Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
29.04.2021
Viestejä
77
Paperitoukat vituttaa. Mulla on pari kangasverhoiltua säilytyslaatikkoa, toinen olohuoneessa ja toinen makkarissa, ja nuo saatanan elukat on varmaan perustaneet niihin synnytyslaitokset. Päivittäisiin rutiineihin mulla kuuluu nykyään kurkata noihin laatikoihin, ja joka helvetin ilta kannen alla vilistää toukka tai pari. Näiden lisäksi kylppärin lattialla tulee havaintoja joka ilta, siellä seassa myös tavan sokeritoukkia. Varmaan 3-10 yksilöä noita tulee havaittua nykyään päivässä. Tämä on kai aika paljon? Olen nyt reilun kuukauden ajan ruvennut tappamaan niitä tavattaessa, mutta loppua ei näy. Ahdistaa että missähän muissa paikoissa niitä hengailee mistä en ole vielä tietoinen.

Vituttaa kun on asunut tässä vuosia ilman mitään ongelmaa, vain toukka tai pari silloin tällöin kylppärissä, mutta nyt kun pitäisi saada kämppä myytyä niin raamatullinen infestaatio alkoi about saman tien kun tein myynti-ilmoituksen. What to do?
Ainakin tässä kerrostalossa yksi osakas päätti itse kutsua myrkytyksen omaan asuntoonsa samasta syystä. Maksoi jonkin verran, muttei mahdottomasti ja kuulemma toukat hävisivät tehokkaasti veks. Myrkyttäjän mukaan vaikutus säilyy lisäksi parin vuoden suuntaan muistaakseni.

Harvaa taloyhtiötä kiinnostaa tehdä näiden toukkien suhteen mitään toimenpiteitä. Tietysti yhden kämpän myrkyttämällä ne eivät mihinkään katoa, mutta jos itselläni olisi sama ongelma niin ei kiinnostaisi karvan vertaa vaan laittaisin toukat vain oman kämpän myrkytyksen kautta (enemmän) naapurien kiusaksi, ja nauttisin itse omasta elämästäni.

Jos myyt kämppää niin eihän sun tarvitse toukista mainita mitään. Niistä ei voi kaupan jälkeen valittaa mitenkään, eli ei ole sinun ongelmasi.

Muoks: omakotitalossa ehkä vain kylmästi myrkyttäisin ja möisin
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 970
Ainakin tässä kerrostalossa yksi osakas päätti itse kutsua myrkytyksen omaan asuntoonsa samasta syystä. Maksoi jonkin verran, muttei mahdottomasti ja kuulemma toukat hävisivät tehokkaasti veks. Myrkyttäjän mukaan vaikutus säilyy lisäksi parin vuoden suuntaan muistaakseni.

Harvaa taloyhtiötä kiinnostaa tehdä näiden toukkien suhteen mitään toimenpiteitä. Tietysti yhden kämpän myrkyttämällä ne eivät mihinkään katoa, mutta jos itselläni olisi sama ongelma niin ei kiinnostaisi karvan vertaa vaan laittaisin toukat vain oman kämpän myrkytyksen kautta (enemmän) naapurien kiusaksi, ja nauttisin itse omasta elämästäni.

Jos myyt kämppää niin eihän sun tarvitse toukista mainita mitään. Niistä ei voi kaupan jälkeen valittaa mitenkään, eli ei ole sinun ongelmasi.

Muoks: omakotitalossa ehkä vain kylmästi myrkyttäisin ja möisin
On meilläkin noita sokeritoukkia kylppärissä, oon sanonut akalle että älä listi niitä hämähäkkejä.. Ne huolehtii noista aika hyvin.

Harmittomiahan nuo ovat ja vaarattomia, joskin ehkä vähän inhottavia.
 
Liittynyt
09.08.2024
Viestejä
14
Itse siivoan vähintään 10% itsediagnosoidun autismin voimalla ja silti kesällä niitä pikkukärpäsiä jostain spawnaa. Syytän likasia naapureita ja ötökät mönkii putkia pitkin. Tämäkään ei tosin vituta kun tietää että ne maagisesti häviää talvella eikä ole omasta likasuudesta ainakaan kiinni
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
1 091
Mihin niitä pistokkeita tarvii? Et ole kuullut akkutyökaluista? Itse olen (oman) pyörän lukon vetäissyt poikki akkurälläkällä ja ei siinä mennyt kuin n. sekunti. Ei tosin ollut U-lukko. Yhdellä työmaalla ensin varastettiin työmaalta työkaluja, mm. akkurälläkkä. Seuraavana yönä lukittuun konttiin murtauduttiin akkurälläkällä. Mistä lienee sellaisen saaneet käsiinsä...
Joo akkurälläkkö on hyvinkin voinut olla, nojoo tässä kuitenkin asustelee pari sellasta epämääräistä asujaa, jotka ei nyt varmaan itse tehtaile rötöksiä, mutta niillä kulkee koko ajan vieläkin epämäärisempää vierasta ja epäilty tässä naapurin kanssa jolta kans hävisi tavaraa, että saisi häädöllä rauhaa, mutta saa nähä mitä käy.
Ja tää Oulu on jatkuvasti muuttunut koko ajan enemmän rauhattomaksi paikaksi. Varmasti saisi enemmän rauhaa jos muuttaisi keskusta-alueelta kaummaksi.
Voi että kun näkisi jonkun narkin sahailemasa lukkoa. Saattaisi leuka murtua, toki sen takia kun kompastuipaetessaan.
Jos näkisit sen narkkarin kantaman puukon tms pistimen ja kuinka paljon siinä maksankappaleita, varmasti arvostaisit omaa henkeäsi enemmän, en ite juurikaan uskalla mennä, ties kuinka monta pikkulasta on sillä vehkeellä puukotettu.
Itse en uskalla mennä noiden lähelle, ne ovat todella vaarallisia ja arvaamattomia, toki ei kaikki, mutta mieluiten kantaisin tuliasetta ja ampuisin ensin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
250 461
Viestejä
4 364 095
Jäsenet
72 637
Uusin jäsen
TVtunari

Hinta.fi

Ylös Bottom