Lahjoitettu Kiintolevyjä, koneen raatoja

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Kaikki meni tältä erää.

Pöytäkoneen raato
Sukulaiselta saatu koneenraato, jolle en keksi käyttöä. Kone oli "sekaisin" eli joku tai kaikki komponentit voivat olla vikaisia. Olen ainoastaan kokeillut, että kone käynnistyy. Ei koteloa, vain sisukset. Kiintolevy ja muistikammat on pois.

Speksit:
- Emolevy: Asus M4A77TD Pro
- Prossu: AMD Phenom X2 II 555 (muistikuvaan perustuva arvaus) + siili
- Näyttis: AMD Radeon HD 5770 (hdmi, dp, dvi)
- Virtalähde: Chieftec APS-550S – 550 W
- Wlan-sovitin pci-väylään: TP-Link 300 Mbps – 802.11n
- Romppuasema: LG GH22NS40 – dvd-rw
- Koppatuulettimia
- Syö ddr3-muisteja


Miniläppärin raato
Toshiba NB550D-10H

Näyttöpaneeli on päreinä mutta muuten toimiva kone. Yhden gigan muistikampa (ddr3) ja AMD:n kaksiytiminen C50-suoritin. Sisällä on 160-gigainen kiintolevy, joka kaiketi toimii.


Kiintolevyjä
Western Digital Green (WD10EADS) – 1000 Gt – 1 bad sector
Western Digital Green (WD10EARS) – 1000 Gt – 9 bad sectors
Western Digital Blue (WD5000AKS) – 500 Gt – 2 bad sectors

Jonkin verran näyttää viallisia sektoreita mutta syitä voi vain arvailla. Levyt on poistettu suoraan käytöstä ja maanneet nyt kaapissani joitakin vuosia. Blue kuului yllä olevalle koneen raadolle.

Kaapissa on myös Buffalon ulkoisen kiintolevyn kotelo ja virtalähde, joka sisälsi tuon ylimpänä mainitun Greenin. Saa ottaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
394
Mä voin noutaa jos ei mennyt vielä lähinnä läppäri ja so -dimmit kiinnostaa mutta voin viedä myös kaikki
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
214
Voin ottaa kaikki kovalevyt postilla! Niille kun on huutava pula ja tarvetta levytilalle on.. Maksan toki kulut
 

greenlight

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 635
Mä voin noutaa jos ei mennyt vielä lähinnä läppäri ja so -dimmit kiinnostaa mutta voin viedä myös kaikki
So-dimmit vedin pois vielä toistaiseksi mutta jos otat tuon toisenkin koneen raadon, niin saat ne kaupan päälle.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 122
Viestejä
4 192 237
Jäsenet
70 867
Uusin jäsen
Darksider

Hinta.fi

Ylös Bottom