Kerro miksi tänään vituttaa! :(

ttm

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 284
Tai ei paskaa, mutta sellaista että mikään ei maistu miltään. Se on ihan uskomaton kyky. Miten helvetissä kukaan pystyy pitsastakin tekemään sellaista ettei se maistu miltään.
Tämähän on helppoa kuin heinänteko. Sen kuin jättää suolan pois tai käyttää sitä aivan liian vähän. Muuten erinomaisesta sapuskasta saa tällä pienellä ja helpolla niksillä juuri tuollaista, että ei tämä nyt pahaakaan ole, mutta eipä maistu oikein miltään. Tietenkin jos hän itse on tottunut suolattomuuteen, niin hankala ehkä pyytää laittamaan sitä lisää, mutta koitapa huvikseen, josko maku muuttuisi ripottelemalla hieman suolaa sille omalle siivulle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 704
Tämähän on helppoa kuin heinänteko. Sen kuin jättää suolan pois tai käyttää sitä aivan liian vähän. Muuten erinomaisesta sapuskasta saa tällä pienellä ja helpolla niksillä juuri tuollaista, että ei tämä nyt pahaakaan ole, mutta eipä maistu oikein miltään. Tietenkin jos hän itse on tottunut suolattomuuteen, niin hankala ehkä pyytää laittamaan sitä lisää, mutta koitapa huvikseen, josko maku muuttuisi ripottelemalla hieman suolaa sille omalle siivulle.
Tuleekohan sanomista jos alkaa itse maustamaan toisen herkkuja, ehkä selviää kohta :lol: @Galaxy

Josta tuli mieleen että pizza maistuis, mutta pitää nyt syödä nuo eiliset sotkut pois ettei mene haaskiin. Telkkarista ei tule yhtään mitään katsottavaa. Vettä sataa niin eipä tarvi mennä ulos, tylsää muutenkin, nukuin vielä liian pitkään joten ei pelkoa että tänään kovin aikaseen pääsis nukkumaan. Iltapäivällä perkeleen naapuri tuli huudattamaan kakaroitaan, onneks sade hääti ne pois sentään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
56
Vaatteiden osto. Voi jumalauta että mä vihaan sitä puuhaa. Kaikissa vaateliikkeissä aivan saatanan kuuma eikä ikinä kuitenkaan löydy sopivia.
Niinkin eksoottinen vaatekappale kuin musta hihaton kauluspaita loisti neljästä liikkeestä Dressmannia myöten poissaolollaan. Kaikkia vitun sateenkaaren värejä kyllä löyty niin perkeleesti mutta niitä nyt ei pidä kuin pikkulapset ja homot.
Samoin mustat reisitaskuhousut on näköjään myös aika harvionaista tavaraa. Farkkujen etsimisestä olen jo aika päiviä sitten luopunut kun nykyään ei saa kun niitä saatanan slimfit makkarankuoria.

Onneks sentään on EMP josta saa juuri sitä mitä haluaa ja oikeassa koossa. Jos ei EMPiä olis ni joutuis varmaan alasti kulkemaan.

Vittu että vituttaa. Ei sitten löytyny ens viikon juhliin sopivia vaatteita. Mennään sitten vanhoilla kun ei ehdi enää tilaamaankaan.
Suosittelen EMPin lisäksi Disturbia..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 914
Siis hihaton kauluspaita? En minä ainakaan ole kuullutkaan moisesta. Enkä kyllä ihmettele, että sellaista ei dressmannilta löytynyt. Vai tarkoititko lyhythihaista? Muuten kyllä allekirjoitan täysin vaatteiden ostamisen vaikeuden. Olen itse tilannut netistä tyyliin m-xl-koot vaatekappletta x, palauttanut kaksi ja jättänyt sopivan. Joskus joutuu palauttamaan kaikki kun ei istu. Onneksi olen löytänyt joitain tiettyjä merkkejä ja tietyn koon joka istuu hyvin ja tietää, että niitä saa aina lisää ja voi olettaa ko. merkin muidenkin vaatteiden istuvan samassa koossa.
Niin siis lyhyt hihaista tarkotin.
 

Galaxy

Team H2O
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
989
Palataan tähän pitsa & anoppi keissiin :D Kävin vähän herkuttelemassa ja tänään oli mautonta kinkku, feta (1kpl per pala), sipulipitsaa... Vähän uudenlaisella twistillä siten että pitsa oli jätetty uuniin liian pitkäksi aikaa. Pohja oli sen verran kovaa että normaalilla ruokaveitsellä leikatessa alkoi oikeasti olla vaikeuksia saada sitä poikki. Mutta ei se oikeastaan syödessä enää edes harmittanut kun olin päässyt muualle hetkeksi rauhoittumaan ja tiesin mitä on tulossa.
 

alakääntö

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.02.2020
Viestejä
1 126
Anoppi: "Tätä puhelinta ei saa äänettömälle"
Minä: "Ihan varmasti saa, kaikki puhelimet saa"
A: "Tätä ei saa"
M: "Mä voin katsoa"
A: "Ja soittoäänikin on sellanen outo musiikki eikä sellanen ringring mistä tykkään"
M: "Sen voi vaihtaa, voin näyttää miten saa äänettömälle ja vaihdetaan soittoääni"
Tämä on kyllä todellä ärsyttävää. Joillakin ihmisillä on vaan tarve valittaa jostakin koko ajan. Sen itse ymmärrään että valitetaan että saadaan joku asia kuntoon ja jokaisella nyt välillä kiehuu yli, mutta tuollainen pelkkä valitus valituksen takia on kyllä todella vittumaista kuunneltavaa pitemmän päälle. Toinen vanhemmista on just tuommoinen tapaus ja aina kiva kun yhden pitää aina keksiä se valitusvirsi jostain asiasta ja mitään asialle ei voi tehdä...
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 752
Iltapäivällä perkeleen naapuri tuli huudattamaan kakaroitaan, onneks sade hääti ne pois sentään.
Ihana sade. Ei möykkää kakarat pitkästä aikaa. Somppujen iltainen kiljuntakilpailu peruttu. Aaah, mieli lepää.
(Siis väärässä ketjussa vaataukseni, mutta olkoon)
 
Liittynyt
09.11.2019
Viestejä
26
Vuosi vuodelta krapula tulee vaan pahemmaksi. Ja kun ei paljoa käy enää ulkona niin ei oikein se juominen pysy hanskassa ja tänään sitten sen tuntee. Koko päivä tuntuu menevän hukkaan kun on puolet ajasta sängyssä eikä saa mitään aikaiseksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 914
Miten farkkujen etsiminen on vaikeaa? Joku Zalando, Boozt tms appi auki ja etsimään. Onhan sitä nyt kuitenkin slimmin lisäksi regularia, relaxed, tapered jne malleja hyvin tarjolla. Ilmaiset toimitukset, ilmaiset palautukset.

Ihan perusfarkkuja löytää myös esim.Sportsdirectista yleensä ei niin nuorisomuodikkailta merkeiltä kuten esim. Firetrap, Pierre Cardin jne. 10-20e.

Itse ostan kyllä yleensä slimmit mutta yhtä kokoa isompana kuin mitä normisti menisi, ne stretsimatskut on aika mukavia kun ei liian pieni koko, pitää hyvin ryhdin jne.
Tilaamalla joo, mutta olis mukava päästä sovittamaan..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 914
Minäkin inhoan tuollaisia ja ainakin vielä toistaiseksi olen löytänyt mustat sopivat farkut joko tokmannilta tai halpa-hallista ja hintakin ollut yleensä alle 20e.
Käyttöäkin kestävät useamman vuoden kun tapoihin ei kuulu kontata pitkin lattioita.
Koskaan ei ole sopivia kokoja.
 

kaarlos

Virallinen JimmZ-boikotoija
Premium-jäsen
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 552
Tilaamalla joo, mutta olis mukava päästä sovittamaan..
Itse olen bongannut itselleki hyvin istuvan farkkumalliston, jota olen sittemmin ostanut parissa eri värissä saman kokoisena. Kätevää kun ei tarvitse kaupoille tuon osalta vaivautua.
 
Liittynyt
30.11.2018
Viestejä
161
Teet kuten naiset, tilaat kolme eri kokoa ja pidät ehkä sen parhaiten sopivan?
Ja tämän takia alkaa oma vitutus. Tilaa lähikaupan pakettiautomaattiin tavaraa, kyseinen paketti menee 20km päähän koska automaatti täynnä ja 2 lähintä postin palvelutiskiä ovat myös täynnä. Kun sitten ajat hakemaan sitä pakettia niin sekin mesta pursuaa yli ja 90% paketeista on jotain vitun zalandoa ja booztia. Hakekaa saatana ihmiset ne pakettinne ajoissa ja tilatkaa jotain mitä ei tarvitse aina jumalauta palauttaa. Perkele helvetti!
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 769
Ja tämän takia alkaa oma vitutus. Tilaa lähikaupan pakettiautomaattiin tavaraa, kyseinen paketti menee 20km päähän koska automaatti täynnä ja 2 lähintä postin palvelutiskiä ovat myös täynnä. Kun sitten ajat hakemaan sitä pakettia niin sekin mesta pursuaa yli ja 90% paketeista on jotain vitun zalandoa ja booztia. Hakekaa saatana ihmiset ne pakettinne ajoissa ja tilatkaa jotain mitä ei tarvitse aina jumalauta palauttaa. Perkele helvetti!
Automaattiboksit 200m päässä, noutopiste samassa rakennuksessa -> ei ongelmaa. :smoke:

Mutta palautuksia on ihmisillä paljon, jossain vaiheessa H&M palautusprosentti huiteli 38-52% välillä sen huippuvuosina, syynä juurikin naisten tuuhea kyky arvioida oman ruhon yhteensopivuus vaatteiden kanssa.

Olen itse palauttanut Sportsdirectin, Zalandon, Booztin, Stockmannin ja esim Sportamoren lähetyksistä noin 1-2%.

Tietysti yhtenä syynä on halu esittää paremmin toimeentulevaa mitä onkaan, tilataan uutta kamaa, kuvat someen ja palautuksia, kuten esim. seuraavan artikkelin ’sankarilla’. Nykyään tuo on helpompaa kuin koskaan ennen, olen nähnyt ihmisillä jopa kuvia Vepsäläiseltä ja Ikeasta otettuina niistä samplehuoneista missä larpataan uutta kotia ihan tosissaan, ei siis huumorilla.

 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 276
Saatanan isännöitsijä, heidän valitsema huoltomies ei pidä sanojaan, piti tulla fiksamaan oven lukko alkuviikosta ja sanoi että soittaa viime to-pe tarkemmin, No ei mitään kuulunu. No on kuulemma lomalla ja se sanoi että hakee varaosia viime viikon aikana ja sitäkään ei ole hoitanut. Ja isännöitsijältä ei muka löydy toista tekijää ettei tarvi hyvällä lykyllä odotella viikkoja että tulee kuntoon.
Kyllähän nyt jumalauta oven lukko hoidetaan samana päivänä. Helvetti. Illan puolella käsitän että venyy huomiselle, ja vaikeassa tapauksessa muutenkin. Viikossa on seitsemän päivää ja ne ovat tässä aiheessa yhtäläisiä. Sama homma kuin vesivahinko, hieman vain vähemmällä kiireellä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 452
Olen itse palauttanut Sportsdirectin, Zalandon, Booztin, Stockmannin ja esim Sportamoren lähetyksistä noin 1-2%.
Tuuhea palautusprosentti. Itsellä pyöreät nolla kaikkiin nettivaatekauppoihin.

Elämä on paljon helpompaa kun vaatekaupan tasoa hoitaa sellaiset laatumyymälät kuin #Tokmanni #vaimo/tyttöystävä #äiti... Lisäksi jos vaatekaapista löytyy vielä sellaisia 20v vanhoja vaatteita joiden päälle pukeminen ei tuota tuskaa tai häpeää (korkeintaan seuralaisiassa myötähäpeää). Toki tämänkin voisi naamioida #eikertakäyttökulttuurille. Suurin motivaatio elintasokummun kasvatuksen pysäyttämiselle on, että ei kiinnostaisi hommata uusia housuja XD.

No mä käyttäisin vieläkin ysärin maalintahraisia ja rikkinäisiä nappiverskoja jos exä ei olisi tietämättäni heittänyt niitä roskiin... No meitä on moneen junaan ja osa jää asemalle kuten jo monesti todettu.

e: Ja mikä vituttaa. Oma saamattomuus. Omenoita pitäs hillota, mutta ei mukamas ollut aikaa viikolla. Nyt olis, mutta eksyin tänne... Ja sähköpyörän takahaarukan ja rungon kiinnitys kohta pitäs purkaa atomeiksi ja selvittää missä vika. On pitänyt jo pari vuotta, mutta kun ei vaan saa alotettua. Joku kerta se haarukka irtoaa vielä ajellessa ja tulee rumaa jälkeä.
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 604
Muuttaminen. Perkele että tota rojua kertyy kaappeihin kymmenessä vuodessa ja vaatekaapissakin on niin turhaa vaatekappaletta kun olla ja voi. No ei kait tästä voi syyttää kun itteään, koska on laiska paska.. Kävis läpi noi kaapit useemmin, niin ei tarttis niin paljoa kirota.
ja tälle jatkoa. Kolmea kaveria pyysin jeesaamaan kamojen kantamisessa. No yllätys, yksi ilmesty paikalle niin kun oli sovittu. Ne kaksi muuta oli kateissa kun maan nielemänä. Tämän kyllä saatana muistan, ne kun tarvii jeesiä johonkin niin sanon että juu juu ja sitten unohan koko homman, enkä taatusti ilmota edes mitään.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
892
Ton jälkeen olin vielä samana päivänä yhteydessä isännöitsijään ja hieman kovemmin sanoen tuli oikea ammattilainen samana päivänä laittamaan kuntoon

Kyllähän nyt jumalauta oven lukko hoidetaan samana päivänä. Helvetti. Illan puolella käsitän että venyy huomiselle, ja vaikeassa tapauksessa muutenkin. Viikossa on seitsemän päivää ja ne ovat tässä aiheessa yhtäläisiä. Sama homma kuin vesivahinko, hieman vain vähemmällä kiireellä.
 
Liittynyt
24.08.2018
Viestejä
186
ja tälle jatkoa. Kolmea kaveria pyysin jeesaamaan kamojen kantamisessa. No yllätys, yksi ilmesty paikalle niin kun oli sovittu. Ne kaksi muuta oli kateissa kun maan nielemänä. Tämän kyllä saatana muistan, ne kun tarvii jeesiä johonkin niin sanon että juu juu ja sitten unohan koko homman, enkä taatusti ilmota edes mitään.
Tosta voisit jatkaa hyvä päivä ketjuun, sulla on kuitenkin se yksi hyvä kaveri johon voi luottaa... :)
 

DarkkiFIN

Sosiaalisesti etääntynyt
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
1 604
Tosta voisit jatkaa hyvä päivä ketjuun, sulla on kuitenkin se yksi hyvä kaveri johon voi luottaa... :)
No juu, pitäis ehkä sinne jatkaa. :D Tää kuka tuli jeesaamaan, niin tuli vielä suoraan töistä. Tiiän kelle piffaan ens perjantaina olutta ja pizzan tosta paikallisesta. :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.09.2018
Viestejä
1 378
Salama löi talon vieressä olevaan sähkötolppaan josta tulee piuha meille...

Sulaketaulusta kaikki sulakkeet, ilmalämpöpumppu, soundbar ja läppärin latausliitin pas*aksi.

Hyvä etten paskonut housuuni kun heräsin helvetilliseen pamahdukseen.
 
Liittynyt
19.06.2018
Viestejä
647
Salama löi talon vieressä olevaan sähkötolppaan josta tulee piuha meille...

Sulaketaulusta kaikki sulakkeet, ilmalämpöpumppu, soundbar ja läppärin latausliitin pas*aksi.

Hyvä etten paskonut housuuni kun heräsin helvetilliseen pamahdukseen.
Huhhuh! Varmasti aika paukku. Mitenkähän vakuutukset korvaa? Tai saako jostain (esim kenen vastuulla sähkötolppa on?) jotain korvauksia?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 367
Salama löi talon vieressä olevaan sähkötolppaan josta tulee piuha meille...

Sulaketaulusta kaikki sulakkeet, ilmalämpöpumppu, soundbar ja läppärin latausliitin pas*aksi.
Sairaalloinen kiinnostus heräsi, että miltä ne laitteet nyt näyttää? Näkyykö päällepäin kunnon vauriota?
Hyvä etten paskonut housuuni kun heräsin helvetilliseen pamahdukseen.
Johtuiko vain siitä, että housut ei olleet jalassa?

Paljon kysymyksiä.
 
Liittynyt
15.09.2018
Viestejä
1 378
Hieman antiklimaattisesti ei mitään silminnähtävää vahinkoa ulkopuolella, ilmeisesti tuo sulaketaulu jarrutti pahinta iskua. Sulakkeista oli vain ne nappulat lentäneet irti(posliini)

Sähkötolpasta oli jonkinverran sälöjä lennellyt.

Pks:n sähkölinja on tuo mihin löi, huonoa tuuria...todella harvoin ukkonen edes kulkee tästä vaaran yli.

Ääni oli aivan kuin joku olisi laukaissut haulikon sisätiloissa.

Johtuiko vain siitä, että housut ei olleet jalassa?
:rofl2:
 

Liitteet

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 704
Salama löi talon vieressä olevaan sähkötolppaan josta tulee piuha meille...

Sulaketaulusta kaikki sulakkeet, ilmalämpöpumppu, soundbar ja läppärin latausliitin pas*aksi.

Hyvä etten paskonut housuuni kun heräsin helvetilliseen pamahdukseen.
Kotivakuutukseenhan tuo menee, jossa omavastuu. Muista sitten että pakastin täynnä hirvenlihaa ja muuta kallista, kaviaarit jääkaapissa pilalla jne.

Sattui nimittäin omallekin kohdalle ukkonen joku vuosi sitten, pakastin hajalle ja jotain muuta pientä. En vaan keksinyt ilmoitella enempiä siinä kohtaa. Kun eipä pienempiä koneita korjailla tai tarvi lähetellä mihinkään näytille... Vähän kyseenalaista toki ja oman moraalin mukaan.
 
Liittynyt
15.09.2018
Viestejä
1 378
Kerkesinpä jo tehdä vakuutusilmoituksen, isäni aloitti vastaavan litanian siitä että kaikki mahdolliset ja mahdottomat kulut pitää keksiä samaan ilmoitukseen, olisihan nuo voinut laittaakin mutta ei käynyt silloin mielessä.

Aika huimaa. Minä säikähdän jo kun vaimo aivastaa yläkerrassa. En osaa edes kuvitella tuollaista.

Tajusitko heti syyllisen?
Vähän aiemmin kävin hereillä kun sade hakkasi niin kovaa peltikattoon että olisi joutunut ääntä korottamaan mikäli olisi halunnut jollekin jotain sanoa, ilmeisesti satoi niin rankasti rakeita, en varmaankaan olisi tajunnut mikä iski jos syvästä unesta olisi herännyt. Ukkosen jyrinääkään ei kuulunut.

Aiemmin illalla katsoin sääennustetta ja lupaili vain mahdollista kevyttä kuuroilua:rofl2:
 
Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
501
Olen tämän korona-jutun takia melkein työttömänä. Muun kivan lisäksi koira päätti sairastua juuri nyt ja tuohon eläimeen on nyt nyt uponnut alle kuukaudessa joku neljä tonnia. Joudun kohta äiti-pankille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
774
Kaksiosainen tunnistus verkko-ostoksissa :lol: Ensin laitat ostosta maksaessasi kahteen paikkaan avainlukukortista numeron ja SEN LISÄKSI VIELÄ PITÄÄ PUHELIMELLA VARMISTAA ETTÄ VARMASTI OLEN MINÄ :mad:
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Kaksiosainen tunnistus verkko-ostoksissa :lol: Ensin laitat ostosta maksaessasi kahteen paikkaan avainlukukortista numeron ja SEN LISÄKSI VIELÄ PITÄÄ PUHELIMELLA VARMISTAA ETTÄ VARMASTI OLEN MINÄ :mad:
OP:n mobiiliavain on ainakin suuri helpotus. Eipä tarvitse enää avainlukulistaa vaivata
 
Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 348
Kantavaääninen ilmeisesti katuharjoja (!) myyvä ovelta ovelle -kauppias herätti vauvan kesken päiväunien. Joistain ihmisistä on vain haittaa.

Ei kiinnostanut herran harjat.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 270
Aina tulee sorruttua tähän samaan virheeseen ja annettua tavaraa ilmaiseksi Torin/Facebookin kautta. Tai oikeastaan yritän antaa tavaraa ilmaiseksi, mutta tässä on aina niin kova säätäminen et taloyhtiön roskakatos tuntuu paljon helpommalta.

Tällä kertaa yritin lahjoittaa noin 10 kiloa koiranruokaa, kun koira alkanut nirsoilemaan kuivaruoan kanssa. Tuolla määrällä on arvoa noin viitisenkymppiä, mutta parasta ennen päiväys on jo ylitetty ja ajattelin ettei lahjoittaessa tarvitse tehdä mitään selontekoa tuotteen laadusta tai kuunnella tinkimistä.

Viestejä pukkaa pitkin työpäivää vaikka kuinka ja jokaisen kanssa saa keskustella samat asiat, jotka löytyvät jo alkuperäisestä ilmoituksesta (osoite, määrä, miksi lahjoitan, en varaile, menee ensimmäiselle joka tulee hakemaan jne). Joku pyytää, että ruokia pitäisi varailla viikko ja sitten tulee ehkä hakemaan kun saa auton lainaan. Joku kyselee ummet ja lammet ja sitten toteaa ettei koira syökään tätä merkkiä.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
738
Aina tulee sorruttua tähän samaan virheeseen ja annettua tavaraa ilmaiseksi Torin/Facebookin kautta. Tai oikeastaan yritän antaa tavaraa ilmaiseksi, mutta tässä on aina niin kova säätäminen et taloyhtiön roskakatos tuntuu paljon helpommalta.
Tää on kyllä niin totta. Onneksi itsellä on sortti-asema tuossa kivenheiton päässä, niin kiikutan nämä "lahjoitettavat" tavarat mielummin sinne ja maksan jonkin nimellisen kierrätysmaksun.

- Lomat loppuivat, työt alkoivat. Luulin, että jokin asia olisi edennyt lomani aikana, mutta samaa sekoilua tuntuu olevan.
- Aloitin lihattoman ruokavalion. Todella hyvää kasvisruokaa on tullut syötyä, mutta maha on aivan ruikulilla.
- Tilasin RasPiin kotelon, enkä sitä kiinnittäessä tajunnut ottaa muistikorttia irti, joten paskaksihan se muistikortti meni.
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
503
Lupasin hoitaa sähkövikaan liittyvän asian kuntoon asuntosta jonka myin. Olin varma että selviä muutamalla satkulla mutta hintaa tuleekiin lähemmäs 4 numeroinen summa. Vastuuta ei voi paeta. Se vituttaa nyt :(
 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Lupasin hoitaa sähkövikaan liittyvän asian kuntoon asuntosta jonka myin. Olin varma että selviä muutamalla satkulla mutta hintaa tuleekiin lähemmäs 4 numeroinen summa. Vastuuta ei voi paeta. Se vituttaa nyt :(
Jep ei kannata lupailla asioita ennenkuin on tietoinen mihin lupautuu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 914
Matkahuolto vituttaa. Jumalauta että ne osaa hillota noitten pakettiensa kanssa eikä vittu viikossa saa pakettia perille. Maanantaina lähetetty ja käyny jo kerran täällä paikkakunnalla ja ilmoitus että paketti on noudett ja kiitos matkahuollon käytöstä. Nyt se saatanan paketti on taas jossain vitun vantaalla.
Saatana että vituttaa ja tietenkin jos haluu puhelimella kysyä missä vitussa se on niin se on 2e min kiitos.

Ja parasta tässä on että tuotteella kauhea kiire ja lähettäjä kyllä sai tilauksen hoidettua vartissa ja vaikka valitsin Postin niin jostain syystä ne laitto Matkahuollolla ja tässä sitä taas ollaan.
Uskomatonta että Matkahuollolla kestää kauemmin kotimaan paketissa kuin kaljan saapumisessa saksasta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 425
Ikean lepotuolia kasatessa meinasi kyllä hermot mennä, ohjeet oli todella surkeat, mutta lopulta sen sai kasaan kun päätteli itse ilman ohjeita, miten sen saisi kasattua.
 

dude86

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
1 719
Miten farkkujen etsiminen on vaikeaa? Joku Zalando, Boozt tms appi auki ja etsimään. Onhan sitä nyt kuitenkin slimmin lisäksi regularia, relaxed, tapered jne malleja hyvin tarjolla. Ilmaiset toimitukset, ilmaiset palautukset.

Ihan perusfarkkuja löytää myös esim.Sportsdirectista yleensä ei niin nuorisomuodikkailta merkeiltä kuten esim. Firetrap, Pierre Cardin jne. 10-20e.

Itse ostan kyllä yleensä slimmit mutta yhtä kokoa isompana kuin mitä normisti menisi, ne stretsimatskut on aika mukavia kun ei liian pieni koko, pitää hyvin ryhdin jne.
Kyllähän se vituttaa, kun viisi paikkaa soviteltu läpi ja vielä on ilman uusia housuja. Olis edes kokojen kohdalla jotain logiikkaa, mutta niidenkin pitää heitellä miten sattuu. Välillä tais mennä viisikin vuotta yksien farkkujen kanssa, kun ei sitä tunteja kestävää säätämistä jaksa tai ei vain löytynyt. Välillä on pitänyt alkossakin käydä, kun vitutti jo hieman liikaa, ei ole kaikilla yhtä helppoa. Takin hankinta vituttaa sitten jo huomattavasti enemmän, pitäisi hieman kevyempi yleistakki löytää, kun tuo nykyinen on ollut jo yli 15 vuotta. Hihat on lyhyet, hartiat tai yläselkä tarraa kiinni, sopivana taas takki on muuten teltta. Sitten vielä saa säätää kenkienkin kanssa.

Tänään sitten taas vituttaa postin toiminta, että miten voi kestää yhden paketin kanssa. On ollut kaupungissa kohta jo puolitoista päivää, mutta eihän sitä postista voi vielä hakea.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 914
Kyllähän se vituttaa, kun viisi paikkaa soviteltu läpi ja vielä on ilman uusia housuja. Olis edes kokojen kohdalla jotain logiikkaa, mutta niidenkin pitää heitellä miten sattuu. Välillä tais mennä viisikin vuotta yksien farkkujen kanssa, kun ei sitä tunteja kestävää säätämistä jaksa tai ei vain löytynyt. Välillä on pitänyt alkossakin käydä, kun vitutti jo hieman liikaa, ei ole kaikilla yhtä helppoa. Takin hankinta vituttaa sitten jo huomattavasti enemmän, pitäisi hieman kevyempi yleistakki löytää, kun tuo nykyinen on ollut jo yli 15 vuotta. Hihat on lyhyet, hartiat tai yläselkä tarraa kiinni, sopivana taas takki on muuten teltta. Sitten vielä saa säätää kenkienkin kanssa.

Tänään sitten taas vituttaa postin toiminta, että miten voi kestää yhden paketin kanssa. On ollut kaupungissa kohta jo puolitoista päivää, mutta eihän sitä postista voi vielä hakea.
Sama juttu. Vaatteiden osto on tosiaan yhtä helvettiä. Mulla on tällä hetkellä talvitakki hakusessa mitä oon ettiny jo useamman talven mutta ei ole hyvää vielä löytyny.. kyllä tulee ainakin itelle käytettyä kaikki vaatteet aina sihen saakka kun ne yksinkertaisesti vaan muuttuu tomuks ja katoaa :D En muista että olisin vaatteita koskaan roskiin heittäny.
 

dude86

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
1 719
Sama juttu. Vaatteiden osto on tosiaan yhtä helvettiä. Mulla on tällä hetkellä talvitakki hakusessa mitä oon ettiny jo useamman talven mutta ei ole hyvää vielä löytyny.. kyllä tulee ainakin itelle käytettyä kaikki vaatteet aina sihen saakka kun ne yksinkertaisesti vaan muuttuu tomuks ja katoaa :D En muista että olisin vaatteita koskaan roskiin heittäny.
Kyllähän niitä puhki kuluu, mutta jos reikä ei ole liian iso niin voihan niitä vielä käyttää. Neulaa ja lankaa voi tilanteen mukaan myös hyödyntää, kun helpommalla pääsee.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
196
Putkiston äänet, dB:t hyppää 22->42 ku naapuri laskee vettä tietystä hanasta. Yläkerran naapuri taas tykkää kusta keskelle pönttöä maksimaalisen litinän aikaansaamiseksi. Perkele. Muuten tosi chilli talo kyllä.
 

dude86

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.06.2017
Viestejä
1 719
Putkiston äänet, dB:t hyppää 22->42 ku naapuri laskee vettä tietystä hanasta. Yläkerran naapuri taas tykkää kusta keskelle pönttöä maksimaalisen litinän aikaansaamiseksi. Perkele. Muuten tosi chilli talo kyllä.
Joskus harvoin tosiaan kuulostaa siltä, että joku on hakenut tikkaat kusemista varten.
 

Grazer

Make ATK Great Again
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 692
Kyllä se vaan taas on tullut todistettua, että vakuutusyhtiö on synonyymi sanoille laillistettu huijaus. Meillä harmillinen tilanne taloyhtiössä, kun perustajaurakoitsija meni hiukan yli vuosi talon valmistumisen jälkeen nurin ja takuukorjaukset jäivät tehtäväksi takuuajan vakuudesta. Nordic Guarantee vakuudenantajana ja ihme velttoilua. Eivät ole tietenkään kiistäneet takausta, mutta kaikin keinoin vetkutellaan laskun maksamista kyselemällä sitä sun tätä. Noh, ukaasi taloyhtiön juristilta toivottavasti pistää Nordicin veltto**loihin vähän vauhtia.

Vähemmän yllättäen sama firma säätää muuallakin. Kehotan välttämään jos bisneksen puolesta vastaan tulee
Someron uimahallin riita käsittelyyn marraskuussa – Helsingin käräjäoikeus ratkaisee kenen syy vakuuden vanhentuminen oli (maksumuurin takana)
 

alakääntö

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.02.2020
Viestejä
1 126
Kyllä se vaan taas on tullut todistettua, että vakuutusyhtiö on synonyymi sanoille laillistettu huijaus. Meillä harmillinen tilanne taloyhtiössä, kun perustajaurakoitsija meni hiukan yli vuosi talon valmistumisen jälkeen nurin ja takuukorjaukset jäivät tehtäväksi takuuajan vakuudesta. Nordic Guarantee vakuudenantajana ja ihme velttoilua. Eivät ole tietenkään kiistäneet takausta, mutta kaikin keinoin vetkutellaan laskun maksamista kyselemällä sitä sun tätä. Noh, ukaasi taloyhtiön juristilta toivottavasti pistää Nordicin veltto**loihin vähän vauhtia.

Vähemmän yllättäen sama firma säätää muuallakin. Kehotan välttämään jos bisneksen puolesta vastaan tulee
Someron uimahallin riita käsittelyyn marraskuussa – Helsingin käräjäoikeus ratkaisee kenen syy vakuuden vanhentuminen oli (maksumuurin takana)
Naurahdin tuossa jutun lopussa kun lukee "Kaupungilla on oikeusturvavakuutus, joka kattaa oikeudenkäyntikuluja.". Toivottavasti se vakuutus on eri firmasta :D. 8 vuotta menny jo saatavien kanssa, on kyllä ihme miten kauan joissain jutuissa voi mennä...
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 928
Viestejä
4 214 021
Jäsenet
70 979
Uusin jäsen
Nivustaive

Hinta.fi

Ylös Bottom