Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Nakkaat tietty roskiin ne kun seuraavan kerran käyt veskissä. Ei kukaan kiinnitä huomiota jos et itse räpellä jotain. Hyvin voi päivän vetää kommandona eikä sitä kukaan huomaa ellei toisten huomiota siihen itse ohjaa
Koska tämä ei ole ensimmäinen kerta kun näin käy, niin tuo on koettu ja tehty. Olin vielä koko päivän asiakkaalla jonka toimitilat olivat talvella melko kylmät. Skrebyylithän siinä jäätyivät, melkein. Olin muuten myös samassa muotialan paikassa toisella kerralla aateekoo-hessuna duunissa, ja ihmettelin kun varsin naisvaltainen henkilöstö siellä hymyili minulle liiankin vienosti pitkin päivää (en ole olemukseltani mikään bradpitt joten oli hämmentävää). Olin kävellyt ympäriinsä siellä käyttäjien tietotekniikkaa tuunailemassa koko päivän, ja farkkujen vetskari oli jäänyt auki (silloin oli tosin toimivat kalsarit alla). Senkin päivän päätyttyä vtutti ei-ihan-vähän.

Joku turhanpäivänen rakettien paukutuspäivä taas ja elukat sekoaa.

Tuo, tosin täälläpäin ei hirveästi kuulu. Voinee johtua säästä, sadetutka ei näytä mitään, silti tihuttaa, ulkona on märkää ja kuraista päivästä toiseen. Tänäänkin vaan kaks kertaa kastellut kengät, kolmas kerta vielä tulossa.

Venetsialaistahan tossa paukuteltiin.
Outoa on vain se, että tässä kukkulalla olevassa naapurustossakin paukautettiin muutama yksittäinen paukku.
En ymmärrä miksi, mutta ei se varsinaisesti lauantaita haitannut.

Statistiikka

Viestiketjuista
285 622
Jäsenet
79 007
Uusin jäsen
Ari-

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom