Myyty Keychron K2 v1 ANSI - Langaton mekaaninen BT näppis - Vantaa

Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
128
Myytävä tuote: Keychron K2 v1 ANSI Gateron blue kytkimillä ja valkoisella taustavalolla.
Hinta: 25e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Käytettynä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa: Hyväkuntoinen Keychron K2 v1 ANSI layoutilla. Gateron blue kytkimet.

Tässä mallissa on pieni bugi lepotilan kanssa bluetoothilla, eli lepotilasta kun näppiksen ottaa käyttöön käy caps lock sekunnin verran aktiivisena. Tästä huolimatta ollut itsellä käytössä vuoden verran eikä ole haitannut. Johdolla toimii normaalisti.

Melko harmiton vika, hinta ruuvattu silti huomattavasti alaspäin.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Vantaa
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Mobilepay tai käteinen


Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 848
Hp + pk, jos postitat (ja jos löytyy hot-swap?)
 
Liittynyt
15.03.2021
Viestejä
659
Tarjoan HP jos näppäimistö on siistissä kunnossa ja räpeltämätön
 
Liittynyt
07.10.2021
Viestejä
14
On myynnissä. Tikkurilan aseman läheisyydessä.
Voisin tulla vaikka tänään hakemaan Tikkurilan asemalta, mihin aikoihin natsaisi?

En pysty jostain syystä lähettämään sulle yv, jos pystyt laittamaan mulle niin laita vaikka puhelinnumero?
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
128
Tarjoan HP jos näppäimistö on siistissä kunnossa ja räpeltämätön
On kunnossa ja räpeltämätön.

Voisin tulla vaikka tänään hakemaan Tikkurilan asemalta, mihin aikoihin natsaisi?

En pysty jostain syystä lähettämään sulle yv, jos pystyt laittamaan mulle niin laita vaikka puhelinnumero?
Sulla taitaa olla liian tuore tili, en voi minäkään laittaa yksityisviestejä.
 
Liittynyt
07.10.2021
Viestejä
14
Voidaan mun puolesta kyllä sopia kaupat ihan tän threadinkin kautta, kuten jo tossa aikasemmin kyselin että mihin aikaan sulle onnistuis kaupat jossain siinä Tikkurilan Aseman holleilla?
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
128
Voidaan mun puolesta kyllä sopia kaupat ihan tän threadinkin kautta, kuten jo tossa aikasemmin kyselin että mihin aikaan sulle onnistuis kaupat jossain siinä Tikkurilan Aseman holleilla?
Laitoin Toriin ilmoituksen tästä myös, laita viestiä sitä kautta. Löydät Keychron hakusanalla.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 680
Viestejä
4 292 999
Jäsenet
71 686
Uusin jäsen
Bliblop

Hinta.fi

Ylös Bottom