Jep. Itse olen pitkään hakenut tuotteet Vepsäläiseltä.Ikeassa ei ole muuta hyvää kuin hodarit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep. Itse olen pitkään hakenut tuotteet Vepsäläiseltä.Ikeassa ei ole muuta hyvää kuin hodarit.
Monella itsenäistyvällä nuorella ei olis ilman ikeaa uusia huonekaluja, niin on siellä siinä mielessä hyviä tuotteita. Tottahan se on, että ne pahvilevyt eivät ikuisia ole. Itsellä on Ikeasta yksi tv-hyllykkö, kun löytyi mieleisin sieltä. Ja kyllähän tuo 6 vuoden jälkeen pitää melkoista narinaaIkeassa ei ole muuta hyvää kuin hodarit.
Voi se olla toisinkin. Eli että eron jälkeen ei enään vituta yhtään. Been there jne...Kaverin puolesta vituttaa, muutti tänään omaan kämppään ja 25 vuoden avioliitto pättyy eroon. Näkee et sillä on vaikeeta ja oma voimattomuus auttaa potuttaa. Voin vaan olla lähellä ja kuunnella, pitää seuraa.
Tuttu helvetti on parempi kuin tuntematon taivas,Tietämättä tapausta, mutta raakasti yleistettynä se ero olisi ollut oikea ratkaisu jo 15v takaperin. Paljon on omasta asenteesta kiinni, miehillä monesti ongelma on siinä että on mukauduttu siihen vallitsevaan olotilaan.
Täytyy vain rohkeasti hakea sitä iloa uusista asioista, kesä ja kärpäset ovat vain kulman takana jne
Itsekin juuri ihmettelin tuota samaa juttua mutta sitten näin jonkun uutisotsikon että OmaPosti on rikki. Olisihan tuon voinut toki laittaa tiedotteeksi vaikkapa Postin etusivulle ja varmaan tuon olisi jotenkin saanut tuohon sovellukseenkin (ja OmaPostin nettisivullekin) näkyviin ettei olisi tarvinnut ihmetellä.En usein käytä Omaposti-sovelluksen pakettipalveluita, mutta kun käytän, niin tottakai
"Häiriö OmaPostiin kirjautumisessa
OmaPostissa on tällä hetkellä häiriö, joka estää sisäänkirjautumisen. Häiriötä korjataan parhaillaan ja kokeilethan palveluun kirjautumista myöhemmin uudelleen. Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa harmia."
Eivät sitten tuotakaan voineet laittaa kirjautumisikkunaan näkyviin. Löysin sen kymmenien kirjautumis- ja salasananpalautusyritysten jälkeen asiakastukisivun ylälaidasta.
Kappas, nämä vai: HEMKOMST paistinpannu, ruostumaton teräs/tarttumaton pinnoite, 28 cm - IKEAEnnen niin hyvät Ikean paistinpannut menty pilaamaan. Uudet on aivan susipaskoja ja kaikki tarraa niihin kiinni vaikka laittaisi rasvaakin. Vanhat tefloniset oli hyviä mutta uudet totaalista roskaa. Huoh. Nyt pitäis jostain löytää hyvä teflon pannu tilalle..
Kappas, nämä vai: HEMKOMST paistinpannu, ruostumaton teräs/tarttumaton pinnoite, 28 cm - IKEA
Ei tainnut aiemmin olla mitään tallaista kuraa: "Tällä tarttumattomalla keraamisella sooli-geelillä pinnoitetulla"
Ei vaan tämä (ainakin):Veikkaisin, että kyse on tästä mallista 365+, mutta sama "geelipinnoite" tässäkin ilmeisesti on: IKEA 365+ paistinpannu, ruostumaton teräs/tarttumaton pinnoite, 28 cm - IKEA
Aikaisemmin tuo tosiaan oli hintaisekseen mainio paistinpannu, mutta tämä uudempi pinnoitus on umpisurkea. Ostin jonkun Tefalin tarjouspannun tilalle ja jätän nuo ikealaiset suosiolla kauppaan tästä edespäin.
Siis vuosia olet leikkinyt noiden kanssa ja vuosittain pannun tai pari ostanut. Olisiko nyt aika hommata pinnoittamaton pannu joka kestää koko eliniän?Ei vaan tämä (ainakin):
![]()
IKEA 365+ paistinpannu, ruostumaton teräs/tarttumaton pinnoite, 28 cm - IKEA
IKEA 365+ paistinpannu, ruostumaton teräs/tarttumaton pinnoite, 28 cm Tämä pannu kestää monenlaiset kokkailut päivästä toiseen. Muodon ja materiaalien ansiosta pannu on helppokäyttöinen ja -hoitoinen. Sopii kaikenlaisille keittotasoille, myös induktiotasolle.www.ikea.com
Edellisiä tuli aina vuoden välein vaihdeltua mutta nää uudet on täysiä susia. Tarttuu jo uutenkin ja parin kuukauden päästä ihan käyttökelvoton. Enkä ole kommenttien perusteella ainoa.
Mulla on kyllä pinnoittamaton pannu kuten myös valurautapannu, kiitos vaan. Jokaisella pannulla on juttunsa ja yks kunnon teflonpannu pitää talossa olla ja ennen se on ollut Ikealaien joka kestänyt paremmin kuin muiden valmistajien mutta ei näköjään enää.Siis vuosia olet leikkinyt noiden kanssa ja vuosittain pannun tai pari ostanut. Olisiko nyt aika hommata pinnoittamaton pannu joka kestää koko eliniän?
Ei myrkyty myöskään ikikemikaaleilla, kun jättää pinnoiteet pois ja opettelee käyttämään terästä ja/tai valurautaa.Siis vuosia olet leikkinyt noiden kanssa ja vuosittain pannun tai pari ostanut. Olisiko nyt aika hommata pinnoittamaton pannu joka kestää koko eliniän?
Lyhenee entisestään myrkyillä.Elämä on liian lyhyt miettiä paistinpannujen pinnoitteen haitallisuuksia.
Voi miettiä kanssa rahan menoa ja uuden hommaamisen vaivaa.Elämä on liian lyhyt miettiä paistinpannujen pinnoitteen haitallisuuksia.
Ei ole kaatanut taloutta parikympin pannu 1,5-2v välein ja maksan ilomielin siitä helppoudesta.Voi miettiä kanssa rahan menoa ja uuden hommaamisen vaivaa.
Tuntuu et nykyää posti "munii" noitten pakettien kanssa ainakin täällä satakunnassa päin, kai on vaa liikaa kuljetettavaa yhdellä tyypillä nykyään.Ei jumaliste... Miten voi kotiinkuljetus kestää pidempään kuin postin paketti? Näyttis istuu tuossa 20km päässä varastossa mutta eivät saa sitä liikkumaan kuin aikasintaan 14.3
Ei kun ne paketit oottaa varastolla sitä että joku ennättää potkia niitä tai ajaa trukilla yliTuntuu et nykyää posti "munii" noitten pakettien kanssa ainakin täällä satakunnassa päin, kai on vaa liikaa kuljetettavaa yhdellä tyypillä nykyään.

Tilanne 7v sitten: "hitto kun oon tällainen tuppisuu rumilus, ei tällainen naisille kelpaa, turha edes yrittää"
Tilanne nyt kun katsoo jotain 7v vanhaa kuvaa itsestä: "ohoh, olinpas mä ihan kivan näköinen tuolloin, ois ehkä sittenkin pitäny yrittää"
Nyt peilistä tuijottaa 30kg painavampi, kaljuuntuva mörkö joka käy suihkussa ehkä kerran viikkoon ja hampaita ei oo pesty yli puoleen vuoteen. Lenkillä oon käyny viimeksi 3v sitten. Naiseen en oo koskenutkaan 8:aan vuoteen. Ikää lähempänä 40 kuin 30 ja ainut asia mikä on paremmin kuin 7v sitten on että varallisuutta on enemmän. Vaan niistä rahoistakaan ei ole mitään iloa ja tätä menoa jäävät perikunnalle kaikki. Että tää 2020-luku on ollut perseestä, ja pahemmaksi vaan menee.
Noh, 7v päästä en ole enää hengissä murehtimassa miten nyt olisi kannattanut tehdä asioita toisin.
Sitä lekuria on tässä nyt useampaan otteeseen jo suositeltu. Onko se edennyt mihinkään?Tilanne 7v sitten: "hitto kun oon tällainen tuppisuu rumilus, ei tällainen naisille kelpaa, turha edes yrittää"
Tilanne nyt kun katsoo jotain 7v vanhaa kuvaa itsestä: "ohoh, olinpas mä ihan kivan näköinen tuolloin, ois ehkä sittenkin pitäny yrittää"
Nyt peilistä tuijottaa 30kg painavampi, kaljuuntuva mörkö joka käy suihkussa ehkä kerran viikkoon ja hampaita ei oo pesty yli puoleen vuoteen. Lenkillä oon käyny viimeksi 3v sitten. Naiseen en oo koskenutkaan 8:aan vuoteen. Ikää lähempänä 40 kuin 30 ja ainut asia mikä on paremmin kuin 7v sitten on että varallisuutta on enemmän. Vaan niistä rahoistakaan ei ole mitään iloa ja tätä menoa jäävät perikunnalle kaikki. Että tää 2020-luku on ollut perseestä, ja pahemmaksi vaan menee.
Noh, 7v päästä en ole enää hengissä murehtimassa miten nyt olisi kannattanut tehdä asioita toisin.
On tullut terapiassa käytyä, peräti vuosikausia. Eipä se lopulta mihinkään johtanut, vaikka on hankala arvioida missä olisin ilman niitä käyntejä. Reilu 2v sitten lopetin sen kun alkoi kasetti hajoamaan lopullisesti, kiitos pääasiassa Putinin.Sitä lekuria on tässä nyt useampaan otteeseen jo suositeltu. Onko se edennyt mihinkään?
Maailman menoa kun katsoo niin ei ole varmuutta mistään edes 7 kuukauden päähän.Aikalailla varmaa on, että 7v päästä ollaan lihavampia, rumempia ja varakkaampia.
On tullut terapiassa käytyä, peräti vuosikausia. Eipä se lopulta mihinkään johtanut, vaikka on hankala arvioida missä olisin ilman niitä käyntejä. Reilu 2v sitten lopetin sen kun alkoi kasetti hajoamaan lopullisesti, kiitos pääasiassa Putinin.
Suosittelen vähentämään klikkienkalastelu/valtamedian seuraamista, niissä kulma asioihin tuppaa olemaan negatiivisin mahdollinen maailmanlopun skenaarioineen jne. Ylipäätään turha ottaa hirveästi kierroksia asioista joihin ei tavallinen tallaaja voi vaikuttaa. Vain meikän 2 c asiaan, jokainen vähentää vitutusta tavallaan.Maailman menoa kun katsoo niin ei ole varmuutta mistään edes 7 kuukauden päähän.
Tilanne 7v sitten: "hitto kun oon tällainen tuppisuu rumilus, ei tällainen naisille kelpaa, turha edes yrittää"
Sun kannattaa ajatella, että 7 vuotta olet negaillut ja elänyt vitutuksessa, ja se on vienyt sinua vaan syvemmälle kuoppaan. Nyt on aika päästä eroon tuosta vahvasta negatiivisesta maailmankuvasta ja alkaa elämään elämää.Tilanne 7v sitten: "hitto kun oon tällainen tuppisuu rumilus, ei tällainen naisille kelpaa, turha edes yrittää"
Eipä tässä mitkään omat toimenpiteet voi tilannetta muuttaa, kun kohtalo on hullujen valtionjohtajien käsissä.
alkoipa vituttaa kun kaikelle pitää antaa jokin nimi/määritelmä.Ateismi mahdollistaa hyvän ja onnellisen elämän niinkuin haluaa ilman helvetin pelkoa.
Sun kannattaa ajatella, että 7 vuotta olet negaillut ja elänyt vitutuksessa, ja se on vienyt sinua vaan syvemmälle kuoppaan. Nyt on aika päästä eroon tuosta vahvasta negatiivisesta maailmankuvasta ja alkaa elämään elämää.
Ihmisten kohtalot ovat aina olleet hullujen valtionjohtajien käsissä. Kuulostaa tekosyyltä elää "huonosti" ja syytellä muita kuin itseään valinnoistaan. Vielä ei ole mitään merkittävän negatiivista tapahtunut käytännön tasolla meille Suomessa.
Terveellisen vitutuksen nuo itsestään riippumattomat asiat toki voivat aiheuttaa, mutta jos niistä koituu vahva nihilismi, niin masennus-ketju voi olla parempi osoite.
Ihmisten ylireagointi politiikkaan vituttaa - kevyesti, mutta kuitenkin.
Siinäpä se elämän suola onkin. Et tiedä, pitää vaan luottaa.Jos olisin täysin varma suuntaan tai toiseen, niin ehkä sitten osaisi elää. Vituttaa kun ei tiedä varmaksi.
Aika karua luettavaa, kun itellä alkoi samat setit siinä 33-vuotiaana (ei tosin Alzheimeria). En haluaisi kuolla (semi)varakkaana elämättömän elämän päätteeksi, oli se sitten lyhyt tai pitkä, mutta nyt istun vaan Roope Ankkana kasvavan rahakasan päällä siinä hiipuvassa toivossa että niistä joskus vielä on minulle hyötyä ja iloa. Jokin tasapaino pitäisi löytää.Siinäpä se elämän suola onkin. Et tiedä, pitää vaan luottaa.
Katselin ja kuuntelin vitutuksella (ex-)appivanhempien menoa kun 60v kohdalla alettiin odotella kuolemaa. 70v kohdalla loppui jo kaikki tekeminen koska kuulemma liian vanhoja ja nyt 6-7 vuotta myöhemmin harmitellaan kun olisi pitänyt kuitenkin elää kun vielä pystyi matkustelemaan tms. ja ukolla Alzheimer syö loputkin järjestä.
Kyllä se siitä, tsemppiä.Urakehityksen jumittaminen.
Kohta neljä vuotta samassa työpaikassa ja jotenkin pitäisi nyt uudistua.
Hiljainen haku päällä, mutta mitään sopivaa ei vielä ole tullut vastaan, minkä takia kannattaisi jättää vakkaripaikka kohtuullisilla eduilla.
Urakehityksen jumittaminen.
Hiljainen haku päällä, mutta mitään sopivaa ei vielä ole tullut vastaan, minkä takia kannattaisi jättää vakkaripaikka kohtuullisilla eduilla.
Kyllä se siitä, tsemppiä.Urakehityksen jumittaminen.
Urakehityksen jumittaminen.
Lisää rahaa.Mihin sen uran nyt pitäis niin kovasti kehittyä?
Töitä sinne on menty tekemään ei muita tuijottelemaanReilu 2v pisimmillään yhdessä duunissa. Yleensä siinä ajassa alkaa naamat kyllästyttämään riittävästi.
Etätöissä ei tarvii muiden naamoja tuijotella.Reilu 2v pisimmillään yhdessä duunissa. Yleensä siinä ajassa alkaa naamat kyllästyttämään riittävästi.
Töitä sinne on menty tekemään ei muita tuijottelemaan
Joutuu aina opettelemaan talon tavat uudelleen, lomat nollaantuu, ei saa palvelusvuosilisiä, joutuu miettimään työmatkat aina uusiks..
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.