Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sen voi tilata kotiin, tulee kirjeellä parissa päivässä.
Alaselkä tuli kipeäksi istuessa yhtäkkiä viikko sitten. Vieläkin on kipeä jonkin verran. Lääkärin mukaan noidannuolityyppinen vaiva ja hän määräsi vähän tehokkaampaa tulehduskipulääkettä. Ja muutama päivä sitten tuli niskakin kipeäksi. Nojasin selkä kyyryssä koneella kirjoittaakseni lyhyesti jotain ja tuli haukotus ja heti vihlaisi niskasta.
Vituttaa, kun jatkuvasti on fyysisiä vaivoja. Toinen hellittää, niin pian alkaa jokin uusi vaivaamaan.
Kiitos huolenpidostasi, mutta tiedän kyllä, että parasetamoli on maksatoksinen. En aikonutkaan juoda jos olen ottanut lääkkeitä. Kysyin vielä varmuuden vuoksi apteekista voiko Sirdaludia ja Motifene Dualia ottaa samanaikaisesti, vaikkei tuoteselosteissa mitään mainittu. Opamoxista ja Sirdaludista apteekkari varoitti, mutta ihan hyvin voin näköjään ottaa molempia, Sirdalud ei minua väsytä lainkaan.Opamoxeista saat pään sekaisin, tai nukahdat. Panacodilla saat maksan paskaksi viinan kanssa. En nyt ihan suosittele ellet tiedä, ja nähtävästi et tiedä mitä oot tekemässä tai miettimässä. Menepäs lääkäriin ja selkä kuvauksiin niin selviää mitä kaikkea siellä on vialla.
Osuuspankin avainlukulista vituttaa. Se on kaikessa viisaudessa laminoitu vain toiselta puolelta. Kävin tuossa lenkillä ja satoi vähän reippaammin vettä ja lompakko pääsi kastumaan. Nyt toinen puoli avainlukulistasta on täysin lukukelvoton. Uusi pitäisi hakea konttorista silloin, kun kassapalvelut on auki eli klo 10 -13. Itsellä ei töiden puolesta ole mitään mahdollisuutta tuohon aikaan mennä. Sain sitten varattua ajan heinäkuun puolenvälin tienoille. Kaippa nuo laskut ehtii sittenkin maksamaan....
Lääkärillä käymisen suhteen olen skeptinen, kun edellinen lääkäri jo sanoi, että jos selkäkipu ei hellitä, niin mene sitten fysioterapeutille. Jos sama lääkäri tulee uudestaan, niin hän tuskinpa niskaa alkaa tutkimaan, muutenkin ko. lääkäri hoputtelee aina pois sieltä.
Seuraavalla kerralla jätä se avainlukulista kotiin.
Tai sit hommaa nahkaisen lompakon, ne ei kastu niin herkästi.
Miks pitää avainlukulistaa yleensäkkään mukana ku siitä vois ottaa kännykällä kuvan..Tai sit hommaa nahkaisen lompakon, ne ei kastu niin herkästi.
Miks pitää avainlukulistaa yleensäkkään mukana ku siitä vois ottaa kännykällä kuvan..
Miten toi on suurempi ongelma pitää kännykässä kuin pitää lompakossa mukana? Kännykän kuvat saa lukittua/piilotettua ja jos pöllitään tai katoaa niin saat etälukittua/pyyhittyä luurin. Toisin kun jos lompakko pöllitään tai katoaa.Ei mitään kuvaa avainlukulistoista. Tulee tietoturvaongelmia tuosta.
Kiitos huolenpidostasi, mutta tiedän kyllä, että parasetamoli on maksatoksinen. En aikonutkaan juoda jos olen ottanut lääkkeitä. Kysyin vielä varmuuden vuoksi apteekista voiko Sirdaludia ja Motifene Dualia ottaa samanaikaisesti, vaikkei tuoteselosteissa mitään mainittu. Opamoxista ja Sirdaludista apteekkari varoitti, mutta ihan hyvin voin näköjään ottaa molempia, Sirdalud ei minua väsytä lainkaan.
Fysioterapeutin ohjeilla jumppasin ja se auttoi selkään ja kävely myös niskaan.
Lääkärillä käymisen suhteen olen skeptinen, kun edellinen lääkäri jo sanoi, että jos selkäkipu ei hellitä, niin mene sitten fysioterapeutille. Jos sama lääkäri tulee uudestaan, niin hän tuskinpa niskaa alkaa tutkimaan, muutenkin ko. lääkäri hoputtelee aina pois sieltä.
Vähän samaa vikaa ollut koko viikko.Tuntuu että en tule saamaan mitään aikaiseksiSalille pitäis tästä lähteä mutta ei jaksa.
Ei mitään kuvaa avainlukulistoista. Tulee tietoturvaongelmia tuosta.
Tähän minäkin haluaisin vastauksen @Ryydike ?Miten toi on suurempi ongelma pitää kännykässä kuin pitää lompakossa mukana?
Onkohan pyöränlaakeri paskana?Perkele Toyotan romu alkoi pitää meteliä kääntäessä rattia oikealle päin vauhdissa mutta paikoillaan ratin käännössä ei kuulu mitään... auton alle kurkkasin ei näy mitään. Paska mikä paska, nyt pännii
Vetari todennäköisesti, pitää huomenna varmistaaOnkohan pyöränlaakeri paskana?
Brutto vai netto...?Pitkä työpäivä. Tuli kuteinkin tienattua 560 euroa eli ihan hyhä työpäivä noin muuten
Eiku siis pikaisten laskelmien mukaan 720 euroa :O
Monessa firmassa tarvitaan hyvinkin moniosaajia, mutta ei sellaista palkata. Paitsi ehkä aivan pieneen parin-kolmen ihmisen mikroyritykseen eikä niillä ole yleensä palkanmaksukyä.Ahdistusta pukkaa, kun töitä pitää hakea. Ahdistus liittyy siihen, miten ilmaisisin käytännönläheisyyteni ja jack-of-all-trades osaamiseni monessa asiassa.
Eniten huolettaa, tarvitseeko kukaan moniosaajaa, joka kuitenkaan ei ole missään paras.
Työnhaku vituttaa suunnattomasti
Tililtä veloitettu joku mystinen-40€ katevaraus eikä mulla ole harmainta aavistusta mitä se voisi olla. Ja vielä kuun lopussa kun rahat on muutenkin tiukassa. Pitää käydä nostamassa loput rahat pois.
Onko teillä lähimaksu ominaisuudella varustettu kortti?
Tai tekase alumiinifoliolla vuorattu korttisuoja itse.
Niin ja muutama kierros foliota vielä pään ympärille varmuuden vuoksi.
Ei estä rahnujen automaattista imurointia kortin kautta. Kokeiltu on!
Kyllä verkkopankissa pitäisi näkyä että mikä on varannut sen 40€.Ainakaan normaali etämaksu ei hyväksy kuin alle 25€ maksut,tietenkin se laite on voinut ottaa moneen kertaan sen maksun.Tililtä veloitettu joku mystinen-40€ katevaraus eikä mulla ole harmainta aavistusta mitä se voisi olla. Ja vielä kuun lopussa kun rahat on muutenkin tiukassa. Pitää käydä nostamassa loput rahat pois.
Lähimaksusta puheenollen, tuossa yks päivä lidlin kassalla joku urpo jäi jäkittämään siihen maksupäätteen kohdalle eikä liikkunu mihinkään, vaikka oli ostoksensa maksanutEn sitten viitsinyt pin-koodia siinä alkaa näpyttelemään, onneksi pienet ostokset, niin lähimaksulla.
Vituttaa ihmiset, jotka eivät saa suutansa auki. Onko niin vaikeaa sanoa "anteeksi" ja tarvittaessa tönäistä hieman?
Kyllä verkkopankissa pitäisi näkyä että mikä on varannut sen 40€.Ainakaan normaali etämaksu ei hyväksy kuin alle 25€ maksut,tietenkin se laite on voinut ottaa moneen kertaan sen maksun.
Tuollahan Helsingin itäkeskuksessa niitä moniosaajia lorvii laumoittain....Ahdistusta pukkaa, kun töitä pitää hakea. Ahdistus liittyy siihen, miten ilmaisisin käytännönläheisyyteni ja jack-of-all-trades osaamiseni monessa asiassa.
Eniten huolettaa, tarvitseeko kukaan moniosaajaa, joka kuitenkaan ei ole missään paras.
Työnhaku vituttaa suunnattomasti
Limuviina. Vittu että se termi vituttaa.
Nyt on näköjään taas alkanu tehokas lobbaaminen että saadaan TAAS KERRAN uusi alkoholilaki torpattua.
Vittu mikä maa tää on.
E:
Sivu 104/1 | Yle Teksti-TV | yle.fi
Karu käyrät kertovat, miten hyvä trendi tyssäsi: nuorten alkoholinkulutus kääntymässä uuteen nousuun
Nuorten raitistuminen näyttää saavuttaneen huippunsa – Limuviinakeskustelu voi johtaa juomisen kasvuun, sanoo professori
Alko ja kauppa on yleensä vielä vierekkäin tai samassa rakennuksessa.