Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Öö..ok?0% Sahti, 0% vodka, 0% gini, 0%viski tai joku muu. Ei kai.
Loppu vai?No alkoholi pitoiset juomat ja ne muut.
Naakat ovat sympaattisia. Meilläkin asuu niitä katon välissä. Kun grillaillaan niin tulevat hakemaan suupalan tai pari.
Minä. Lapin Kulta 0% on oikein hyvä ja edullinen arkijuoma eikä ole niin paha sisuskaluille eikä tule normipäiväfiilistä seuraavana päivänä.
Riippuu missä asustelee.Onko ne helteet ollu poiskin jossain välissä?
Kerran ostin tuota hartwallin original brandy lonkeroa ja sen osto jäi vituttamaan kun oli niin kuraa. Mut ei tainnut olla 7,5% versiota. Se orange lonkku on kyl hyvää mut ei montaa tölkkii kerralla pysty ottamaan ku on niin makiaa mut menee hyvin dagen efter juomana.Hartwal orginal Brandy 7,5%
Se on just näin. Katteen takia siellä on sekalainen setti yksittäisiä erikois- ja ihmeoluita mielellään tölkkikokona 0,431ltrMiks sitä pienen katteen halpalageria kukaan kauppias haluais asiakkaalle kylmentää. Jos asiakas haluaa valmiiksi kylmää kaljaa, niin sit saa maksaa enemmän.
Se on just näin. Katteen takia siellä on sekalainen setti yksittäisiä erikois- ja ihmeoluita mielellään tölkkikokona 0,431ltrkun ei niitä halvimpia perusbissejä kannata kylmentää. Olut on tosta yleensä paras esimerkki mut sama myös niin että 1,5ltr vichyä tai limukoita ei ole kylmässä vaan pelkästään 0,33ltr pulloja jotka maksaa about saman kuin 1,5ltr.
Tossa kahtelin nettikaupoista olutta ja ostin alkosta kokeeksi näitä kahta useampia tölkkejä. Santtu on aivan hemmetin hyvää!! Parempaa kuin 5.3%, jossa mun mielestä on jotain vikana kun maku huono. Lonkku kaipaisi lisää happoja, mutta on erittäin hyvää ja pesee kirkkaasti 5.5%:et veljensä. Kiirellä tilattava jostain, kun alkon hinnat on kovat. Alkosta tölkki santtua 2.55e ja kuuden tölkin hinnalla lähtee saksasta laatikollinenSandels 7,5% Hartwal orginal long drink strong 7,5%
Ja vituttaa niin ei lipsuta aiheesta![]()
Tässä olis bisnesidea jollekin kaupalle. Ihan kaikkea mahdollista löytyy kylmästä ja puskaradio hoitaa loput. Samalla sitten ostaa ne muut tarvittavat kamat kyseisestä kaupasta.Se on just näin. Katteen takia siellä on sekalainen setti yksittäisiä erikois- ja ihmeoluita mielellään tölkkikokona 0,431ltrkun ei niitä halvimpia perusbissejä kannata kylmentää. Olut on tosta yleensä paras esimerkki mut sama myös niin että 1,5ltr vichyä tai limukoita ei ole kylmässä vaan pelkästään 0,33ltr pulloja jotka maksaa about saman kuin 1,5ltr.
Tässä olis bisnesidea jollekin kaupalle. Ihan kaikkea mahdollista löytyy kylmästä ja puskaradio hoitaa loput. Samalla sitten ostaa ne muut tarvittavat kamat kyseisestä kaupasta.
Haha. Etköhän ymmärtänyt että kyse oli juomista kun niistä tässä keskusteltiinkin.Aika erikoista että mikään kauppa ei pidä kylmässä kaikkea mahdollista mitä kuka tahansa saattaisi toivoa.
Haha. Etköhän ymmärtänyt että kyse oli juomista kun niistä tässä keskusteltiinkin.
Tarkennetaan nyt sitten vielä että tarkoitin tietysti että myös sitä pirkkaolutta ja isoja limupulloja saisi kylmästä niin moni menisi siihen kauppaan ihan vaan sen takia.No niitä juomiakin on ihan jumalaton määrä eri pakkauskoot huomioon ottaen. Jos jotain erikoishipsterijuomaa menee pari pulloa viikossa niin ei sitä varten niitä kylmään varata
Tarkennetaan nyt sitten vielä että tarkoitin tietysti että myös sitä pirkkaolutta ja isoja limupulloja saisi kylmästä niin moni menisi siihen kauppaan ihan vaan sen takia.
huoh...Otetaan sitten tilaa sinne kylmäkaappiin poistamalla niitä kalliita oluita sieltä. Tiedät kyllä mitä tarkoitan mutta pakko päästä viisastelemaan.Sanoit että kaikkea mahdollista löytyisi kylmästä. Heitä tuohon nyt joku arvio että montako erillistä tuotetta se kaikki mahdollinen sun mielestä sisältää? Tuon luvun kun kaivat esille niin varmaan ymmärrät miksi yksikään kauppa ei tuohon mahtavaan bisnesideaan ole lähtenyt mukaan
huoh...Otetaan sitten tilaa sinne kylmäkaappiin poistamalla niitä kalliita oluita sieltä. Tiedät kyllä mitä tarkoitan mutta pakko päästä viisastelemaan.
Täh. Justhan tuossa porukka kirosi kun kylmästä ei saa kuin pieniä limupulloja ja erikoiskokoisia kaljoja eli tavaraa missä kallein litrahinta. Itse ainakin ostaisin sen kaupan halvimman koffin mieluummin kuin sen pintin kokoisen koffin. Lisäksi ostaisin mieluummin esim. ruokkiksella ison pullon kokista jos se olisi kylmää sen sijaan että maksaisin pikkupullosta käytännössä saman verran. Aika moni muukin tekisi varmasti näin. Minä muuten puhuin yhdestä kaupasta joka toimisi näin en kaupoista kuten viestissäsi kirjoitat.Ei tää mun mielestä ole mitään viisastelua. Kaupat pitää kylmässä sitä mikä myy ja mistä saa hyvän katteen. Sun ehdotus oli että laitetaan sinne kaikki mahdollinen juotava ja puskaradio hoitaa loput niin kauppa käy. Anteeksi vaan kun sanon suoraan mutta ihan vitun tyhmä idea.
Tämä kuulostaa siltä että sä ajattelet kaikkien muiden kaipaavan just niitä samoja juttuja kuin sinä ja ihmettelet kun kaupat ei ota tästä isoa bisnestä itselleen. Totuus kun on että kuluttajilla on niin paljon eri toiveita että kaikkea ei voida toteuttaa niin mennään sen mukaan mitä enemmistö toivoo ja ostaa; eli kauppa saa ne parhaat katteet.
Täh. Justhan tuossa porukka kirosi kun kylmästä ei saa kuin pieniä limupulloja ja erikoiskokoisia kaljoja eli tavaraa missä kallein litrahinta. Itse ainakin ostaisin sen kaupan halvimman koffin mieluummin kuin sen pintin kokoisen koffin. Lisäksi ostaisin mieluummin esim. ruokkiksella ison pullon kokista jos se olisi kylmää sen sijaan että maksaisin pikkupullosta käytännössä saman verran. Aika moni muukin tekisi varmasti näin. Minä muuten puhuin yhdestä kaupasta joka toimisi näin en kaupoista kuten viestissäsi kirjoitat.
Onneksi täällä Turussa lämpötila laskenut jo 27,6c lukemiinKello on kymmenen ja ulkona 28...
Päivystävälle tk:n hoitajalle soitin, seuraile vaa vointia, vilustunu kait..Jos lämmöt menee oikeesti alle 35 asteen, suositan kilauttaan 112 ja kysyyn apua.
Täälä on jo pari viikkoa mittari takonu sisällä 29-31. Pikkusen on unet jääny vähiin prkle. Ens viikolla pitäis vissiin tippua parin kympin tietämille lämmöt, niin menee taas reilu viikko että sisällä alkaa viilenemään. Ens viikolla pitäis rakenella verkotus partsille kissojen takia, niin saa sitten pidettyä ovea kunnolla auki, jos se vaikka auttais.Nyt kyllä alkaisi riittää mun puolesta nää seksiwaukäristyskupolihelteet, eilen kävi sisällä lämmöt 29 asteessa. Alkaa olla aika zombie olo kun ei ole saanut pitkään aikaan nukuttua kunnolla ja säätiedotuksen mukaan tätä jatkuu vielä ainakin 3 päivää ennenkuin edes vähän helpottaa. Rakenteetkin ovat niin kuumia että kämpän väliseinätkin tuntuvat jo lämpimiltä eivätkä enää "betonisilta" joten tätä kämppää ei enää millään lyhyellä viileällä jaksolla saa viileäksi.
Meillä sentään on pysynyt eiliseen asti sisälämmöt 25-27 välillä mutta kun eilen ja toissapäivänä oli niin kuumaa niin nyt pamahti täälläkin 29 rikki. Meillä on onneksi parvekkeella lasitus niin kissat saa vipeltää siellä kun parvekkeen ovi on auki eli öisin ja hetken aamulla. Parvekkeestakin tulee kyllä hetkessä sauna jos pistää kaikki lasit tiiviisti kiinni, laitoin itse foamipalikat lasien väliin että lasien välissä on parin sentin välit eikä kissat saa laseja liikuteltua niin parvekkeen lämmöt ei nouse ihan saunalukemiin.Täälä on jo pari viikkoa mittari takonu sisällä 29-31. Pikkusen on unet jääny vähiin prkle. Ens viikolla pitäis vissiin tippua parin kympin tietämille lämmöt, niin menee taas reilu viikko että sisällä alkaa viilenemään. Ens viikolla pitäis rakenella verkotus partsille kissojen takia, niin saa sitten pidettyä ovea kunnolla auki, jos se vaikka auttais.
Syksyä odotellessa..
Joku perkele oli käyny yöllä pöllimässä okt:n takapihalta minun terassillakäymisfillarin![]()
Tai vaan hakenu omansa poisJos silläkin oli asiaa terassille?
Päivystävälle tk:n hoitajalle soitin, seuraile vaa vointia, vilustunu kait..
Kolmella mittarilla mitannut, eniten on näyttänyt 35,2, muilla kerroilla hieman alle.. (2 digitaalista, 1 perinteinen) Kolmas peitto pakko hakea päälle ja koitettava olla kai vaan..
sullon mun vinkeet. 12 tunnin yövuoro numero neljä, vielä huominen ja lomalle. kuuma on kyllä duunailla haalarit päällä vaikkei ole kun +30 hallissa.vituttaa kun enää yksipäivä duunia sitten 4vko lomaa, duunissa ollut kiva
+33 duunarin vaatteet päällä hallissa.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.