Kiitokset Sampsalle -ketju

fei

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
207
Täältä myös tattista suomalaisen rautasoftaharrastajanettiskenen ylläpitämisestä. Toivon ettei io-tech taannu samanlaiseksi krääsäblogiksi kuin Muro.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 528
Täytyy sanoa, että nyt kun jonkun aikaa on io-tech.fi ollut pystyssä, niin tuo toinen suomalainen on kyllä jäänyt todellakin alle 1% käytölle vanhasta (lähinnä jonkun linkin kautta vahingossa päädyn enää sinne ja kerran kuussa pitää käydä ihmettelemässä kuinka kuraksi se on mennyt). Io-tech tuotaa niin laadukasta antia, että on jäänyt myös todella vähälle ulkomaisten sivujen seuraaminen. Kiitos Sampsa, Juha ja muut tekijät tästä sivusta.

Sitten vielä sellainen ehdotus, että minulle kävisi joku vähän parempikin supporttijäsenyys, mutta niin, että sivuilla olisi edelleen mainokset, koska niissähän on useasti ihan mielenkiintoista klikattavaa. Laittakaa harkintaan tuo support-jäsenyys mainoksilla.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 069
Kiitokset minunkin puolesta koko io-techin poppoolle :). Tuhat viestiä tulee tämän myötä täyteen minun osalta tällä foorumilla. Hyvin olen viihtynyt ja tulen varmasti jatkossakin viihtymään. Sen verran hyvin on asiat täällä hoidettu. Tietotekniikka edellä pyörin täällä mutta onhan tästä yhteisöstä muutenkin kasvanut erittäin mielenkiintoinen ilmiö. Se lupaa sivustolle pitkää ikää. Kiinnostus sivustoa kohtaan näkyy myös Google Trendsin käppyröissä:

Jatkakaa samaan malliin :tup:.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
673
Kiitokset myös täältä loistavasta foorumista. Kyllä tämä on käytännössä korvannut muron kokonaan. Alun perin 2012 tein sinne tunnukset ja sen jälkeen monet kerrat saanut sieltä ja nykyään täältä apua ongelmiin kun on atk:n kanssa räpeltänyt.
:kippis:
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
1 587
Kiitokset Sampsalle täältäkin. Tuli 5 vuotta sitten murosta haettua rohkeutta ekan buldin kokoamiseen. Kiitokset myös kaikille jotka sieltä asti jeesas urpoissa kysymyksissä ja ongelmissa. Nykyään sitä joutuukin olla koko suvun atk-tuki :kippis:
 

oisqi

Rajat "VegaGOD" Monga ♿️
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
440
Onpahan oikeen kunnon rinkirunkku-ketjuke sampin egon hivelemiselle. :btooth:

Kiitokset vaan @Sampsa oikeasti. Turhankin paljon tulee aikaa täällä vietettyä, sen verran hyvää sisältöä ja porukkaa eksynyt tänne. :geek:
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 529
Onpahan oikeen kunnon rinkirunkku-ketjuke sampin egon hivelemiselle. :btooth:

Kiitokset vaan @Sampsa oikeasti. Turhankin paljon tulee aikaa täällä vietettyä, sen verran hyvää sisältöä ja porukkaa eksynyt tänne. :geek:
Jep, todellisuudessa kiitos kuuluu yhtälailla @Juha Kokkonen ja @Kaotik ja myös @Pekko jotka ovat painaneet sisältöä eetteriin ja ilman lukijoita ja käyttäjiä ei olisi yhteisöä isolla Y:llä mikä TechBBS:stä todellakin on Suomeen vuodessa syntynyt tyhjästä kuin feenixlintu :tup:

Ei siis minä, vaan me.
 

luuponen

   ✜
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
520
kaotika rohkein, sampsu jäniksin. ai mistäkö? :smoke:

arja saiJonmaa : jumalalle kiitos

a.k.a. thanks alot, good werk.
 
Liittynyt
15.12.2017
Viestejä
25
Kiitosta täältäkin Sampsalle ja koko tiimille. Itse aikoinaan 2000-luvun alkupuolella aktiivisesti mukana murossa, mutta viime vuosina jäänyt vähemmälle. Nyt oli aika palata tukemaan tätä uutta hienoa yhteisöä ja foorumia.

Hienoa nähdä miten nopeasti ja hyvin hommat on lähtenyt rullaamaan täällä. Maailmassa on vielä toivoa ja tälläiselle toimivalle forumille/yhteisölle on aina tilausta.

Kiitos ja jatkakaa valitsemallanne tiellä.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 069
Kertaalleen jo tullut tähän ketjuun kiitokset laitettua mutta tuskin ketään haittaa, jos kiitän vielä toistamiseen. Edellisen viestin jälkeen on näköjään pari tuhatta viestiä taas tullut kirjoiteltua ja pääsääntöisesti päivittäin sivustolla vierailtua. Vaikka sivusto ja käyttäjämäärät kasvavat, niin on ollut erityisen hienoa nähdä, että dialogi on säilynyt käyttäjien ja ylläpitäjien välillä. Esimerkiksi tekniikkakatsauksen kaltaista formaattia toivottiin ja sellainen päätettiin myös toteuttaa. Ilmeisesti kyseinen formaatti on myös osoittautunut kaikkien kannalta toimivaksi ratkaisuksi. Itsekin olen lähes kaikki katsonut joko livenä tai jälkilähetyksenä. Ei muuta kuin tsemppiä pian starttaavalle kolmannelle vuodelle niin tekijöille kuin moderaattoreillekin tasapuolisesti! :tup:

PS. Jos jotakuta kiinnostaa, niin alla kuvaajat meikälaisen viestijakaumasta foorumilla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 367
Viestejä
4 158 563
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom