Myyty Seasonic 750W Bronze [Helsinki] 60€

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Myytävä tuote: ATX-kotelo ja 750W bronze perusvirtalähde
Hinta: kotelo: myyty, virtalähde: 60€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 2021
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä/Kyllä
Muuta huomioitavaa:

Ostin tarjouksesta, näihin oli tarkoitus koota jotain. Suunnitelmat muuttui. Maksoin enemmän, kun pyydän nyt.


Nämä kestää hyllyllä/varastossa, eikä ole mikään pakottava tarve hankkiutua eroon. Jos vaan haluaa säästää parikymppiä kokoonpanonsa kanssa ja haluaa osat nyt. Enkä näiden kanssa lämpene tinkimiselle, kun uusi Ryzen 7000-sarja ei tee näistä vanhoja tai Nvidia 4000-sarja ole kaksinkertainen pelinopeudessa.

Ei YV-tarjouksia. En lue niitä.


Tarjouksena 2-5 random kotelotuuletin kaupanpäälle. Mitään takeita mistään en anna, mutta pitäisi toimia ja on joko Kiinasta tilattuja ei-ohjattavia ledi-himmeleitä tai koteloiden mukana tulleita, joita olen korvannut Arcticeilla. En ole korona-aikana tilannut Kiinasta mitään tietotekniikkaa, niin kaupanpäällistuulettimet voivat olla wanhoja.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Helsinki
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: MobilePay/Käteinen
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Tämä kokoamisprojekti ei käynnistynytkään, niin nyt siitä pohja koneelle halvalla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Virtalähteestä olen hyväksynyt tarjouksen, mutta kaupat on vielä kesken. Siis myyn tottakai tarjouksella, mutta eipä olisi eka kerta, kun kaupat peruuntuvat YV-tarjouksissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 885
Mua kiinnostaisi kotelo. Missäpäin Helsinkiä?
Malmilla, mutta voin junailla sen kanssa johonkin (Tikkurila, Pasila) tällä viikolla, jos maksu onnistuu etukäteen (MobilePay, Nordea).

--

..mutta juu, voi olla koteloa + virtalähdettä vielä tarjolla, kun YV-tarjoaja arpoo.
 
Liittynyt
05.06.2020
Viestejä
79
Joo Tikkurila tai Pasila juna-asema voisi olla jees niin saan napattua sen laiturilta junaan :) Toimisto on Hietalahdessa ja junalla meen Hämeenlinnaan. Jatketaan vaikka YV.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 552
Viestejä
4 166 017
Jäsenet
70 422
Uusin jäsen
Minibee

Hinta.fi

Ylös Bottom