Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Itellä oli samsungin a33 ja watch 5 kanssa joku aika ongelmia noitten ilmoitusten näkymisen kanssa Gmail näky mutta ainaki tekstiviestit ei ja olikohan whatsapp kans. Vika tuli yhtäkkiä mistään en löytäny ratkaisua ja vika katosi noin viikon jälkeen yhtä mystisesti kuin oli alkanutkin. Muistaakseni tässä ei tullu mitään päivityksiäkään välissä puhelin ja kello varmaa tuli bootattua.

No nyt taas näky Telegram viesti suoraan. Ota nyt helvetti tästä selvää.

E: Ja taas ei näy

Viimeksi muokattu:
Korreloisiko sen kanssa, että puhelimen notifikaatioissa on ryhmittely päällä? Eli yksittäisen sisältö näkyy, mutta jos on useampi, niin ei?
Ei pitäis olla mitään tuollaista. Tänään samoilla asetuksilla varmaan 2/10 on näkynyt kuin pitää mutta loput menee suoraan notifikaatioihin. Enkä ole mitään muuttanut.

Minua vituttaa epäpätevät toimittajat, kuten tässä jutussa:

Lisäksi vituttaa, koska haastateltu näköjään niin ikään epäpätevää "asiantuntijaa" joka ei näemmä tajua, ettei nyt koko keittiön ovia tarvitse laittaa uusiksi, jos vain integroitu jääkaappi tai jk/ pakastin rikkoutuu!

Ottaa vaan ne kalusteoven muoviluistit ja asentaa kohdilleen uuden laitteen mahdollisesti muuttuneille tai vaatimille paikoille !

Lopuksi vituttaa, ettei typerään "uutiseen" voinut edes kommentoida! :poop::facepalm::facepalm:

Lisäksi vituttaa, koska haastateltu näköjään niin ikään epäpätevää "asiantuntijaa" joka ei näemmä tajua
Et ole ainoa jota vituttaa lehtien tapa käyttää myyjiä tai asentajia "asiantuntijoina". Yksi koomisimmista oli minusta muutaman vuoden takainen renkaan vaihtajien asiantuntija lausunto siitä kuinka sähköautoihin ei pysty vaihtamaan renkaita.

Tämä on täysin oma syy kun elän vielä menneessä maailmassa. Laiskana ja tyhmänä ihmisenä olen viivytellyt lahjojen hankkimista nyt kahteen otteeseen syksyn aikana. Toisella kerralla postilla oli 6 arkipäivää aikaa tuoda paketti, ei onnistunut. nyt kirjekuori annettiin postille viime perjantaina torstaita varten ja ei ole vielä perillä.

Elisan asiakaspalvelu sulkenut etuajassa perkele :D

Näyttökuva 2025-11-28 kello 17.56.07.png

Ihmisten minä-minä-asenne vituttaa. Tämä heijastuu niin liikenteessä kuin kaupan käytävilläkin. Vilkkua ei käytetä, ja jos käytetään, laitetaan se päälle siinä vaiheessa kun kääntyminen on jo tapahtumassa. En vaan käsitä mitä hyötyä siitä enää on? "Kyllä mä itse tiedän mihin mä olen menossa!111!!1", veikkaisin. Kaupan käytävillä tehdään yllättäviä stoppeja ja tukoksia yhtään muita ajattelematta. Ostoskärryt palautetaan ns. sinne päin. Kolmen sekunnin ekstravaivalla ne kärryt olisivat menneet kunnolla ja oikeaan kohtaan, mutta kun ei. Joskus toivon että olisin itsekkäämpi eikä mikään muu kiinnostaisi kuin oma napa, mutta edelleen sitä jaksaa aina miettiä että pysäytänpäs ostoskärryni tuonne sivuun etten tuki käytävää, käytänpäs varsinkin tässä vilkkua ajoissa että olen ennakoitavissa enkä hidasta liikennettä, ja ylipäätään mietin kokonaisuutta ja sujuvuutta. En omia oikeuksiani polje tai muuten vaan nöyristele, mutta minimaalisilla teoilla ja vaivalla sitä vaan saa kaikenkaikkisen sujuvuuden maailmaan, niin mielelläni osani teen. Onneksi näistä ihmisten itsekkyyksistä en yöunia menetä, mutta tapahtuma- tai havaintohetkellä aina harmittaa.

Ihmisten minä-minä-asenne vituttaa. Tämä heijastuu niin liikenteessä kuin kaupan käytävilläkin. Vilkkua ei käytetä, ja jos käytetään, laitetaan se päälle siinä vaiheessa kun kääntyminen on jo tapahtumassa. En vaan käsitä mitä hyötyä siitä enää on? "Kyllä mä itse tiedän mihin mä olen menossa!111!!1", veikkaisin. Kaupan käytävillä tehdään yllättäviä stoppeja ja tukoksia yhtään muita ajattelematta. Ostoskärryt palautetaan ns. sinne päin. Kolmen sekunnin ekstravaivalla ne kärryt olisivat menneet kunnolla ja oikeaan kohtaan, mutta kun ei. Joskus toivon että olisin itsekkäämpi eikä mikään muu kiinnostaisi kuin oma napa, mutta edelleen sitä jaksaa aina miettiä että pysäytänpäs ostoskärryni tuonne sivuun etten tuki käytävää, käytänpäs varsinkin tässä vilkkua ajoissa että olen ennakoitavissa enkä hidasta liikennettä, ja ylipäätään mietin kokonaisuutta ja sujuvuutta. En omia oikeuksiani polje tai muuten vaan nöyristele, mutta minimaalisilla teoilla ja vaivalla sitä vaan saa kaikenkaikkisen sujuvuuden maailmaan, niin mielelläni osani teen. Onneksi näistä ihmisten itsekkyyksistä en yöunia menetä, mutta tapahtuma- tai havaintohetkellä aina harmittaa.
Kauppa tapaukseen auttaa kun menet vain vierestä. Ihmiset ei tykkää läheisyydestä. Itse taas tottunut siihen niin ei tunnu missään. 90% tapauksissa väistävät kun huomaavat että olet ihan vieressä. Eikä ollut kannustus mihinkään törmäilyihin.

Varsinki Helsingissä toi minäminä näkyy esim. ku mennään ovista; iso lauma porukkaa vaikkapa junasta juuri poistunu ja sit tämä minäminä sujahtaa oven raosta sisään ajattelematta, että takaa tulee vielä ihmisiä. Hälle kyl joku piti ovee auki. Oven auki pitäminen takanaoleville on ihan perusasioita kohteliaisuuksissa. Monesti ku tollainen kävelee edellä, nii tulee yllätyksenä, että ovi tuleeki yhtäkkiä naamalle, ku se mulkku yhtäkkiä sujahtiki sulkeutuvan oven raosta :D vittu.

Varsinki Helsingissä toi minäminä näkyy esim. ku mennään ovista; iso lauma porukkaa vaikkapa junasta juuri poistunu ja sit tämä minäminä sujahtaa oven raosta sisään ajattelematta, että takaa tulee vielä ihmisiä. Hälle kyl joku piti ovee auki. Oven auki pitäminen takanaoleville on ihan perusasioita kohteliaisuuksissa. Monesti ku tollainen kävelee edellä, nii tulee yllätyksenä, että ovi tuleeki yhtäkkiä naamalle, ku se mulkku yhtäkkiä sujahtiki sulkeutuvan oven raosta :D vittu.
Taitaa olla yleisempää pk-seudulla ja isoissa kaupungeissa, että kuljetaan silmät nauliutuneena puhelimen näyttöön ja vähät välitetään muista ihmisistä.

Taitaa olla yleisempää pk-seudulla ja isoissa kaupungeissa, että kuljetaan silmät nauliutuneena puhelimen näyttöön ja vähät välitetään muista ihmisistä.
Semmoinen yleinen kiire on näkyvissä. Ymmärrän kyllä sinänsä esim. metroissa, että vaikka niitä parin minsan välein sapuu, nii metrosta myöhästyminen voi kertautua paljon, jos on junaa ja/tai bussia vielä reitillä. Että se pari minuuttia voi kertautua tunniksikkin. Mut tietty pitäis älytä aikasin lähtee jne, mut ei se aina onnistu :)

Ihmisten minä-minä-asenne vituttaa. Tämä heijastuu niin liikenteessä kuin kaupan käytävilläkin. Vilkkua ei käytetä, ja jos käytetään, laitetaan se päälle siinä vaiheessa kun kääntyminen on jo tapahtumassa. En vaan käsitä mitä hyötyä siitä enää on? "Kyllä mä itse tiedän mihin mä olen menossa!111!!1", veikkaisin. Kaupan käytävillä tehdään yllättäviä stoppeja ja tukoksia yhtään muita ajattelematta. Ostoskärryt palautetaan ns. sinne päin. Kolmen sekunnin ekstravaivalla ne kärryt olisivat menneet kunnolla ja oikeaan kohtaan, mutta kun ei.
Pakko myöntää ihan samojen vituttavan tänään(kin). Liikenteen osalta pitänee avautua liikenneketjuun, olisi monta asiaa...

Tuo kaupassa käynti on osalle aivan käsittämättömän vaikeaa. Alkaa siitä, kun menee kauppaan. Se portti takoo persuksille kun ompeluseura blokkaa. Ja sama jatkuu kassalle ja kassalta ulos. Ne kärryt pitää jopa kääntää poikittain jotta blokkaa kapeamman käytävän. Tai kahta rinnan pitämässä ompeluseuraa. Yksi on myös kylmäkaapit. Hyvin saa kolme ovea blokattua kun miettii ikuisesti.
Ja annappa olla jos huomauttaa. Tulee täyslaidallinen joten mielummin tyytyy kiertelemään näitä jos mahdollista.

Tässähän on yksi vitutuksen aihe lisää. Eikö sitä luuria todellakaan saa korvalle? Näitä luuri kädessä kaikkien kuullen puhuvia (huutavia) zombeja riittää nykyään joka paikassa. Viimeksi tänään tuli kuultua asioita, jotka eivät aivan varmasti kuuluisi muille.
Samaan menee myös kuulokkeiden käyttäjät. Eivät niinkään häiritse meluamalla muita mutta puhelin kädessä katsotaan ties mitä eikä kuulla eikä nähdä muita.

Ihan yleisesti siis vituttaa, ettei muita huimioida mitenkään. Paremminkin maksimoidaan muille tuotettu haitta.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
293 423
Jäsenet
80 491
Uusin jäsen
zzzzzz

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom