Myyty Keychron Pixel Universe näppäinhatut -Lempäälä

Rouxinol

siihen voi laittaa tekstiä
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
896
Tuote: Keychron Pixel Universe
Hinta: 45e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Verkkokauppa
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa:

Q2:n verran mountattu, pari kertaa näpytelty ja sen jälkeen lähinnä "koristeena" seinällä. Nyt ollut jo hetken kaapissa omassa laatikossaan.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Lempäälä
Toimitustapa: Kokeillaan noutoa kun ei ylimääräisiä pahvilaatikoita oikein löydy
Maksutapa:
Mobilepay

Kuva:
1000015567-01.jpeg
 
Liittynyt
08.04.2018
Viestejä
297
Kyllä mulle kelpaa lähetys alkuperäisessä boxissa. Kirkasta teippiä niin pysyy kiinni kuljetuksen ajan ja koitan varovasti nykiä teipit sitten pois. 40€ sis.pk.
 

Rouxinol

siihen voi laittaa tekstiä
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
896
Kyllä mulle kelpaa lähetys alkuperäisessä boxissa. Kirkasta teippiä niin pysyy kiinni kuljetuksen ajan ja koitan varovasti nykiä teipit sitten pois. 40€ sis.pk.
Kokeilen nyt hetken elätellä toivetta noudosta, mutta kyllä mä viimeistään tiistaina kaupassa käyn jolloin vois ehkä onnistua jaksamaan naapuritalon postiinkin

Kyllä mulle kelpaa lähetys alkuperäisessä boxissa. Kirkasta teippiä niin pysyy kiinni kuljetuksen ajan ja koitan varovasti nykiä teipit sitten pois. 40€ sis.pk.
Mjooooh turhaan nää mun kaapissa seisoo joten kai mä voisin jaksaa tän viedä postiin ja laitella vaikka muovipussin tuohon alkuperäisen paketin päälle tj niin vähän tiukemmin saa varmuudeksi teipattua. Pistele yv:tä osoitteineen jos vielä kiinnostelee
 
Liittynyt
08.04.2018
Viestejä
297
Kokeilen nyt hetken elätellä toivetta noudosta, mutta kyllä mä viimeistään tiistaina kaupassa käyn jolloin vois ehkä onnistua jaksamaan naapuritalon postiinkin



Mjooooh turhaan nää mun kaapissa seisoo joten kai mä voisin jaksaa tän viedä postiin ja laitella vaikka muovipussin tuohon alkuperäisen paketin päälle tj niin vähän tiukemmin saa varmuudeksi teipattua. Pistele yv:tä osoitteineen jos vielä kiinnostelee
laitettu
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 778
Viestejä
4 203 332
Jäsenet
70 987
Uusin jäsen
Rosmonautti

Hinta.fi

Ylös Bottom