Keskustelua selainten mainos-, ja yksityisyysestoista

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
147
:grumpy: mitkä filtterit teillä on käytössä? ei kukaan tuolla adguardin foorumeillakaan näytä vastaavan
 

Kleimo

Töysäläinen
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
576
Adguard vaikuttaa pätevältä mutta tuntuu olevan ongelmia muutaman sivun kanssa ainakin firefoxilla. Esim. freenas hallintasivu ei tunnu aukevan sekä lastpass addon ei yhdistä verkkoon mutta kun adguardin sulkee nii toimii ok. En äkkiseltään löytänyt syytä/korjausta tuohon. Muilla vastaavia ongelmia?
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
1
Joo, näemmä Wiltteri joka on ollut käytössä mulla uBlock Originissa, niin on automaagisesti muuttunut Juvanderin listaksi. :)
Näinhän siinä on käynyt jo jokunen tovi sitten :) Tainnut jokunen muukin näistä Adblocker softista vaihtaa tuohon.

Listaa ylläpidetään suhteellisen aktiivisesti omien huomioiden ja saadun palautteen perusteella.

Ko. lista on käytössä myös näissä ja nämähän käyttävät tuota Safarin omaa esto mahdollisuutta joka oikeasti antaa mahdollisuuden blokata myös liikennettä, ei vain piilottaa elementtejä:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
86
Hyvä ketju / lankamikälie :tup: Työpöydällä on jossain määrin ollut mainonnanestot hanskassa jo mutta kiinnostaisi löytää myös ios:lle muihin selaimiin kuin safarille estoja? Oma 6S ei ole jailbreakattu tällä hetkellä mut ei siitä sen enempää :facepalm:
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 267
Hyvä ketju / lankamikälie :tup: Työpöydällä on jossain määrin ollut mainonnanestot hanskassa jo mutta kiinnostaisi löytää myös ios:lle muihin selaimiin kuin safarille estoja? Oma 6S ei ole jailbreakattu tällä hetkellä mut ei siitä sen enempää :facepalm:
Tuossa taitaa tulla iOS:in rajoitukset vastaan. Näin ainakin olen käsittänyt Adguardin keskustelupalstalta. Adguard Pro:lla tuo voi onnistua, mutta se käyttää tuota DNS-blokkausta ja siinä ei voi muokata filttereitä.

https://blog.adguard.com/en/adguard-pro/
 

neoflix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
882
Jos oikein muistan niin tuo adguard dns ei edes maksa mitään. Se ei kyllä blokkaakaan mitään samalla tasolla. Noita dns blokkereita on muitakin olemassa mutta eivät tunnu pääsevän samalle tasolle ohjelmien/lisäosien kanssa. Tuosta piholesta en tiedä miten toimisi kun en ole kokeillut.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 107
Hyvä ketju / lankamikälie :tup: Työpöydällä on jossain määrin ollut mainonnanestot hanskassa jo mutta kiinnostaisi löytää myös ios:lle muihin selaimiin kuin safarille estoja? Oma 6S ei ole jailbreakattu tällä hetkellä mut ei siitä sen enempää :facepalm:
Dolphin-selaimessa on sisäänrakennettu adblock, joka toimii välttävästi.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 107
Tuossa taitaa tulla iOS:in rajoitukset vastaan. Näin ainakin olen käsittänyt Adguardin keskustelupalstalta. Adguard Pro:lla tuo voi onnistua, mutta se käyttää tuota DNS-blokkausta ja siinä ei voi muokata filttereitä.

https://blog.adguard.com/en/adguard-pro/
Itse käytän tätä:

https://itunes.apple.com/fi/app/adblocker-ultimate-block-all/id1113503428?mt=8

Ilmainen ja tuossa voit itse valita mitä estolistoja käytät. EasyListista muihin...
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 204
Tunnistaako sivustot tuon Adguardin? Nykyäänhän joillain sivustoilla on tuo Adblock-tunnistin mm. videotoistimessa, jolloin jää 99% videoista katsomatta.

Nyt käytössä Adblock Plus ja mobiilissa Adblock Plus for Samsung Browser.
 

neoflix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
882
Jotkin sivut tunnistaa, valittavat heti alussa adblockista. Toisissa taas menee heittämällä läpi kuten katsomo. Tuo adguard poistaa facebookin mainoksetkin jonka takia siitä tykkään. Mikään muu noista mitä testaillut ei ole siinä onnistunut.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 267
Tunnistaako sivustot tuon Adguardin? Nykyäänhän joillain sivustoilla on tuo Adblock-tunnistin mm. videotoistimessa, jolloin jää 99% videoista katsomatta.

Nyt käytössä Adblock Plus ja mobiilissa Adblock Plus for Samsung Browser.
Kuten Neoflix ehtikin vastata, niin jotkut tunnistaa ja jotkut ei. Riippuu tietenkin sivuston käyttämästä tunnistusteknologiasta ja totta puhuen se on tosi helppoa tsekata onko käyttäjällä jokin adblockeri käytössä. Katsomo on mielestäni aina toiminut Adguardin kanssa mutta Ruudun kanssa on välillä ollut ongelmia.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
147
Stop blocking for 30s -nappi on kätevä noissa tunnistuksissa. Jos heti ohjelman alussa on mainoksia niin ne nyt sit joutuu katsomaan, mutta muuten ei mainoksia tule.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
86

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 267
Kyllä ublockkikin estää facen "mainokset" kun ottaa käyttöön kolmannen osapuolen suodattimista ihan alhaalla--> https://easylist-downloads.adblockplus.org/fb_annoyances_full.txt
Käsittääkseni suurin ero noissa selainlisäosissa ja esimerkiksi erillisessä Adguard-sovelluksessa on mainosten todellinen estäminen. Adguard ei pelkästään piilota mainoksia vaan jättää ne kokonaan lataamatta. Tämä on varsinkin kännykässä erittäin suuri plussa ja nopeuttaa esimerkiksi Muropaketin selaamista huimasti.

Adguard’s advantages are largely due to the limitations that are imposed on browser-based extensions. Adblock and Adblock Plus technologically are not able to remove all the ads on the page. That’s because Adguard processes page even before it is loaded into the browser, removing all advertising elements. Extensions work on a different principle based on ad blocking capabilities of a browser. That is why an additional page post-processing step is required for hiding the blocked elements. If you've ever used Adblock, then you surely noticed how the hiding banners “blink”.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
693
Kyllä ublockkikin estää facen "mainokset" kun ottaa käyttöön kolmannen osapuolen suodattimista ihan alhaalla--> https://easylist-downloads.adblockplus.org/fb_annoyances_full.txt
Mulla ei ole edes tuota listaa, eikä ole mainoksia facebookissa näkynyt.

Koneella tuntuu ublockikin toimivan ihan nopeasti, en oo ainakaan huomannut että mainokset välähtäis ruudussa. Kännykkä voi olla tosiaan eri juttu. Ja saahan sillä adguardilla esim. vaikka spotifynkin mainokset siivottua, mikä ei ublockilla onnistu. Toistaiseksi ublock riittänyt itselleni.
 

hokkis

Välituontilisensoija
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
338
Hankin tämän ketjun innoittamana tuon Adguardin 1+1 lifetime-lisenssin ja täytyy jo näin pikaisen testin perusteella sanoa, että on kyllä mainio ohjelma! Mobiiliselaus on viimeinkin miellyttävää ja hintakaan ei päätä huimannut (9,85€). Iso peukku täältä :tup:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 283
Oon ollut kyllä tosi tyytyväinen tuohon Adguardiin pc:llä ja androidilla, joten ostin elinikäisen lisenssin niille. Aloin nyt kattomaan että löytyiskö tuota applen laitteille myös, niin näköjään syyskuussa ovat lanseeranneet adguard pro:n ios:lle ja se on edelleen 0,99e hinnalla rajoitetun ajan itunesin storessa, joten pitää varmaan ostaa sekin kun noin halpa on. Tämäkin blokkaa siis selaimen lisäksi myös muissa ohjelmissa olevat mainokset DNS:n avulla.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 204
Perkele, tuli hankittua tuo Adguard, mutta koska se käyttää VPN-yhteyttä mainosten estoon, ei sitä voi käyttää Freedome VPN:n kautta yhtäaikaa. Turha ostos siis. :( Tämä siis Androidilla, PC:llä näyttää toimivan molemmat yhtäaikaa.

Edit: Syy näyttäisi olevan, ettei Android tue kuin yhtä VPN-yhteyttä kerrallaan, eli joko/tai. Eipä sitten käytetä puhelimessa.
 
Viimeksi muokattu:

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 267
Perkele, tuli hankittua tuo Adguard, mutta koska se käyttää VPN-yhteyttä mainosten estoon, ei sitä voi käyttää Freedome VPN:n kautta yhtäaikaa. Turha ostos siis. :( Tämä siis Androidilla, PC:llä näyttää toimivan molemmat yhtäaikaa.

Edit: Syy näyttäisi olevan, ettei Android tue kuin yhtä VPN-yhteyttä kerrallaan, eli joko/tai. Eipä sitten käytetä puhelimessa.
Pystyyhän sen Adguardin laittaa pyörimään proxyllä mutta muistaakseni vaatii rootatun androidin.
 

hokkis

Välituontilisensoija
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
338
Mitäs filttereitä teillä on Adguardissa käytössä? Toistaiseksi mennään oletusasetuksilla, kannattaako listaan lisätä jotakin?
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 267
Mitäs filttereitä teillä on Adguardissa käytössä? Toistaiseksi mennään oletusasetuksilla, kannattaako listaan lisätä jotakin?
Ihan sivun alussa on pari postausta:
Tuossahan nuo parhaat. Mulla on viel social media filter ja filter for useful ads täpättynä. Mobiilissa samat ja vielä lisänä mobile ads filter.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 267
Eipä näy tuo kuva.
Mobiilissa seuraavat:
  • English filter
  • Spyware filter
  • Social Media filter
  • Experimental filter
  • Filter for useful ads
  • Mobile ads filter
  • Wiltteri
Kotikoneessa, työkoneessa ja MacBookissa muistaakseni samat filtterit. Vähemmälläkin pärjäisi ja noitahan käynnistyy sen mukaan hetkeksi lisää, minkä kielisellä sivustolla on. Adguard dns filter varmaan korvaisi osan noista mutta en ole jaksanut säätää näitä vuoteen. Kokeilemalla selviää itselle toimivimmat.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
888
Minulla Chromessa AdBlock käytössä ja nyt alkaa pikkuhiljaa mennä kuppi nurin kun kohta jokaikinen sivu tunnistaa mainosten eston ja valittaa suureen ääneen että disabloi se jos meinaat jatkaa sivustolle. Alkaa hermo mennä kun saa yhtenään ruksata joka halvatun sivulle että "Don't run on pages on this domain".
Täytyyhän noista olla jossain tietokanta, että mitkä sivut eivät suostu toimimaan adblockereiden kanssa, joten voiko sen jollain tapaa automaattisesti tuoda adblockerille?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 283
Minulla Chromessa AdBlock käytössä ja nyt alkaa pikkuhiljaa mennä kuppi nurin kun kohta jokaikinen sivu tunnistaa mainosten eston ja valittaa suureen ääneen että disabloi se jos meinaat jatkaa sivustolle. Alkaa hermo mennä kun saa yhtenään ruksata joka halvatun sivulle että "Don't run on pages on this domain".
Täytyyhän noista olla jossain tietokanta, että mitkä sivut eivät suostu toimimaan adblockereiden kanssa, joten voiko sen jollain tapaa automaattisesti tuoda adblockerille?
Tuohonhan on myös vastaiskuna reekin "anti-adblock killer" fillteri lista, joka tosin vaatii myös scriptmanager lisäosan selaimeen, eli vähän vaivannäköä sen käyttöönottoon. Itsellä ei ole sitä käytössä, kun ei ole ublockin kanssa suurempia ongelmia ollut sivujen kanssa, joten en osaa sanoa kuinka hyvin se yleisesti toimii, mutta kannattaa kokeilla.

https://reek.github.io/anti-adblock-killer/
https://github.com/reek/anti-adblock-killer
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 267
Mobiilissa seuraavat:
  • English filter
  • Spyware filter
  • Social Media filter
  • Experimental filter
  • Filter for useful ads
  • Mobile ads filter
  • Wiltteri
Kotikoneessa, työkoneessa ja MacBookissa muistaakseni samat filtterit. Vähemmälläkin pärjäisi ja noitahan käynnistyy sen mukaan hetkeksi lisää, minkä kielisellä sivustolla on. Adguard dns filter varmaan korvaisi osan noista mutta en ole jaksanut säätää näitä vuoteen. Kokeilemalla selviää itselle toimivimmat.
Kävinkin vilkaisemassa työkoneen filtterilistaa ja ilmeisesti tuo jättää nuo kielifiltterit pysyvästi aktiiviseksi. Sinänsä vähän ikävää että muutaman sivustovierailun takia tuolla oli aktiivisena Norja, Venäjä, Puola, Ranska, Saksa, Japani ja Kiina.

Siivoamisen jälkeen jäljelle jäi:
  • English filter
  • EasyList
  • Social Media filter
  • Experimental filter
  • Filter for useful ads
  • Mobile ads filter
  • Wiltteri
  • Fanboy's Scial Blocking List
  • Adblock Warnign Removal List
  • Anti-Adblock Killer
Vähemmällä pärjäisi mutta eipähän ole näkynyt mainoksia missään ja nettikään ei vaikuta hitaalta.
 

Jack Bauer

Merten Jack Bauer
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
219
Otin nyt pariksi päiväksi ainakin käyttöön Adguardin kokeilun. Kaikki muut tuntuu toimivan oikein hyvin (sovelsin vähä Rantakemistin listoja omaan käyttöön), mutta Ruutu.fi ei toimi sitte millään. On lisätty poikkeuksena ettei blokata, mutta ei auta.

Onko apuja tähän? Adguard ja Chrome käytössä.
 

jjjjussi

pelinjohtaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 106
Urheilulehtikin näköjään tehnyt jotain, koska videot ei toistu. Ei auta vaikka noscriptiltä kaikki hyväksyy, ei näy videot.
 

Aaltoliike

Alkuperäinen jäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 255
Otin nyt pariksi päiväksi ainakin käyttöön Adguardin kokeilun. Kaikki muut tuntuu toimivan oikein hyvin (sovelsin vähä Rantakemistin listoja omaan käyttöön), mutta Ruutu.fi ei toimi sitte millään. On lisätty poikkeuksena ettei blokata, mutta ei auta.

Onko apuja tähän? Adguard ja Chrome käytössä.
Koita seuraavaa listaa:

- User list
- English filter
- Spyware filter
- Social media filter
- Annoyances filter
- EasyList
- Wiltteri
- Anti-Adblock Killer | Reek (VAIN jos käytössä myös Anti-Adblock Killer | Reek lisäosa!)

Näitten kanssa mulla toimii.
 

Jack Bauer

Merten Jack Bauer
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
219
Koita seuraavaa listaa:

- User list
- English filter
- Spyware filter
- Social media filter
- Annoyances filter
- EasyList
- Wiltteri
- Anti-Adblock Killer | Reek (VAIN jos käytössä myös Anti-Adblock Killer | Reek lisäosa!)

Näitten kanssa mulla toimii.
Laitoin nämä mutta eipä toiminut... hieman tutkiskelin asiaa ja lopulta paljastui että kun HTTPS Everywhere lisäosan otti pois päältä niin lähti toimimaan. Kiitos kuitenkin, vaikka "vika" ei ollut Adguardin tällä kertaa :).

edit: vähän kun tutkin lisää niin HTTPS Everywhere päällä, mutta Adtech.de (partial) pois päältä lisäosasta niin johan toimii.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 107

Err

Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
703
Kannattaa myös " EU: Prebake - Filter Obtrusive Cookie Notices‎"-lista aktivoida uBlockista, niin pääsette niistä ärsyttävistiä keksi varoituksista eroon.
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 107
Kannattaa myös " EU: Prebake - Filter Obtrusive Cookie Notices‎"-lista aktivoida uBlockista, niin pääsette niistä ärsyttävistiä keksi varoituksista eroon.
Sitä ei tarvitse jos jo käyttää Fanboy's Annoyance-listaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
33
ruutu.fi lakannut toimimasta. Onko vinkkejä miten saisi taas videot näkymään Adblockin kanssa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 283
En ole ruutuun keksinyt sellaisia filtteriasetuksia, että sen saisi enään toimimaan, eikä yksikään adblockeri sitä tee automaattisesti. Kannattaa ladata videot flickfetchillä jos ei halua mainoksia nähdä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
693
Kokeilin tuota Adguardia. Ilmeisesti siihen ei saa itse lisättyä listoja? Olisin tuon Wiltterin vaihtanyt siihen Juvanderin listaan, jota päivitetäänkin.

Jos sekä Adguard että Ublock on käytössä niin pitäisikö Adguardin toimia "ensin"? Mielestäni sitä mainostettiin juuri sillä, että blokkaa kaiken jo ennen selainta. Kokeilin laittaa lähestulkoon samat listat molempiin, mutta silti Ublock näyttää esim. murossa noin 5 blokattua elementtiä esim. EasyPrivacy-listalta, vaikka tämä lista on Adguardiinkin valittu.

Ublock periaatteessa riittää mulle ihan hyvin, mutta joillain sivuilla tapahtuu sellaista, että kun sivun lataa niin ensimmäisen kerran kun klikkaa jotain sivuilla aukeaa uusi mainostabi, jonka Ublock kyllä usein sulkee, mutta Adguard voisi toimia jo aiemmin ja blokata tuon koko tabin avaamisen jo alkujaan.

EDIT: Voisko toi että Ublock silti blokkailee jotain vaikka Adguardissa samat listat johtua siitä, että esim. juuri toi EasyPrivacy-lista näyttää Adguardissa olevan päivitetty 12.7.2016 ja Ublockissa 10.12.2016? Siinä listassa mistä listoja valitaan, lukee kyllä Adguardissa 11. December, mutta kun oikealta lukee itse listasta siellä on last modified 12.7.
 
Viimeksi muokattu:

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 267
Kokeilin tuota Adguardia. Ilmeisesti siihen ei saa itse lisättyä listoja? Olisin tuon Wiltterin vaihtanyt siihen Juvanderin listaan, jota päivitetäänkin.

Jos sekä Adguard että Ublock on käytössä niin pitäisikö Adguardin toimia "ensin"? Mielestäni sitä mainostettiin juuri sillä, että blokkaa kaiken jo ennen selainta. Kokeilin laittaa lähestulkoon samat listat molempiin, mutta silti Ublock näyttää esim. murossa noin 5 blokattua elementtiä esim. EasyPrivacy-listalta, vaikka tämä lista on Adguardiinkin valittu.

Ublock periaatteessa riittää mulle ihan hyvin, mutta joillain sivuilla tapahtuu sellaista, että kun sivun lataa niin ensimmäisen kerran kun klikkaa jotain sivuilla aukeaa uusi mainostabi, jonka Ublock kyllä usein sulkee, mutta Adguard voisi toimia jo aiemmin ja blokata tuon koko tabin avaamisen jo alkujaan.

EDIT: Voisko toi että Ublock silti blokkailee jotain vaikka Adguardissa samat listat johtua siitä, että esim. juuri toi EasyPrivacy-lista näyttää Adguardissa olevan päivitetty 12.7.2016 ja Ublockissa 10.12.2016? Siinä listassa mistä listoja valitaan, lukee kyllä Adguardissa 11. December, mutta kun oikealta lukee itse listasta siellä on last modified 12.7.
Kyllä siihen saa lisättyä oma listoja. Avaat ohjelman -> Settings -> Ad blocker -> Add filter -> Add filter by URL -> Lisäät osoitteen http://adb.juvander.net/Finland_adb.txt -> Install.

Oletko päivittänyt niitä filttereitä(/listoja) ollenkaan? Minulla tuo English Filter (eli easylist) on päivitetty viimeksi neljä tuntia sitten.

Edit. Jos lisää ihan Easylistin eikä tuota Adguardin omaa Easylistiin perustuvaa listaa filter editorin plusnappulasta niin tiedot näyttää tältä:

Koodi:
! EasyList subscription
! Automatically transformed to be compatible with Adguard
!
! OriginalVersion: 201612110550
! Title: EasyList
! Last modified: 11 Dec 2016 05:50 UTC
! Expires: 4 days (update frequency)
! Homepage: https://easylist.to/
! Licence: https://easylist.to/pages/licence.html
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
693
Kyllä siihen saa lisättyä oma listoja. Avaat ohjelman -> Settings -> Ad blocker -> Add filter -> Add filter by URL -> Lisäät osoitteen http://adb.juvander.net/Finland_adb.txt -> Install.
En löydä Macilla mahdollisuutta lisätä URLin mukaan ollenkaan.

kuva.png

Oletko päivittänyt niitä filttereitä(/listoja) ollenkaan? Minulla tuo English Filter (eli easylist) on päivitetty viimeksi neljä tuntia sitten.
Listat on päivitetty "check filter updates" -napista. Minulla näyttää olevan sekä English filter että Easylist erikseen aktiivisena. Easylistissä lukee kyllä last modified: 11 Dec 2016, joten se näyttäisi olevan ajantasalla. Mutta tuo EasyPrivacy näyttää minulla last modified: 12 Jul 2016, nimenomaan kun katsoo tuosta oikealta siitä listasta. Lista on kyllä siis "päivitetty" mutta listan mukaan se on joku ikivanha versio.

kuva 2.png
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 267
En löydä Macilla mahdollisuutta lisätä URLin mukaan ollenkaan.





Listat on päivitetty "check filter updates" -napista. Minulla näyttää olevan sekä English filter että Easylist erikseen aktiivisena. Easylistissä lukee kyllä last modified: 11 Dec 2016, joten se näyttäisi olevan ajantasalla. Mutta tuo EasyPrivacy näyttää minulla last modified: 12 Jul 2016, nimenomaan kun katsoo tuosta oikealta siitä listasta. Lista on kyllä siis "päivitetty" mutta listan mukaan se on joku ikivanha versio.

Kappas, ilmeisesti macOS:issa ei onnistu tuo omien listojen lisääminen. Laitoin kuitenkin kehittäjille mailia että korvaisivat tuon vanhan Wiltterin Juvanderin listalla.

Onkohan tuossa mäkkiversiossa jotain häikkää kun kyllä minulla näkyy tuon Easyprivacy myös ihan tuoreena versiona:

upload_2016-12-11_14-20-32.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
693
Kappas, ilmeisesti macOS:issa ei onnistu tuo omien listojen lisääminen. Laitoin kuitenkin kehittäjille mailia että korvaisivat tuon vanhan Wiltterin Juvanderin listalla.

Onkohan tuossa mäkkiversiossa jotain häikkää kun kyllä minulla näkyy tuon Easyprivacy myös ihan tuoreena versiona:

Laitoinpa itsekin viestiä molemmista asioista. En tiedä onko tuo esim. Easyprivacyn alla näkyvä numero 1.0.70.63 listan versionumero vai mikä mutta se meillä näyttää olevan kuitenkin sama.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 616
Viestejä
4 186 160
Jäsenet
70 772
Uusin jäsen
PaulusKaita

Hinta.fi

Ylös Bottom