Ei selviä. Uraatti voi olla periaatteessa vaikka miljoona ilman akuuttia kihtiä. Sen sijaan selviää voiko ylipäätään olla kihtiä....verikokeista (P-Uraat) selviäisi onko kyseessä kihti...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei selviä. Uraatti voi olla periaatteessa vaikka miljoona ilman akuuttia kihtiä. Sen sijaan selviää voiko ylipäätään olla kihtiä....verikokeista (P-Uraat) selviäisi onko kyseessä kihti...
Ite ainaki huomannu, että jos töissä on kuukauden tai parin kiireisempi ja stressaavampi pätkä, niin sen jälkeen vähänkin pitempi vapaa laukaisee jonkinlaisen taudin. Olen ajatellut että kroppa jotenkin skarppaa sen tietyn ajan, koska pitää pysyä skarppina ja sitten kun rentoutuu, niin tauti ottaa vallan. Voi olla ihan mielikuvitustakin toki, mutta enempi kuin kaksi kertaa on näin käynyt.Miten vitussa taas flunssassa uudenvuodenaattona, tästä on tulossa näköjään jokavuotinen perinne.
Ite ainaki huomannu, että jos töissä on kuukauden tai parin kiireisempi ja stressaavampi pätkä, niin sen jälkeen vähänkin pitempi vapaa laukaisee jonkinlaisen taudin. Olen ajatellut että kroppa jotenkin skarppaa sen tietyn ajan, koska pitää pysyä skarppina ja sitten kun rentoutuu, niin tauti ottaa vallan. Voi olla ihan mielikuvitustakin toki, mutta enempi kuin kaksi kertaa on näin käynyt.
Perinteinen stressinlaukeaminen (+ kaikkien näkeminen ympäri suomen). Täällä oksu-kuume-lenssu monessa perheessä. Meilläkin, heti kun oli joulu-rundaus tehty ja yks ilta kaveripariskunnan kanssa. Noh, kaipa sitä töihin tervehtyy keskiviikoksi tietty, kun pitänyt lomaa jopa kolme päivää.Ite ainaki huomannu, että jos töissä on kuukauden tai parin kiireisempi ja stressaavampi pätkä, niin sen jälkeen vähänkin pitempi vapaa laukaisee jonkinlaisen taudin. Olen ajatellut että kroppa jotenkin skarppaa sen tietyn ajan, koska pitää pysyä skarppina ja sitten kun rentoutuu, niin tauti ottaa vallan. Voi olla ihan mielikuvitustakin toki, mutta enempi kuin kaksi kertaa on näin käynyt.
Ei selviä. Uraatti voi olla periaatteessa vaikka miljoona ilman akuuttia kihtiä. Sen sijaan selviää voiko ylipäätään olla kihtiä.
Juo nopeammin äläkä tissutteleVituttaa kun ei enää nouse olut päähän. Ennen vanhaan keskioluellakin sai kännin päälle. Tälle illalle varasin 33 olutta ja onhan noita vielä jokunen jäljellä, mutta ei nyt oikein näytä siltä, että nousisi päähän. Pitäis varmaan välistä kokeilla muitakin aineita kuin alkoholi. Vakavasti puhuen olen kyllä harkinnut sitä, että josko alkaisin käyttämään psykedeelejä tai sitten muita pääkoppaa vahvasti sekoittavia huumeita.
Voimia vlei. Sen juomisen takia vituttaa ja nyt vaan odotat että se vitutus menee ohi. Silloin alkaa muut asiat kiinnostamaan.Kaikki vituttaa. Koko Elämä vituttaa. Viimosen 10-15 vuotta vain panostanut juomiseen. Harmittaa ja vituttaa...
Täytyy jakaa dokumentti vuosikymmenien takaa.Vaikka yhä onkin katto pään päällä niin olo on niin kuin tuon dokumentin kaiffareilla konsanaan:
Musta Helsinki
Nyt jotenki kaikki vaan vituttaa ja tekee mieli viinaa.
Tässä jo parikuukautta chattaillut yhden italiaisen Suomessa asuvan nuoren naisen kanssa. Tänään sitten tuli eka riita. Nainen syyttää mua valehtilijaksi, vaikka en ole omasta mielestäni mitään valehdellut. Luulen, että sillä on jo toinen mies, ja piti vain tekosyynä päästä musta eroon. Vituttaa tosi paljon. Sentään yhdellä deittisivulla sain viestin 24v neitsyeltä, joka haluaa mut ekaksi seksikumppanikseen. Pientä lohtua haavoihin. Olipas avautuminen.
. Sentään yhdellä deittisivulla sain viestin 24v neitsyeltä, joka haluaa mut ekaksi seksikumppanikseen. Pientä lohtua haavoihin. Olipas avautuminen.
Tarvitsee varmaan taas luottokortin tiedot johonkin yllättäen? Kerro toki miten nämä etenee.
Tuo neitsyys ei välttämättä ole oma valinta, ja Photoshop on helppo ohjelma käyttää. Tämä näin pienenä varoituksena.Ei suinkaan, vaan ihan jotain muuta. Enpä jaksa nyt kertoa enempää.
Mitäs jos myisit sohvan ja ostaisit sängyn?.Jaaha, 2 tuntia sain nukutta ja heräsin joskus 2 jälkeen ja siitä asti ollu hereillä Eikä millään tullu unta, pitäis varmaan joku patja hommata tolle sohvalle (ja ennenkuin kukaan kysyy, ei ole tilaa sängylle tässä huushollissa)
Jaaha, 2 tuntia sain nukutta ja heräsin joskus 2 jälkeen ja siitä asti ollu hereillä Eikä millään tullu unta, pitäis varmaan joku patja hommata tolle sohvalle (ja ennenkuin kukaan kysyy, ei ole tilaa sängylle tässä huushollissa)
Mitäs jos myisit sohvan ja ostaisit sängyn?.
Sängylläkin voi löhöillä ja istua jos ei osta mitään jenkkisänkyä,laittaa vaan tarpeeksi tyynyjä.
Ei meikäläisenkään kämppään mahdu sohvaa ja sänkyä,mutta mahtuu sänky ja nojatuoli.
Prkle. Tänään repesi. Tämä v*tuttaa ja pahasti.Voimia vlei. Sen juomisen takia vituttaa ja nyt vaan odotat että se vitutus menee ohi. Silloin alkaa muut asiat kiinnostamaan.
Mulla on nyt just sama tilanne ja vesilinjalla mennään.
Parvisänky sohvan päälle?Jaaha, 2 tuntia sain nukutta ja heräsin joskus 2 jälkeen ja siitä asti ollu hereillä Eikä millään tullu unta, pitäis varmaan joku patja hommata tolle sohvalle (ja ennenkuin kukaan kysyy, ei ole tilaa sängylle tässä huushollissa)
Varsinkin jos pieni tila ja tulee kuuma kesä..Parvi on hyvä, itsellä oli sellainen kun oli tilanpuute aikoinaan....
Vituttaa kun kaikkialla pitää lämmittää niin helvetisti. Sanooko joku työsuojelulaki, että kauppojen, tavaratalojen ja lentoasemien työntekijöiden pitää voida työskennellä t-paitasillaan läpi vuoden? Tulet sitten reippaasta pakkasesta talvivaatteet päällä vähän lämpöä päälle kävelleenä niin aikamoisia täsmäiskuja pitää tehdä ettei törkeä jälkihiki iske päälle. Vielä jos jotain talvikamoja haluaisi päälleen sovitella. Jossain Stokkalla taitaa olla narikka mutta jonkun aivopierun seurauksena ilmeisesti ylimmässä kerroksessa
eipä ole kulttuurinrikastamisketju vielkään auennut
eipä ole kulttuurinrikastamisketju vielkään auennut
Jatkuvasti jaksaa hämmästyttää ihmiset, joiden egot eivät kestä asiakritiikkiä. Vai eikö nykyihmisiä saa enää ohjeistaa ja kaikki pitää sanoa silkkihansikkain?
OT, mutta tuo KR ketju siirtyy tulevalle politiikka osiolle kunhan moderointia ym koskevat kysymykset on käsitelty ylläpidon toimesta. (Jos jaksaa kahlata läpi, niin löytyy Keskustelua foorumin linjauksia topikista).
Edit. Haetaan moderaattoreita uudelle Politiikka ja yhteiskunta -alueelle
Jatkuvasti jaksaa hämmästyttää ihmiset, joiden egot eivät kestä asiakritiikkiä. Vai eikö nykyihmisiä saa enää ohjeistaa ja kaikki pitää sanoa silkkihansikkain?
Mua taas vituttaa koko KR-ketju, eikö teillä oo parempaa paikkaa öyhöttää asiasta kun teknologiapainotteinen foorumi, jonka sivualueella löytyy kyseinen ketju? Homma lähti ihan vitun lapasesta siellä, niinkun odottaa saattaa ja lopputulos tämä. Hommahan on vaan jäissä toistaseks, kunnes sinne saadaan riittävä määrä moderaattoreita värvättyä yksinomaan tätä kyseistä politiikka-aluetta valvomaan. Kertoo mun mielestä suht paljon kuinka vammasta se keskustelun taso siinä triidissä on olluVituttaa se, että tällä palstalla on lukittu ketju nimeltä "Kulttuurin rikastaminen". Sampsa lupasi, että se tullaan avaamaan uudemman kerran vielä myöhemmin tällä viikolla eli hänellä minuutilleen 2 vuorokautta vielä aikaa avata ketju uudestaan tai riot.
Leikattu 4,5 vuotias Miisa kissa.
Viimeisen kuukauden aikana jättänyt kotiin ihan kamalat käryt ja pari päivää sitten huomasin, että nisät (tissit) roikkuu ja on turvoksissa.
Siihen hajuun ei auta ilmanraikastajat eikä mitkään ja aina se se tekee sen just olohuoneen matolle. Ei ole pissiä.
Muista se kuumeeton päivä. Jos vähänkään lämpöä sunnuntaina, niin maanantaista vapaapäivä.Herää lauantaiaamuna 38 asteen kuumeeseen.
Niin olen hyvä työntekijä, että hoidan sairastelutkin vapaapäivinä.
Epäilen, koska äikänope tietäisi, että kumpikin kirjoitusasu on validi.Sä oot ollu edellisessä elämässäsi äikänope, kuten minäkin, kyllä se siitä helpottaa