• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Pelit Keskustelua ilmaiset (-100 %) pelit

Minulla meni juuri noin, ettei saanut selvää, olinko painanut submit nappia. Tuntui, että en onnistunut, mutta koodi tuli kuitenkin iltapäivällä. Painelin tietysti moneen kertaan :)

Gamepass Premium 1kk uusille tileille 13.2. asti. Koodit käytettävä 30 päivän sisällä tai 15.3. mennessä.

Nopeana tehtävänä on ladata Webtoon sarjakuva/manga app puhelimelle ja lukea 5 osaa Sea of Thievesiä. Lopussa syötetään sähköposti, johon koodin saa.

Luottokorttia ei appiin tarvita.
Koodin tuloon kesti itsellä 9h.

Mites tuota kun mulla uusi peliläppäri jossa tulee 3kk PC gamepass kaupan päälle. On tuossa Microsoft storessa "included with device" osiossa.

Onko mahdollista kikkailla jotenkin että tän yhden kuukauden premium lunastaisi ensin (kuulemma jotain PC pelejä sielläkin) ja sit vasta tämä 3kk jakso.

Asensin windowsi ilman microsoft tiliä, en sit tiedä onko sit pakko yhdistää käyttis uusiksi luotuun Microsoft tunnuksiin

Edit: Sain selville että onnistuu. Mutta on kohta mennyt viikon ilman sitä koodia...

Viimeksi muokattu:
Where Winds Meet on julkaistu heti alusta alkaen ilmaisena (eli ei ole -100% peli) eikä tuossa Steamin linkissä lue "save 100 %...".
Näyttää hienolta ja keskustelujen mukaan on aika paljon dialogia, jota ei voi skipata mutta pelaamaankin ilmeisesti pääsee.
Tarvitsee lähes 100 gigaa levytilaa. Lataan parhaillaan. :-)
"Where Winds Meet is an epic Wuxia open-world action-adventure RPG set in ancient China at the tenth century."
itse olen nyt pelaillut suunnilleen 15-20h ja OMASTA mielestä on hyvin vaikuttava peli siihen nähden että on ilmainen. En itse ole vielä löytänyt mitään negatiivista loputtomien menujen lisäks suosittelen!

看起来很不错的游戏,但是我不会这种语言 :hmm:

Näyttäs olevan viikonloppu tarjouksessa itse pääpeli -50%, niin laittaneet tuollaisen vielä, josko innostaisi ostajia...

Statistiikka

Viestiketjuista
300 964
Jäsenet
81 884
Uusin jäsen
Eppe

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom