Myydään Kiinalainen "2kW" mining-virtalähde, Raisio

Liittynyt
24.12.2017
Viestejä
101
Myytävä tuote: Erittäin kiinalainen suuritehoinen ja monijohtoinen ATX-virtalähde mallia "LX2000W"
Hinta: 75€ 50€ 25€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): yksityiseltä Torista alkuvuodesta
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei ole, ja takuuta ei luultavasti ole ikinä ollutkaan.
Muuta huomioitavaa:

Virtalähteessä on 6 molex-liitintä, 8 SATA-liitintä, 16 PCI-E 6/8-liitintä, 1 ATX-24-liitin ja 1 EPS12V-liitin.

Virtalähde on epäilyttävyydestään huolimatta toiminut minulla moitteettomasti. Törkeän äänekäs se on (Tuuletin on ohjaamaton ja käy aina täysillä). Korkein kuorma jota olen tuolla ajanut on ollut 2x GTX 970, + GTX 770 ja päälle servuemo kahdella prossulla (ajettuna kaikki maksimiteholla), joten tuo 2000W-lupaus on jätetty suosiolla testaamatta. Kylkitarrassa lukee "90 plus platinium", mutta enpä lähtisi tuota uskomaan.

Kyseinen spagettihirviö oli ostaessa jo kerran avattu, ja avasin sen itse uudestaan tarkastuttaakseni sisällön sähkömies-tuttavalla. Ilmeisesti kyseessä ei näyttänyt olevan ainakaan ihan selkeä pommi.

Tätä idän ihmettä on ajettu jokunen kuukausi putkeen, ja tästä syystä se on hieman kerännyt pölyä sisäänsä. En uskaltanut lähteä putsailemaan...

Valmistajasta ei löydy Internetin ihmeellisestä maailmasta juuri mitään tietoa, mutta joskus muutaman tunnin Sherlock-session jälkeen löysin laitteesta myynti-ilmoituksen joltain kiinalaiselta aliexpress-tyyliseltä sivulta. Väittivät siellä tuon olevan jonkin kiinalaisen tehtaan loppuunmyyntierää omalla brändillä. Johtolangat ovat kuitenkin päässeet hukkumaan.

CE-merkintää tästä ei löydy, enkä pidä tuota "QC passed"-tarraa kovin suuressa arvossa, ja muutenkin tuotteen ominaisuudet huomioon ottaen en anna tälle yhtään mitään takuuta. Ostaja ostaa/käyttää tuotetta _täysin_ omalla vastuullaan.


Sijainti: Lieto
Toimitustapa: Nouto/Posti (ostaja maksaa postikulut)
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto


Kuva:
IMG_20181024_191246.jpg
IMG_20181024_191233.jpg
IMG_20181024_191215.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
225
Olisikohan tuosta mun vanhaan dualxeon s771 koneeseen korvaajaksi. Eli löytyykö tuosta 8pin ja 2kpl 4pin cpu liittimiä? Koetin kuvaa katsoa ja löysin 8+4.
 
Liittynyt
24.12.2017
Viestejä
101
Pahoittelen kun kesti vastata. Tuossa on vain yksi 8-pin cpu-liitin, eli ei luultavasti sovellu tuohon käyttötarkoitukseesi ilman adaptereita.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 641
Viestejä
4 222 209
Jäsenet
71 073
Uusin jäsen
Maker's Marq

Hinta.fi

Ylös Bottom