Kyllä mä ymmärrän periaatteessa tämän huolen koskien kyseistä sovellusta, näin Venäjän hyökkäyssodan myötä, mutta yhtäällä meidän pitäisi olla vähintään yhtä kriittisiä näihin monikansallisiin megafirmoihin jotka jatkavat ja/tai edelleen tarjoavat palveluita Venäjällä. Mun on vaikea uskoa, että yritys joka tarjoaa palvelunsa avoimena lähdekoodina, joka siirsi yritystoiminnan Venäjältä pois Krimin miehityksen myötä (2014) Eurooppaan, meidän lainsäädännön ja regulaation alle, toimisi ns. Venäjän agentteina. Musta vähän tuntuu, että tällainen monikansallinen yritys olisi jossain vaiheessa jäänyt kiinni housut kintuissaan. Tämähän on ainoastaan oma mutu ja kukin voi edelleen käyttää itselleen parhaarksi näkemästään mainostenestosovellusta.
Minä en myös henkilökohtaisesti uskoisi, että mikäli jotain "kyseenalaista" toimintaa olisi esillä, että lukuisat mainostenesto-ohjelmat/laajannukset jatkaisivat Adguardin listojen käyttöä/implemointia sovelluksissaan.
Minä en myös henkilökohtaisesti uskoisi, että mikäli jotain "kyseenalaista" toimintaa olisi esillä, että lukuisat mainostenesto-ohjelmat/laajannukset jatkaisivat Adguardin listojen käyttöä/implemointia sovelluksissaan.