- Liittynyt
- 19.08.2018
- Viestejä
- 281
Samsungin puhelinhuolto mennyt ihan kuralle Suomessa. Pari vuotta sitten oli vielä Samsung Service Center vantaalla mutta nykyään Samsungin huollot tapahtuu niin että puhelin viedään johonkin DNA myyntipisteelle josta se lähetetään jonnekin ulkomaille huoltoon. Mitään tietoa minne, ei anneta, eikä myöskään hinta-arviota. Mulla on 11/2023 ostettu Fold5 ja nyt sisänäytön se kalvo on alkanut irtoamaan taittokohdasta ja näyttöä auki pitäessä kalvo on jo 2/3 matkalta irronnut. Takuuhan ei kata kuin vuoden ajan kalvon irtoamisen joten vituttaa kun ilman mitään hinta-arvioo pitäis lähettää laite pariksi viikoksi jonnekin.
EDIT: vähän takaisin vedettävä, soitin dna-pisteelle ja selvisi että ne lähetetään Resetelle joka toimii pitäjänmäellä ja kuullema sinne voi kuluttaja mennä suoraankin. jännä ettei samsungin tuki suostunut kertomaan tuota.
EDIT: vähän takaisin vedettävä, soitin dna-pisteelle ja selvisi että ne lähetetään Resetelle joka toimii pitäjänmäellä ja kuullema sinne voi kuluttaja mennä suoraankin. jännä ettei samsungin tuki suostunut kertomaan tuota.