Suojelet sillä maskilla muita, potententiaalista tartuntaasi vastaan, pitäisi asian alkaa olla selvä tässä vaiheessa!!!! Ei siinä mitään naurettavaa ole. Maailmassa kun on kaikki muutkin ihmiset, eikä vain "MINÄ", vaikka se "MINÄ" onkin itseä lähellä.Milloin meinaatte lopettaa maskin käytön, jos kesää kohti hiipuminen tapahtuu samaa tahtia kuin viimevuonna?
Itse Oulussa, ja ajattelin lopettaa käytön kun kuukausi vaihtuu toukokuuksi jos tartunnat pysyy tuolla alle 5kpl per päivä Oulussa.
Katselin tarkasti eilen Limingantullin Prismassa, ja edelleen sellaiset 90% näkyy käyttävän maskia, vaikka periaatteessahan meillä on todella hyvä tilanne Oulussa nyt.
Oikeastaan omalta osalta tuo maskihomma on muutenkin naurettavaa, käyn monta kertaa viikossa punttisalilla, ja siellä ei tietenkään maskia kenelläkään. Tuntuu vähän saivartelulta pitää maskia isossa hehtaarin kokoisessa ruokakaupassa, kun on ensin hikoillut tunnin täydehköllä salilla ilman maskia muiden kanssa.
Myönnän että olen lammas tämän maskiasian suhteen, kesällä Riikassa en kehdannut pitää maskia kun kenelläkään ei ollut, ja nyt en kehtaa olla ilman kun kaikilla on.
Maskin käyttö on varsinkin muiden huomioonottamista!
Asia on selitetty tässäkin ketjussa lukuisia kertoja!
Viimeksi muokattu: