Löytyykö palstalaisten talleista silmäteriä, jotka otetaan esiin seitsemän kertaa vuodessa huviajelua varten? Loppuaika hivellään upeasti kiiltävää nahkaverhoilua, tai trasselitukolla jynssätään viimeisetkin pölyhiukkaset pois vastikään myllytetyltä virhettömältä 40 vuotta vanhalta maalipinnalta. Unohtamatta tietenkään puolustusvoimien lentokonemekaanikon säntillisyydellä suoritettuja huolto- ja kunnossapitotoimenpiteitä.
Ketjussa on siis tarkoitus keskustella kaikesta harrasteautoihin liittyvästä. Minua on alkanut moisen kapistuksen hankkiminen viime aikoina kovasti kiinnostamaan. Olisikin kiintoisaa lukea kokemuksia ja näkökulmia aiheesta. Erityisesti kiinnostavat seuraavat asiat:
●Millä perusteella valitsit juuri kyseisen automallin ja yksilön?
●Miten auton arvo on kehittynyt ja miten ennustat arvon kehittyvän tulevaisuudessa?
●Miten säilytät autoasi?
●Hoidatko itse kaikki huollot ja remontit?
Alla vielä pari linkkiä Wikipedia-artikkeleihin malleista, joita olen itse harkinnut:
Mielellään ketjuun voisi myös jakaa kuvia omista projekteista ja harrastekulkineista. Tarkoitus ei ole keskustella ainoastaan museoautoista, vaan mukaan mahtuu asiaa myös esim. tuunatuista amiscorolloista, rata-autoista ynnä muista mitkä vain voi jollain lailla harrasteautoiksi mieltää.
Ketjussa on siis tarkoitus keskustella kaikesta harrasteautoihin liittyvästä. Minua on alkanut moisen kapistuksen hankkiminen viime aikoina kovasti kiinnostamaan. Olisikin kiintoisaa lukea kokemuksia ja näkökulmia aiheesta. Erityisesti kiinnostavat seuraavat asiat:
●Millä perusteella valitsit juuri kyseisen automallin ja yksilön?
●Miten auton arvo on kehittynyt ja miten ennustat arvon kehittyvän tulevaisuudessa?
●Miten säilytät autoasi?
●Hoidatko itse kaikki huollot ja remontit?
Alla vielä pari linkkiä Wikipedia-artikkeleihin malleista, joita olen itse harkinnut:
Alfa Romeo Brera – Wikipedia
fi.m.wikipedia.org
Porsche 944 – Wikipedia
fi.m.wikipedia.org
Mielellään ketjuun voisi myös jakaa kuvia omista projekteista ja harrastekulkineista. Tarkoitus ei ole keskustella ainoastaan museoautoista, vaan mukaan mahtuu asiaa myös esim. tuunatuista amiscorolloista, rata-autoista ynnä muista mitkä vain voi jollain lailla harrasteautoiksi mieltää.