Ihan mielenkiinnosta kysyn että mikä saa pääsi mieltämään sivarin 'buudelin ulkoiluttajaksi'?
Terv. Buudeliton sivari.
korjaan että "minun sivari". olisi pitänyt mainita.
Sillä jokaisella sanalla on henkilökohtainen merkitys, ja samalla "sivarit" fituttaa.
Koska minulle sivari on sellainen henkilö joka on pakotettu inttiin ja se joko tulee sieltä hulluja ulos taikka ruumisarkussa.
minusta on fitun väärin että nuoret 18vee pojat pakotetaan inttiin paukuttaa rynkyllä aivot pihalle,
taikka sitten ne ajatetaan uppoavaan pasiin, saivatkohan edes valtiolliset hautajaiset? not!
Taisivat saada vanhemmat 18vuoden kasvatuksen päätteeksi ruumisrahaa 30e, kun onhan laskettu että ihmisen arvo on kemiallisesti 30e.
ja jos sairaala tekee mokan ja tavallisessa leikkauksessa potilas "vahingossa" kuolee niin hyvä että 50e:n setelin saa potilas-vahinkolautakunnalta.
olen tarpeeksi kuunnellut näitä "ampui itsensä tykkihallissa" juttuja, eikä ole valitettavasti tornareita.
Mutkin pakotettiin "sivari", siis olen "sivari", inttin kävin , ei siellä otettu mitään huomioon että oli keliakia, laktoosi-intoleranssi, vaan sanottiin että tuo omat erikoisruokasi himasta, ei silloin paapottu.
Keliakia fituttaa, sitä jos ei noudata se tuhoaa suoliston, 5m:n suolesta jää pätkäksi n.20cm, eli kun syöt niin heti paskot ulos.
Intin sivarissa oli mukavaa, muut nukkui 06:een, ptr kuski heräsi 05, muilla loppui päivä 16, mulla alkoi 16-08 väijyt, ihan saatanan työleiri koko intti.
haluaa vaan ilmaisia duunareita inttiin.
Nauran paskaset naurut "tule inttiin ja toteuta unelmasi"
yxkin haaveili että pääsee lentäjäksi, pääsi sitten auraamaan lunta kiitotieltä.
minä haaveilin linkkimiehen hommista, ainahan sitä saa haaveilla.
intti vituttaa, siellä tapetaan nuoria ihmisiä mukavuus-syistä eikä edes ole sotatila.
kiitos, tack, viimein oli Ruåtsia.