• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tärkeä Keskustelu ja palaute Hyvät tarjoukset -alueesta

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 926
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
687
Vähän kritisoin nyt tuota otsikon lukitsemista.
Aikani väänsin tuossa tuota Thermacell tarjouksen topikkia niin sormi kävi väärällä napilla joten otsikko jäi vajaaksi :asif:
Hyvin ärsyttävä kun ei voi korjata jälkikäteen.

Miten muuten jos muokkaa ilmoitusta niin muuttuuko tuo botin postaamaa viesti?

No eipä se nyt muutenkaan mennyt putkeen prkl :facepalm:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 055
Vähän kritisoin nyt tuota otsikon lukitsemista.
Aikani väänsin tuossa tuota Thermacell tarjouksen topikkia niin sormi kävi väärällä napilla joten otsikko jäi vajaaksi :asif:
Hyvin ärsyttävä kun ei voi korjata jälkikäteen.

Miten muuten jos muokkaa ilmoitusta niin muuttuuko tuo botin postaamaa viesti?

No eipä se nyt muutenkaan mennyt putkeen prkl :facepalm:
Ylläpito voi muokata otsikkoa, mutta se taas sotkee botin.. Botti muutenkin ottaa jonkun version, joka siellä on ajastuksen pyörähtäessä.
Parasta antaa olla vaan noin ja ensi kerralla paremmin.
Jos otsikosta valitetaan, niin ne ihmiset voisi sulkea pois alueelta, kun tämmöisestä pienestä suuttuvat. Ei kannata vihaajista välittää, sinä laitat tarjouksia, he laittavat niitä turhia viestejä.
 
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
687
Ylläpito voi muokata otsikkoa, mutta se taas sotkee botin.. Botti muutenkin ottaa jonkun version, joka siellä on ajastuksen pyörähtäessä.
Parasta antaa olla vaan noin ja ensi kerralla paremmin.
Jos otsikosta valitetaan, niin ne ihmiset voisi sulkea pois alueelta, kun tämmöisestä pienestä suuttuvat. Ei kannata vihaajista välittää, sinä laitat tarjouksia, he laittavat niitä turhia viestejä.
Itseäni enemmän häiritsee tuo otsikko ja muutenkin ulosanti :rofl:
Mutta kuten sanoit niin ensi kerralla sitten paremmin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 055
Itseäni enemmän häiritsee tuo otsikko ja muutenkin ulosanti :rofl:
Mutta kuten sanoit niin ensi kerralla sitten paremmin.
Voit raportoida oman tarjousviestisi ja kirjoittaa siihen "vaihtakaa otsikko", jos kovasti häiritsee. Niin se menee kätevimmin.

Disclaimer: En ole ylläpitoa, mutta itsekin olen mokaillut tämän kanssa :)
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 169

Tuolla on ihan oma paikkansa Hyvät tarjoukset -alueeseen liittyvälle keskustelulle.
Haluatko kommentoida tänne aiheesta.
Vai oliko linkin aloitus se kommentti :)
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 169
En edes tarkalleen ymmärtänyt mistä tuolla toisessa ketjussa keskusteltiin, @Sampsa on hoitanut nämä Black Friday -järjestelyt. Eikö tuo toteutus nyt ole ihan samanlainen kuin viimekin vuonna?
Kriittiki taisi lähteä siitä että jostain syystä BF matsku on niputettu omaksi sekamelskassa.

Tyyliin.
Jos seuraa jotain ruokatarjouksia, niin menee ohi BF ruokatarjoukset.
Jos seuraa BF tarjouksista ruokatarjouksia, niin saattaa tulla sekaan monta peli ym tarjousta.

Kaikkia tarjouksia seuraamalla voi seurata kaikkia tarjouksia, niin se onnistuu ilman BF juttuakin, joten lukijat arpo syitä ratkaisulle.(*

Kommenteissa oli ainakin yksi perustelematon 1000 kertaa parempi että yhdessä nipussa, oliko sitten noin yleisesti vai yhden viikonlopun tarjoukset niputettuna.


(*
Niiden välillä onko joku ylläpidollinen syy, markkinointi, näkyvyys juttu. Tosin mainitsiko joku että olisi äänestetty.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 529
Eikö nuo viime vuoden tarjousketjut voisi poistaa tuolta BF alueelta? Tulisi paljon selkeämpi että olisi vuosittain aina uudet tarjoukset.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 169
Eikö nuo viime vuoden tarjousketjut voisi poistaa tuolta BF alueelta? Tulisi paljon selkeämpi että olisi vuosittain aina uudet tarjoukset.
Tai johonkin arkistoon, aiemmin jostain satunnaisesta vanhasta ketjusta on voinut olla hyötyä arvioidessa ajankohtaista tarjousta.

Kannattan siis myös sitä että jotenkin siivotaan niin ettei vanhat sekaannu uusiin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
947
Tuntuu että minulla on ainakin 3 erit tarjousketjua nyt seurannassa ja kaikissa näissä on linkit toiseen ketjuun, ja mahdollisesti tarjoukset sitten ripoteltu eri alueisiin vielä. Elämä oli yksinkertaisempaa kun oli vain yksi ketju yleistä keskustelua alueella.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 076
Tuntuu että minulla on ainakin 3 erit tarjousketjua nyt seurannassa ja kaikissa näissä on linkit toiseen ketjuun, ja mahdollisesti tarjoukset sitten ripoteltu eri alueisiin vielä. Elämä oli yksinkertaisempaa kun oli vain yksi ketju yleistä keskustelua alueella.
Tää on aina tässä siirtymäkohdassa kieltämättä sekavaa, mutta jos seuraa vain "Kaikki hyvät tarjoukset" -ketjua eikä muita koontiketjuja, niin ei koidu mitään ongelmia Black Friday -sesonkinakaan. Jokainen tarjous tulee yhä kyseiseen koontiketjuun mukanaan linkit omiin ketjuihinsa, ja on suht helppoa olla välittämättä miten ne on muutoin kategorisoitu normaalin tavan vastaisesti.

Lisäksi toki tämä BF-yleiskeskusteluketju on ihan kiva olla seurannassa: BF - Yleistä keskustelua hyvistä Black Week-, Black Friday- ja Cyber Monday -tarjouksista 2023
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 169
Tää on aina tässä siirtymäkohdassa kieltämättä sekavaa, mutta jos seuraa vain "Kaikki hyvät tarjoukset" -ketjua eikä muita koontiketjuja, niin ei koidu mitään ongelmia Black Friday -sesonkinakaan. Jokainen tarjous tulee yhä kyseiseen koontiketjuun mukanaan linkit omiin ketjuihinsa, ja on suht helppoa olla välittämättä miten ne on muutoin kategorisoitu normaalin tavan vastaisesti.

Lisäksi toki tämä BF-yleiskeskusteluketju on ihan kiva olla seurannassa: BF - Yleistä keskustelua hyvistä Black Week-, Black Friday- ja Cyber Monday -tarjouksista 2023
Sekaannusta saatto aiheuttaa tämä ★ Hyvät Black Week / Friday & Cyber Monday tarjoukset 2023 ★ hinta.fi mainos, jossa Keskustele tarjouksesta täällä linkki vei vain botti BF ketjuun.

Ketään ei varmaan tämä kiinnosta mutta nykyinen systeemi on miljoona kertaa parempi kuin se vanha silloin joskus. Näkee uudet diilit helposti mutta samaten pääsee seuraamaan keskustelua yksittäisistä diileistä helposti.
Oliko tuo nyt kommentti tämänpäiväiseen keskusteleen, vain yleinen väliheitto ajankohtaisen keskustelun väliin ?

Jos BF keskusteluun, niin ei tämä seuranta tuo mitään uutta, samanlailla ne bottin kertäämät tarjouset vie keskusteluketjuun, kuten normaalistikkin. Ainoa ero on se että nyt kaikki peli, ruoka ja tekniikka tarjoukset jäävät erottelematta, eikä niistä tule niiden botti ketjuihin tai osoihin mitään.

Jos joku seuraa tekniikka tarjouksia, niin siellä on hiljaista tämän BF kauden ajan. Ei se mailmaa kaada, jos tietää.
 

Mstk

Aina pitää säätää...
Tukijäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
782
Aivan turha tuo BF tarjousketju erikseen jos menevät silti tuonne kaiki tarjoukset ketjuun, jota muutenkin ainoana ketjuna seuraan. :confused:
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
738
Joo ei. Nämä asiat eivät liity mitenkään yhteen. Se miten viikko pari mennään ja miten yleisesti mennään. Paras voi olla joku kombinaatio eikä joko tai.

Tästä samasta on huutoäänestetty myös että miten BF kannattaa tehdä. Ja huutoäänestyksen tulos on tämä nykyinen.
Nyt kyllä kiinnostaa perustelut tälle, että kaikkien tarjouskategorioiden yhdistäminen bf tarjouksiin on 1000 kertaa parempi, mutta loput vuodesta tarjousten erotteleminen taas on se parempi vaihtoehto. Ajattelin ensimmäisestä viestistä että pidit vanhaa tarjouslankaa parempana vaihtoehtona, ja että miellät tämän hetkellisenä askeleena kohti vanhaa hyvää aikaa, mutta näin ei ilmeisesti olekkaan?

En myöskään muista nähneeni äänestystä bf tarjouslangasta, onko tämä järjestetty räbässä?
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 076
Aivan turha tuo BF tarjousketju erikseen jos menevät silti tuonne kaiki tarjoukset ketjuun, jota muutenkin ainoana ketjuna seuraan. :confused:
Sampsa tienaa tolla järjestelyllä jotain extraa kaupallisista kuvioistaan. Mutta kuten huomaat, se ei haittaa käytännössä mitenkään, jos käyttää tuota ketjua kuten sinäkin käytät.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 993
Nyt kyllä kiinnostaa perustelut tälle, että kaikkien tarjouskategorioiden yhdistäminen bf tarjouksiin on 1000 kertaa parempi, mutta loput vuodesta tarjousten erotteleminen taas on se parempi vaihtoehto. Ajattelin ensimmäisestä viestistä että pidit vanhaa tarjouslankaa parempana vaihtoehtona, ja että miellät tämän hetkellisenä askeleena kohti vanhaa hyvää aikaa, mutta näin ei ilmeisesti olekkaan?

En myöskään muista nähneeni äänestystä bf tarjouslangasta, onko tämä järjestetty räbässä?
Nämä kun on henkilökohtaisia mielipiteitä että mikä on hyvä systeemi millekin asialle niin periaatteessa perusteluilla ei ole mitään merkitystä mihinkään. Tai siis saat itse itsellesi perustella ihan miten haluat asian. Tässä asiassa kun ei keskimäärin kiinnosta se miten se on sinulle hyvä vaan miten se on minulle hyvä.

Vastaan perusteluilla kunhan itse aloitat jollakin perusteluilla. Jos ne on täysin henkilökohtaisia sinulle itselle, niin ne ei kyllä oikeastaan kiinnosta ja se tarkoittaa että minun henkilökohtaiset perustelut kiinnostaa vain uteliasuudesta, joka ei taas ole tämän ketjun asia.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 169
Nämä kun on henkilökohtaisia mielipiteitä että mikä on hyvä systeemi millekin asialle niin periaatteessa perusteluilla ei ole mitään merkitystä mihinkään. Tai siis saat itse itsellesi perustella ihan miten haluat asian. Tässä asiassa kun ei keskimäärin kiinnosta se miten se on sinulle hyvä vaan miten se on minulle hyvä.

Vastaan perusteluilla kunhan itse aloitat jollakin perusteluilla. Jos ne on täysin henkilökohtaisia sinulle itselle, niin ne ei kyllä oikeastaan kiinnosta ja se tarkoittaa että minun henkilökohtaiset perustelut kiinnostaa vain uteliasuudesta, joka ei taas ole tämän ketjun asia.
Nyt lukijat käyttää vilkasta mielikuvitusta mitä henkilökohtaista hyvää tuosta saat, vaikka tuosta 1000 siivoisi parinollaa pois.
Vanhat BF konkarti voi musitella jotain vanhoja BF valvojaisia jossa metsästettiin jotain BF helmiä, sormi päivitänapilla, mutta ei tämä kai sitä palvele.

Sampsa tienaa tolla järjestelyllä jotain extraa kaupallisista kuvioistaan. Mutta kuten huomaat, se ei haittaa käytännössä mitenkään, jos käyttää tuota ketjua kuten sinäkin käytät.
Sitä arvailtu että tämä generoi lisään liikennettä ja sitä kautta lisää liikevaihtoa, se on ilman muuta hyvä syy, ja sen varmaan vakkari lukijat valmiitama maksamaan, vaikka vaikeuttaa niiden oman kiinnostuksen seuraamista. Siitä voidaan sitten syyttää Google ja muita jättien algoritmejä.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
738
Nämä kun on henkilökohtaisia mielipiteitä että mikä on hyvä systeemi millekin asialle niin periaatteessa perusteluilla ei ole mitään merkitystä mihinkään. Tai siis saat itse itsellesi perustella ihan miten haluat asian. Tässä asiassa kun ei keskimäärin kiinnosta se miten se on sinulle hyvä vaan miten se on minulle hyvä.

Vastaan perusteluilla kunhan itse aloitat jollakin perusteluilla. Jos ne on täysin henkilökohtaisia sinulle itselle, niin ne ei kyllä oikeastaan kiinnosta ja se tarkoittaa että minun henkilökohtaiset perustelut kiinnostaa vain uteliasuudesta, joka ei taas ole tämän ketjun asia.
Toki saat perustella mielipiteesi juuri kuten tahdot, mutta olisihan se mukava jos jakaisit ne mietteet myös muille, kun johtopäätöksen olet jo tuonut julki, melkolailla ehdottomaan sävyyn.

Toisin kuin sinä, en ole tuonut esille mitään mielipidettä, enkä näin ollen perusteluja tälle olemattomalle mielipiteelleni. Mutta sanotaanko nyt että suosisin ehkä marginaalisesti erillisestä bf alueesta luopumista ihan vaan jotta ne jotka haluavat seurata vain yksittäisiä kategorioita voisivat tehdä sen myös bf tarjousten aikaan. Eritoten kun en pystynyt keksimään merkittävää, tai oikeastaan mitään etua käyttäjälle tästä erillisestä bf alueesta. Juuri tämän takia kysyin sinulta selvennystä, kun en itse niitä keksinyt.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 710
Tosiaan siis kyse on tästä että tarjouskategoriakohtainen jaottelu lopetetaan BF:n ajaksi. Se lähinnä heikentää käyttökokemusta kaikille jotka haluaisivat seurata vain tietyn kategorian tarjouksia.

Jos Black Fridaylle ym. halutaan lisänäkyvyyttä, niin eikö sille riittäisi se että tuo Kaikki Tarjoukset -ketju laitetaan lukkoon ja viestit koostetaan BF2023-tarjoukset -ketjuun? Ja pidettäisiin nuo kategoriakohtaiset alueet edelleen avoimena.

Tällöin:
1. BF saa lisänäkyvyyttä ja sivusto lisätrafiikkia, kuten ilmeisesti tämän järjestelyn on tarkoitus tehdä.
2. Tiettyjä kategorioita seuraavat käyttäjät voivat edelleen seurata vain tiettyjä kategorioita BF:n ajan
3. Ne jotka haluavat kaiken samaan ketjuun, saavat kaiken samaan ketjuun kuten tässä toisessakin skenaariossa.

EDIT: Ja jos vielä haluaa selkeyttää, niin tuolta BF-alueelta voisi tosiaan siivota edellisvuoden tarjoukset jonnekin. Joko kokonaan pois tai arkistoida omalle alialueellensa.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 993
Toki saat perustella mielipiteesi juuri kuten tahdot, mutta olisihan se mukava jos jakaisit ne mietteet myös muille, kun johtopäätöksen olet jo tuonut julki, melkolailla ehdottomaan sävyyn.

Toisin kuin sinä, en ole tuonut esille mitään mielipidettä, enkä näin ollen perusteluja tälle olemattomalle mielipiteelleni. Mutta sanotaanko nyt että suosisin ehkä marginaalisesti erillisestä bf alueesta luopumista ihan vaan jotta ne jotka haluavat seurata vain yksittäisiä kategorioita voisivat tehdä sen myös bf tarjousten aikaan. Eritoten kun en pystynyt keksimään merkittävää, tai oikeastaan mitään etua käyttäjälle tästä erillisestä bf alueesta. Juuri tämän takia kysyin sinulta selvennystä, kun en itse niitä keksinyt.
Onnistuit perustelemaan asiaa muiden kannalta kun sinulle itselle ei ole väliä ilmeisesti. Joten ehtoni taitaa täyttyä. Mutta minulla ei siis ole kuin tasan oma syy. Muiden käyttökokemus kun ei kiinnosta tässä asiassa vähäkään.

Seuraan BF:n aikana kaikkia tarjouksia hankintoja varten. Muun aikaa vuodesta en jaksa kiinnostua kuin tekniikka-kategoriasta. Nyt siis ilman mihinkään koskematta asiat toimii minulle täydellisesti.

Ihan added bonuksena periaatteessa spekulaatiopohjalta (en muista tästä asiasta nähneeni faktaa itse hevosen suusta) jos foorumi pärjää sen takia paremmin.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 169
Onnistuit perustelemaan asiaa muiden kannalta kun sinulle itselle ei ole väliä ilmeisesti. Joten ehtoni taitaa täyttyä. Mutta minulla ei siis ole kuin tasan oma syy. Muiden käyttökokemus kun ei kiinnosta tässä asiassa vähäkään.

Seuraan BF:n aikana kaikkia tarjouksia hankintoja varten. Muun aikaa vuodesta en jaksa kiinnostua kuin tekniikka-kategoriasta. Nyt siis ilman mihinkään koskematta asiat toimii minulle täydellisesti.
Eli 1 vs 1000, varmaan muitakin jotka BF aikaan haluaa seurata kaikkiatarjouksia, mutta jotta heidän ei tarvitse laittaa seurantaa kaikki tarjoukset, niin tuo BF botti voisi heitävarten peilata kaikkirajoukset bottia.

Juhannus, vappu, hiihtoloma, veronpalautus, kesälomaraha boteistakin voi olla joku toiveikas -> käyttäjä voisi tehdä oman ajastuksen. :)

Joo ymmärrän, BF oli aikanaan kova juttu nörttipiireissä.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 993
Eli 1 vs 1000, varmaan muitakin jotka BF aikaan haluaa seurata kaikkiatarjouksia, mutta jotta heidän ei tarvitse laittaa seurantaa kaikki tarjoukset, niin tuo BF botti voisi heitävarten peilata kaikkirajoukset bottia.
Mistähän hanurista repäisit 1 vs 1000? Tämä huutoäänestys on jokavuotinen tapahtuma ja mitään 1 vs 1000 tilannetta ei ole syntynyt ikinä. Eikä mitään muutostakaan ole tapahtunut kun ei ole mitään muutoksen tarvetta syntynyt (Sampsalle).
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 169
Mistähän hanurista repäisit 1 vs 1000? .
Tuossa jäi olo että tämä tuhat kertaa parempi vähän lässähti siihen että kyse siitä klikkaa seuraa "kaikkia tarjouksia" ja puolenviikonpäästä äläseuraa. Ja korostettiin että kyse yksilön henkilökohtaisesta mieltymyksestä. vs se että monella vaikeuttaa paljon BF tarjousten seuraamista.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 993
Tuossa jäi olo että tämä tuhat kertaa parempi vähän lässähti siihen että kyse siitä klikkaa seuraa "kaikkia tarjouksia" ja puolenviikonpäästä äläseuraa. Ja korostettiin että kyse yksilön henkilökohtaisesta mieltymyksestä. vs se että monella vaikeuttaa paljon BF tarjousten seuraamista.
Sinun tai monen vaikeudet ei liikuta minun mieltymyksiä asian suhteen mihinkään. Kummallinen keskustelu.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 169
Sinun tai monen vaikeudet ei liikuta minun mieltymyksiä asian suhteen mihinkään. Kummallinen keskustelu.
Sori huono ulosantini.

Arvostan mieltymyksiäsi, ja niitä voisi tyydyttää sillä että tuo BF bottiketju peilaisia kaikkitarjoukset bottia, jolloin systeemi tyydyttäisi sinua, eikä siitä olisi haittaa heille, joita kiinnostaa tietyn tuoteryhmän tarjoukset.

Koska sekin vaihtelee jotka haluaa seurata kokoviikon ja osaa kiinnostaa vuorokausi, niin kukin voi seurata silloin kun kaikki kiinnostaa.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 993
Sori huono ulosantini.

Arvostan mieltymyksiäsi, ja niitä voisi tyydyttää sillä että tuo BF bottiketju peilaisia kaikkitarjoukset bottia, jolloin systeemi tyydyttäisi sinua, eikä siitä olisi haittaa heille, joita kiinnostaa tietyn tuoteryhmän tarjoukset.

Koska sekin vaihtelee jotka haluaa seurata kokoviikon ja osaa kiinnostaa vuorokausi, niin kukin voi seurata silloin kun kaikki kiinnostaa.
Ei tyydytä. Ketjutarjoukset on klikattuna päälle (varmistukseksi), mutta seuraan tarjouksia ilmoitusnotifikaatioista. Ketjupohjainen seuranta on aivan hanurista. Syy miksi olin ehdoton aluepohjaisen tarjoussysteemin kannattaja alunperinkin (vs ihan vanha ketjupohjainen).

Edit: Olisihan tähän sellainen variaatio että jos BF alue peilaisi muita alueita. Jos siis halutaan edelleen keskustella minun mieltymyksistä.

Tai eipäse edes toimisi. Tulisi tuplia...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 183
Jos trafiikkia tarvitaan niin paras systeemi olisi pitää BF kunnon klasikkomeingillä eli yksi ketju kaikille tarjouksille ja keskusteluille, ja varsinkin usean sivun väittelylle siitä, että kuuluuko Ben & Jerry tarjous hyviin tarjouksiin vai ei.

(tämä oli vitsi)
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 169
Ei tyydytä. Ketjutarjoukset on klikattuna päälle (varmistukseksi), mutta seuraan tarjouksia ilmoitusnotifikaatioista. Ketjupohjainen seuranta on aivan hanurista. Syy miksi olin ehdoton aluepohjaisen tarjoussysteemin kannattaja alunperinkin (vs ihan vanha ketjupohjainen).

Edit: Olisihan tähän sellainen variaatio että jos BF alue peilaisi muita alueita. Jos siis halutaan edelleen keskustella minun mieltymyksistä.

Tai eipäse edes toimisi. Tulisi tuplia...
Nyt on kaikkitarjoukset botti ketju, peilaa BF botti ketjua. Jos se olisi toisin päin, niin saisit silloinkin BT botti ketjusta ilmoituksen kaikissa tarjouksista, mutta he jotka haluaa seurata vain pelitarjojuksia, ei olisi noin päin toteutettuna haittaa.

Kaikkia tarjouksia voi myös seurata hyvät tarjoukset juuresta, eli BF osio ei siihen tuo suurtaparannusta tai jos siinä on jotain arvokasta, niin riippuen siitä mitä , niin kai senkin voisi toteuttaa ilman perusarkitehtuurin rikkomista.

Jos taasen tavoittelet sitä että haluat nähdä kaikki BF ketjun kolmeltavuodelta, niin kaikki tarjousketju ja BF suodatin.

Jotta se vastaisi kokemukseltaan URL klikkausta, niin sitten osioon selalinen URL, jossa kaikkitarjoukset BF suodattimalla.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 993
Nyt on kaikkitarjoukset botti ketju, peilaa BF botti ketjua. Jos se olisi toisin päin, niin saisit silloinkin BT botti ketjusta ilmoituksen kaikissa tarjouksista, mutta he jotka haluaa seurata vain pelitarjojuksia, ei olisi noin päin toteutettuna haittaa.

Kaikkia tarjouksia voi myös seurata hyvät tarjoukset juuresta, eli BF osio ei siihen tuo suurtaparannusta tai jos siinä on jotain arvokasta, niin riippuen siitä mitä , niin kai senkin voisi toteuttaa ilman perusarkitehtuurin rikkomista.

Jos taasen tavoittelet sitä että haluat nähdä kaikki BF ketjun kolmeltavuodelta, niin kaikki tarjousketju ja BF suodatin.

Jotta se vastaisi kokemukseltaan URL klikkausta, niin sitten osioon selalinen URL, jossa kaikkitarjoukset BF suodattimalla.
Seuraan tarjouksia ilmoituksista. Jokaista yksittäistä uutta tarjousta. En halua mitään ketjuja. En seuraa tarjouksia ketjuista. Älä siis tarjoa minulle mitään ketjuja.

En seuraa tarjouksia mistään juuresta. Älä siis tarjoa minulle mitään juuresta seuraamista.

Mutta kiinnostus juuri tähän aiheeseen loppui nyt. Minulla ei ole mitään ongelmaa joka tarvitsisi mitään ratkaisua tällä hetkellä. Tarjousasiat toimii foorumilla tällä hetkellä ns. helvetin hyvin.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 169
Seuraan tarjouksia ilmoituksista. Jokaista yksittäistä uutta tarjousta. En halua mitään ketjuja. En seuraa tarjouksia ketjuista. Älä siis tarjoa minulle mitään ketjuja.

En seuraa tarjouksia mistään juuresta. Älä siis tarjoa minulle mitään juuresta seuraamista.

Mutta kiinnostus juuri tähän aiheeseen loppui nyt. Minulla ei ole mitään ongelmaa joka tarvitsisi mitään ratkaisua tällä hetkellä. Tarjousasiat toimii foorumilla tällä hetkellä ns. helvetin hyvin.
Ok, jos oikein ymmärsin, niin sinua tyydyttäisi jos kaikkitarjouksesta botti ketjusta olisi vain peilattuna BF tarjous ketju. Kummassakin samat tarjoukset, mutta jälkimmäinen päivittyisi vain silloin kun ylläpito sen aktivoi (pitää aktiivisena) Etu olisi siis se ettei tarvi viikon päästä lopettaa seuraamista.

Muut saisi sitten edelleen seurata niitä peli ja rauta tarjouksia, jos heitä ei kiinnosta ruoka sun muut tarjoukset.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 615
Onko tää nyt joku BF ominaisuus että ei voi tehä ku BF alueelle ketjua?
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 651
Poistuiko juuri vanhat BF tarjoukset?
Ilmeisesti näin oli käynyt, mutta tuolla tarjousketjussa historiaa edelleen on: ★ Kaikki hyvät tarjoukset ★

Kävi tuo mielessä tarkistaa, kun olin viime vuonna tuosta kyseisestä BF tarjouksesta tehnyt ketjun. Hmm... Nopeastihan tuon datan saisi parsattua johonkin CSV-tiedostoon halutessaan? Kuitenkin täällä foorumilla kaikki tarjoukset ovat automaattisesti BF tarjouksia, kun tämä aika vuodesta koittaa eli muita tarjouksia ei voi edes postata (eikä sellaisia todennäköisesti paljon olisikaan).

Tosiaan... eihän tässä jaottelussa sinänsä ole järkeä, varsinkaan siinä, että edellisen vuoden tarjoukset poistettaisiin. Hintavertailut kuitenkin tehtäisiin Hinta.fi:ssä ja vastaavissa, eikä BF tarjousketjuihin palaaminen varsinaisen BF/Week/Month -ajanjakson jälkeen ole aktiivista. Samalla mitalla voisi sitten vanhoja tavallisiakin tarjousketjuja poistaa? Jos esim. tietokannassa tekee kireää. ;)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 428
Sampsa suuressa viisaudessaan rikkoi toimivan järjestelmän ja pisti kaiken yhteen ja samaan sekamelskaan.
Nostan oman mielipiteeni kahden vuoden takaa. Jos epäilyttää, että sivulle eksyvä lukija hämmentyy foorumin ominaisuuksista, niin mainostaa sitä kooste-threadia 'ensimmäisenä annoksena'. (Ja olen myös edelleen sitä mieltä, että tuo "luo uusi keskustelu" kannattaisi 'brändätä' alueen sisällä muotoon "Lisää uusi tarjous", niin se suoraan neuvoisi miten alue toimii, ja miten tarjous luodaan).

Joo, BF brändäys itsessään 'tapahtuman' ajaksi ihan hauska ajatus. Mun puolesta voi laittaa vaikka useammankin bannerin ympäri sivustoa (joista vaikka linkki alueelle ja/tai bf 2021 keskusteluun ja nimetä alueet uusiksi, laittaa niihin bf tagit lisäksi, tms) mutta olisihan ne alueet kiva pitää pyörimässä.
Tuohon lisäksi tuohon Rupertin kommentoima huomio, että samalla hinta.fi mainostusta [tapahtuman ajaksi, oletan] lisää.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 169
Ilmeisesti näin oli käynyt, mutta tuolla tarjousketjussa historiaa edelleen on: ★ Kaikki hyvät tarjoukset ★

Kävi tuo mielessä tarkistaa, kun olin viime vuonna tuosta kyseisestä BF tarjouksesta tehnyt ketjun. Hmm... Nopeastihan tuon datan saisi parsattua johonkin CSV-tiedostoon halutessaan? Kuitenkin täällä foorumilla kaikki tarjoukset ovat automaattisesti BF tarjouksia, kun tämä aika vuodesta koittaa eli muita tarjouksia ei voi edes postata (eikä sellaisia todennäköisesti paljon olisikaan).

Tosiaan... eihän tässä jaottelussa sinänsä ole järkeä, varsinkaan siinä, että edellisen vuoden tarjoukset poistettaisiin. Hintavertailut kuitenkin tehtäisiin Hinta.fi:ssä ja vastaavissa, eikä BF tarjousketjuihin palaaminen varsinaisen BF/Week/Month -ajanjakson jälkeen ole aktiivista. Samalla mitalla voisi sitten vanhoja tavallisiakin tarjousketjuja poistaa? Jos esim. tietokannassa tekee kireää. ;)
Tuosta linkistä kun klikkaa sinne varsinaiseen ketjuun (lakrids-by-buelow-joulukalenteri-30-32-20eur-chaya.431419/)
Oho! Törmäsimme ongelmaan.

Keskustelua ei löytynyt.
Mielestäni nämä vanhat oli kun tämänvuoden BF pakko alkoi.

Katosiko sen jälkeen kun joku nimimerkki toivoi niiden poistoa. :-(

No ehkä ne rippeet poistetaan tuolta "kaikki tarjoukset ketjustakin". (toivottavasti ei)
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 711
Nyt kun tässä muutaman päivän näitä on katsonut, selvästi kaikki tarjoukset ilman mitään jaottelua, on huono systeemi.

Pitäisi olla vanhat kategoriakohtaiset jaottelut käytössä. Nyt kun kaikki on samassa läjässä niin noiden katselu on vaivanloista ja hidasta, kun suurin osa on ainakin itselle sellaisista tuoteryhmistä jotka eivät kiinnosta.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 169
En nyt oikein keksinyt miten tästä keskustelisin. Tein raportin tarjous raportin viestistä

Muistaakseni jotenkin siihen tapaan että bugittaa kun Proshopista tulee joku kieltä roikottava hymynaama.

Vastaus " Kun : ja P kirjoittaa yhteen ilman väliä, foorumisofta tulkitsee sen hymiöksi, ei ole bugi "


Kuvittelen että hintavihjeen postaaja tarkoituksella kirjoita kaksoispiste P jutta, vaan johtuu pohjasta, missä on se : piste, eikä sen jälkeen väliä. Ei tuo vaarallista, mutta jos sen voisi korjata niin kai parempi, siis joko pohjaa korjata, heittää mäkee keltanaamat, tai hymiöiden poisto ei onnistu, eikä pohjan muuttaminen, niin sitten parsia lähetyksen jälkeen kaksipoisteet kaksoispiste väliksi.

AMD Ryzen 7 7700

Tuote: Ryzen 7 7700
Tarjoushinta
: 285,44
Kauppa:proshop
Linkki:AMD Ryzen 7 7700 / 3.8 GHz processor - OEM CPU - 8 ydintä - 3.8 GHz - AMD AM5 - Bulk (Ilman jäähdytintä)

Kommentti tarjouksesta: Bulk eli ilman jäähyä

Keskustele tarjouksesta täällä

Tarjouksen lähetti EnterSandman



Tuote: Ryzen 7 7700
Tarjoushinta: 285,44
Kauppa: Proshop
Linkki:AMD Ryzen 7 7700 / 3.8 GHz processor - OEM CPU - 8 ydintä - 3.8 GHz - AMD AM5 - Bulk (Ilman jäähdytintä)


Kommentti tarjouksesta: Bulk eli ilman jäähyä
Edit, enko osaa vai onko se näin vaikeaa lainata tuota robotin viestiä, (käsin tehtävä)

Oletin ensin että se on nimenomaan tuo robotin säätö, kun varsinaisessa postauksessa ei ollut, mutta saattaa olla että postaaja on muokannut.

Edit, ei ole muokannut tekstiä, eli siis tuohon viittaa kun postaajan viestissä ei ole hymynaamoja, mutta robotin postauksessa on.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 775
En nyt oikein keksinyt miten tästä keskustelisin. Tein raportin tarjous raportin viestistä

Muistaakseni jotenkin siihen tapaan että bugittaa kun Proshopista tulee joku kieltä roikottava hymynaama.

Vastaus " Kun : ja P kirjoittaa yhteen ilman väliä, foorumisofta tulkitsee sen hymiöksi, ei ole bugi "


Kuvittelen että hintavihjeen postaaja tarkoituksella kirjoita kaksoispiste P jutta, vaan johtuu pohjasta, missä on se : piste, eikä sen jälkeen väliä. Ei tuo vaarallista, mutta jos sen voisi korjata niin kai parempi, siis joko pohjaa korjata, heittää mäkee keltanaamat, tai hymiöiden poisto ei onnistu, eikä pohjan muuttaminen, niin sitten parsia lähetyksen jälkeen kaksipoisteet kaksoispiste väliksi.








Edit, enko osaa vai onko se näin vaikeaa lainata tuota robotin viestiä, (käsin tehtävä)

Oletin ensin että se on nimenomaan tuo robotin säätö, kun varsinaisessa postauksessa ei ollut, mutta saattaa olla että postaaja on muokannut.

Edit, ei ole muokannut tekstiä, eli siis tuohon viittaa kun postaajan viestissä ei ole hymynaamoja, mutta robotin postauksessa on.
Tässä on ilmeisesti se keissi että botti ottaa sen ensimmäisen version jakoon, jos myöhemmin korjaa se ei muutu. Eli eka postauksessa hymynaama tulee helposti joidenkin liikkeiden kanssa näkyviin, muokkausta ei näy kun tehty muutaman sekunnin sisää :p
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 169
Tässä on ilmeisesti se keissi että botti ottaa sen ensimmäisen version jakoon, jos myöhemmin korjaa se ei muutu. Eli eka postauksessa hymynaama tulee helposti joidenkin liikkeiden kanssa näkyviin, muokkausta ei näy kun tehty muutaman sekunnin sisää :p
Tulkkaanko niin että tuo oli sinun hintavihjeesi ja olit tuota muokannut, eli bugi, eikun ominaisuus oli ollut tuossa varsinaisessa postauksessakkin, eikä vain robotin tekemässä.
Jos siihen lomakepohjaan laittaisi välilyönnin niin se varmaan vähentäisi tuota.
Pohjasta tosiaan puuttuu välilyönti, jos parsinta on työlästä, tai automaatti hymiöiden poistaminen, niin pikapaikkona korjata pohja. Luusin tosin tuo keltanaama olevan helppo poistaa, edes nuo : kirjan yhdistelmät.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 775
Tulkkaanko niin että tuo oli sinun hintavihjeesi ja olit tuota muokannut, eli bugi, eikun ominaisuus oli ollut tuossa varsinaisessa postauksessakkin, eikä vain robotin tekemässä.
Joo hieman kaartelevan kuvauksen pohjalta voi tulkita että ensin tuli hymynaama ja vaikka ninjaedit parin sekunnin sisää, nii oli yli-innokas botti karannut hymynaamoinee foorumille kaikkien nähtäväksi :cool:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 691
Viestejä
4 189 188
Jäsenet
70 783
Uusin jäsen
tolvmaister

Hinta.fi

Ylös Bottom