• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Keskustelua verkkokauppojen alennuskoodeista

EDIT: Muokattu koodi pois. Tää vissiin lähti vähän käsistä 😅

"20 € alennus vähintään 50 € ostoksesta Telia Kaupoissa tai verkkokaupassa laitteista ja lisätarvikkeista. Alennuskoodi on kertakäyttöinen ja koskee yhtä ostokertaa." Koodi on voimassa 11.11. asti.

Tykkää, kun käytit, niin poistan koodin.

Kiitos tämä oli siis, niin täsmä koodi kuin olla ja voi. Mökillä. Uusi puhelin lahjoitettu. Suojakuori ja lasi uupuu saajalta. Matkan varrella kotiin on Telia kauppa. Tilaus saajalle. Nouto matkalta seuraavana päivänä. Homma kunnossa :).
 
Voisiko aloitukseen lisätä suoraan linkit noihin ketjuihin missä alennuskoodeja on, varmaan se ilmaisketju myös?
 
Telian kaksi pakettia on ilmeisesti laitettu postiin. Hyvät synttärilahjat etukäteen jo.

Itse kyllä epäilin, että ei postiteta, mutta joskus käy tuuri :)
 
Mitä paketteja? Mistä täällä puhutaan?
Telialla siis oli 20€ alennuskoodi. Koodi oli liian hyvä, koska 100% alennus 20€ ostoksesta. Itse tilasin kaksi tilausta. Kuulokkeet ja äly pistorasian. Kuulokkeet oli jo muutenkin tarjouksessa ja 50% alennetuilla postikululla. Myös noutona olisi saanut tilattua, mutta ilmeisesti aika harvalla tavaralla olisi ollut nouto mahdollista.

Kiitokset etukäteen jo Telialle, mutta vielä täytyy hetki odottaa "lahjaa".

Tuolla toisessa keskustelussa oli juttu tyypistä, joka olisi tilannut 17 lähetystä. Ilmeisesti matkapuhelinfoorumilta (muistaakseni) olisi ollut hän.
 
Piti itsekin testata Honorin kuulokkeihin tuota ja sieltä PostNordin kuski niitä on tuomassa. Mulla on entuudestaan jo hyvät Sudion napit, mut jos nuo pesee ne niin pääsee Sudiot ansaitulle eläkeelle :D
 
Pitää rehellisyyden nimissä myöntää, että harmittaa ettei tullut tilattua mm. Tuyan älypistorasioita jos ilmaiseksi sai mutta jotenkin kynnys ylittää härskiyden raja vain oli vajaa. Tosin, vatuloin kyllä muidenkin suurten ostosten kanssa, joten härskiysvajaudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Olin vain laiska.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
255 694
Viestejä
4 441 697
Jäsenet
73 607
Uusin jäsen
coboltti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom