Myytävä tuote:
Kasaamani pelikone
Hinta:
265€
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Näyttis itse uutena 2015 loppuvuodesta, emo & prossu kaverilta aikanaan, kotelo uutena Jimm's 01/2023. Muut Tori.fi/TechBBS
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Kotelolle sähköinen kuitti. Virtalähteelle paperikuitti (takuu 04/2023 loppumassa). Muille ei.
Annan koneelle 3kk takuun, jos tulisi jotain yllättävää vikaa osille. Jos en saa järkevästi korjattua/ vaihdettua viallista osaa, ostan koneen samaan hintaan takaisin (ostajan kustannukselle jää mahd. postikustannukset). Rahojen palautus, kun tuote on takaisin minulla ja olen saanut sen tarkistettua. Takuu ei kata tietenkään ostokatumusta tai fyysisestä kaltoinkohtelusta koitunutta vikaa
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa):
Joensuu
Toimitustapa:
Vahvasti ensisijaisena nouto. Postitan vain särkyvänä Postin XL-pakettina, joten postikulut +25e. Vastaava versio Matkahuolloltakin käy.
Maksutapa:
Tilisiirto/Mobilepay/Pivo. Noutokaupoilla käy käteinenkin. Etänä ostettaessa ensin oltava rahat minulla, sitten liikkuu kone
Muuta huomioitavaa:
Kevyt pelikone näyttävässä RGB-kotelossa! Esim. Fortnite, CS:GO, GTA V ym. pyörivät tällä vielä ihan nätisti.
Tästä saat koneen harrastajan siististi kasaamana ja testamaana. Osta ja pelaa!
Pelitestailua:
Fortnite:
GTA V:
https://youtu.be/nbUj2d_MQG4
Koneen osat lisätietoineen alla:
Kasaamani pelikone
Hinta:
265€
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Näyttis itse uutena 2015 loppuvuodesta, emo & prossu kaverilta aikanaan, kotelo uutena Jimm's 01/2023. Muut Tori.fi/TechBBS
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Kotelolle sähköinen kuitti. Virtalähteelle paperikuitti (takuu 04/2023 loppumassa). Muille ei.
Annan koneelle 3kk takuun, jos tulisi jotain yllättävää vikaa osille. Jos en saa järkevästi korjattua/ vaihdettua viallista osaa, ostan koneen samaan hintaan takaisin (ostajan kustannukselle jää mahd. postikustannukset). Rahojen palautus, kun tuote on takaisin minulla ja olen saanut sen tarkistettua. Takuu ei kata tietenkään ostokatumusta tai fyysisestä kaltoinkohtelusta koitunutta vikaa
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa):
Joensuu
Toimitustapa:
Vahvasti ensisijaisena nouto. Postitan vain särkyvänä Postin XL-pakettina, joten postikulut +25e. Vastaava versio Matkahuolloltakin käy.
Maksutapa:
Tilisiirto/Mobilepay/Pivo. Noutokaupoilla käy käteinenkin. Etänä ostettaessa ensin oltava rahat minulla, sitten liikkuu kone
Muuta huomioitavaa:
Kevyt pelikone näyttävässä RGB-kotelossa! Esim. Fortnite, CS:GO, GTA V ym. pyörivät tällä vielä ihan nätisti.
Tästä saat koneen harrastajan siististi kasaamana ja testamaana. Osta ja pelaa!
- Kauppaan kuuluu kone ja virtajohto.
- Windows 10 tai 11 Home aktivoituu tälle emolevylle ilman aktivointiavaimia (digitaalinen lisenssi aktivoituna). Kone toimitetaan Windows käyttövalmiina juuri asennettuna + emolevyn ja näytönohjaimen uusimmat ajurit sisässä.
- Myynnissä myös muualla
Pelitestailua:
Fortnite:
GTA V:
https://youtu.be/nbUj2d_MQG4
Koneen osat lisätietoineen alla:
Emolevy |
|
Prosessori |
|
Näytönohjain |
|