Ja ei joo, muutapa Helsingissä helposti muualle, minulla ei ole varaa omaan, kun tässä 10 vuotta tullut vastaan lähinnä huonoja asioita (sairauksia niin että piisaa muillekin ja sitä kautta sitten muita ongelmia).
Suurin ongelma tässä on se, että kisu on lämpöhalvauksen rajoilla.
Itse kestän kovimmatkin helteet, tykkäsin vaan kun viimeksi Kreikassa oli 42 astetta saapuessa.
Mulle ihan sama, mutta tuo kissa huolettaa. Päivärutiineihin tullut mm. ruiskulla juottamista, joka on A) kissasta vmäistä muun epämiellyttävyyden lisäksi ja B) kokemattoman antajan kanssa kissalle vaarallista ja muutenkin vmäistä.
Onneksi itse osaan homman turvallisesti. Ja lomalla kuumissa maissa on aina ollut se ilmastointi. Kuten kirjoitit, se on kaiken a. ja o.
Itse toivoisin tosiaan nämä helteet suoraan sanoen hevon vittuun. Vaikka pariksi vuodeksi. Viime kesä oli taivaallinen.
(Niin ja ennen kuin jotkut kertovat kissojen elävän kuumissa maissa, niin tilanne on eri betonilaatikossa, ja tällä kissalla on sellainen hemmetin tiheä samettinen turkki, joka ei kunnolla edes kastelemalla auta yms. En jaksa asiasta enempää, ei kiinnosta ketään. Ja KAIKKI mahd. tehdään joka päivä, että pärjätään iltaan, jolloin alkaa helpottaa, vaikka aamulla onkin viileät 25 astetta.).