseessä. Avoimin mielin vaan rohkeasti liikkeelle ilman ennakkoluuloja, niin varmasti tulee olemaan kivaa, ja on taas yhtä uutta kokemusta rikkaampi.
Kerros nyt mikä siellä on meininki:D
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
316
Muuan kaverini, liikemiestyyppi, taisi käydä viime vuonna. Mistään homostelusta ei ainakaan ollut kyse, päin vastoin ihan 100% rentoa heteromeininkiä. Loistava tilaisuus mm. verkostoitua ja solmia uusia kontakteja. Kuulemma viime vuonna suurin osa saunojista oli itse asiassa Suomen Vuokranantajat-liiton jäseniä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 207
Muuan kaverini, liikemiestyyppi, taisi käydä viime vuonna. Mistään homostelusta ei ainakaan ollut kyse, päin vastoin ihan 100% rentoa heteromeininkiä. Loistava tilaisuus mm. verkostoitua ja solmia uusia kontakteja. Kuulemma viime vuonna suurin osa saunojista oli itse asiassa Suomen Vuokranantajat-liiton jäseniä.
Eli olivat siis Ylempää Keskiluokkaa tai Yläluokkaa?
 

zZzz

lasciate ogni speranza, voi ch'entrate
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
525
Muuan kaverini, liikemiestyyppi, taisi käydä viime vuonna. Mistään homostelusta ei ainakaan ollut kyse, päin vastoin ihan 100% rentoa heteromeininkiä. Loistava tilaisuus mm. verkostoitua ja solmia uusia kontakteja. Kuulemma viime vuonna suurin osa saunojista oli itse asiassa Suomen Vuokranantajat-liiton jäseniä.
eräs tuttavapiiriini kuuluva henkilö oli paikalla myös, lauteilla oli vertailtu jokaisen osanottajan vuokratuottoja mallaamalla kunkin omaa mittatikkua ns mallikäyrää vasten. muuten ihan rauhaisaa rentoilua, Poppers & chill (mitä hän tuolla sanonnalla tarkoitti jäi allekirjoittaneelle hieman epäselväksi.. :confused:)

ainiin, kertoi myös että joku suomenruotsalainen herrasmies sekoili kännissä puhuen puuta heinää (=kukkua) ja suostui syömään ainoastaan affenanmaalaisia tillisipsejä, joten näistä ja ilmeisesti joistain muistakin ansioista häntä oli kuulemma kutsuttu loppuillasta Kukku-Tilliksi (tuokin ilmeisesti jotain inside läppää, kun ei avautunut ainakaan meigälle :()

 

ATE

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 025
Tärkeää kuulemma ilmoittaa uutena saunojana myös muille että top vai bottom eli siis että varataanko paikka ylä vai alalauteilta. Muuten voi tulla tukalat oltavat kun löylykuuppa alkaa käydä.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Niin, oliko se Stargate2017 menossa nyt homosaunaan vai ei?
Voisiko joku tiivistää tyhmälle?
Jäi epäselväksi. :sori:
En ole käymässä mihinkään homo saunaan ja en aio koskaan mennä homo saunaan. En vihaa homoja esim minun ystäväksi voi tulla vaikka olisi homo mutta seksiä teen vain naisten kanssa ja olen 100% hetero.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Muuan kaverini, liikemiestyyppi, taisi käydä viime vuonna. Mistään homostelusta ei ainakaan ollut kyse, päin vastoin ihan 100% rentoa heteromeininkiä. Loistava tilaisuus mm. verkostoitua ja solmia uusia kontakteja. Kuulemma viime vuonna suurin osa saunojista oli itse asiassa Suomen Vuokranantajat-liiton jäseniä.
Jaha minä olen Suomen Vuokranantajat liiton jäsen. Ei se tapahtuma ole ainakaan Suomen Vuokranantajat järjestämä silloin tietäisin asiasta.

Ok oli asia miten tahansa jätän väliin on muuta tekemistä ja Lahti on turhan kaukana Varsinaisuomesta missä asun.

Toiseksi oli kyllä sen verran kova homo mainos että en taitaisi ottaa riskiä mennä paikan päälle vaikka olisi lähempänä.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Eli olivat siis Ylempää Keskiluokkaa tai Yläluokkaa?
Minunhan pitäisi olla asiantuntija Suomen Vuokranantaja liiton jäsenistä... no siellä on varmaan ainakin todennäköisesti vähintäin Keski Keski luokka siis Middle Middle Class ja siitä ylööspäin siis Ylempää Keskiluokkaa kuten minä olen tai Yläluokkaa.

Ei kannata kuitenkaan olettaa että ne ovat niin varakkaita/rikkaita sillä muistaakseni Suomen vuokranantajat keskiverto vuorkranantaja vuokraa jotain 1-2 asunnon välillä muille. Tämä johtuu siitä että niin julmetun monet muut vuokraa vain yhden asunnon muille. Minä vuokraan 3 asuntoa muille.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 919
Mistä sitä tietää vaikka olisi elämäsi paras päätös, taitaa vähän jumala ohjata nyt saunomaan kun noin osuu liitotkin kohdilleen.
Ei se nyt sattumaa voi olla, jotain isompaa on takana.
Aloitat selänpesulla ja katot miltä tuntuu kun sieni rupeaa lähestymää ristiselkää.
Jos tuntuu pahalta niin sitten kuistille vilvoittelemaan, jos ei niin rohkeana uusia kokemuksia kohden.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Etkai pelkää, että alkais kikkeli himottaa? :eek:
Hahaa ei en tule kiihottuneeksi alastomista miehistä. Olenhan tähän threadin kertonut ennen että minusta on mukava saunoa miesten kanssa Elixia kuntosalissa. Elixia kuntosalissa juteltiin "miehiä kiinnostavia asioita" esim. jääkiekko tai mahdollinen sota Pohjois Korea vs Etelä Korea kun Etelä Koreassa pelaavat jääkiekko Olymppialaiset vuonna 2018 siis nyt tulevana talvena.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 301
Viestejä
4 219 236
Jäsenet
71 017
Uusin jäsen
Jaage

Hinta.fi

Ylös Bottom