Kiinnostavat ja kummat asuntoilmoitukset

Päätit ruveta moderaattoriksi, lukematta edes koko ketjua ja ymmärtämättä, miksi asunnosta edes keskusteltiin.

Sovitaanko, että jätät moderaattorin työt moderaattoreille!
Kunhan mainitsin. Kaikki tietää miten helposti tällä foorumilla keskustelu lähtee rönsyilemään ohi itse aiheen. Olen käsittänyt tämän ketjun olevan tarkoitettu siihen, että tänne postaillaan asuntoilmoituksia, joissa joko ilmoituksessa tai itse asunnossa on jotain ns. normaalista poikkeavaa kummallisella/hauskalla/jännällä tavalla. Kiinnostava on terminä hieman hankala, kun mikä tahansa ilmoitus saattaa olla kenen tahansa mielestävä kiinnostava niin eipä siinä muilla ole mitään sanottavaa, mitä tänne saa postata ja mitä ei. Tässä kuitenkin on jo alettu miettimään yleisessä tasolla viimeisissä viesteissä, että onko ylimmässä kerroksessa jotain ongelmaa patterien kanssa, hoitovastikkeen osuuksia, kyseiseen asuntoon saatavilla olevia nettivaihtoehtoja, ihmisten maksukykyjä...

Edit. lisätty lainaus.

Viimeksi muokattu:
Kunhan mainitsin. Kaikki tietää miten helposti tällä foorumilla keskustelu lähtee rönsyilemään ohi itse aiheen. Olen käsittänyt tämän ketjun olevan tarkoitettu siihen, että tänne postaillaan asuntoilmoituksia, joissa joko ilmoituksessa tai itse asunnossa on jotain ns. normaalista poikkeavaa kummallisella/hauskalla/jännällä tavalla. Kiinnostava on terminä hieman hankala, kun mikä tahansa ilmoitus saattaa olla kenen tahansa mielestävä kiinnostavaa niin eipä siinä muilla ole mitään sanottavaa, mitä tänne saa postata ja mitä ei. Tässä kuitenkin on jo alettu miettimään yleisessä tasolla viimeisissä viesteissä, että onko ylimmässä kerroksessa jotain ongelmaa patterien kanssa, hoitovastikkeen osuuksia, kyseiseen asuntoon saatavilla olevien nettivaihtoehtoja, ihmisten maksukykyjä...

Aloittajan kuvaus.

Asuntoja selatessa tulee aina välillä eteen jotain tavallista poikkeavaa tai muuten mielenkiintoista. Laitetaan niitä tähän ketjuun. Avaan pelin tällä:

Myöhemmin, postaus joka vaikuttaa erillisen ketjun aloitukselta, joka ilmeisesti päätetty yhdistää tämän kanssa.
Eikö täällä tosiaan ole vielä ketjua tällaiseen? Välillä myynnissä on niin eriskummallisia kämppiä että näitä on kiva taivastella porukalla ja miettiä mitähän näitä tehdessä on oikein ajateltu.

Tämä voisi toimia samaan tapaan kuin "nettiautosta bongattua" :)

Tulkaan noista niin että tämä ketju on tarkoitettu asuntoilmoituksista keskusteluun, tavallisesta poikkevista,eriskkummallista jne. TAI muuten mielenkiintoisista.

Jos asunto, sen ilmoitus kiinnostaa postaajaa sen verran että saa sanottua miksi postaa, kerrottu kohteesta. niin taitaa täyttää ketjun kuvauksen.

Statistiikka

Viestiketjuista
289 249
Jäsenet
79 613
Uusin jäsen
Kusna

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom