Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 694
Niinkin yksinkertanen tuote kun jäätee on no sugar. Pitää tosiaan tarkkaan kaupassa lukea purkkeja.
Tai sitten tuotteet joissa lukee "Ei lisättyä sokeria" mutta sitten on lyöty oikein urakalla keinomakeutusainetta joukkoon. Olikohan joku puolukkamurska/sose jonka ajattelin olevan pelkkää puolukkaa mutta sehän oli niin makeaa ettei pystynyt käyttämään.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 959
Tai sitten tuotteet joissa lukee "Ei lisättyä sokeria" mutta sitten on lyöty oikein urakalla keinomakeutusainetta joukkoon. Olikohan joku puolukkamurska/sose jonka ajattelin olevan pelkkää puolukkaa mutta sehän oli niin makeaa ettei pystynyt käyttämään.
Luulis just soseen tai murskan idea olevan ettei se ole makeutettu, muutenhan se ois hilloa tai marmeladia tms.
 

Atamon

Make ATK Great Again
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
2 722
Firma päätti antaa henkilöstölle Lahjan ja pyöräytti kesälomakauden kunniaksi Muutosneuvottelut eller YT:t. Eikä mitenkään silkinohkaiset.

Onnea vaan niille, jotka jo pääsivät "vapauteen" :thumbsup:. Tulee kiva loma.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 694
Näin tänään venäläisen hampaattoman mummon tissit kun ne lerparhti liian avoimesta kaula-aukosta ulos, eipä häntä häirinnyt pahemmin..
Aika normimeininkiä jos on joskus käynyt jossain hoivakodissa tms, dementoituneet wanhukset kulkee välillä tyyliin ilman housuja käytävillä kun ovat unohtaneet pukea päälle tms. Toki hoitajat yrittävät noiden perään vähän katsoa mutta itsekin kun moisissa paikoissa olen vieraillut niin on ihan normaalia. Ei hetkauta suuntaan taikka toiseen. Ja kyllähän ihmiset pomppii yläosattomissa esim festareillakin välillä. Toki saattaa moinen näky aiheuttaa itsellekin hetkellisen lerpahduksen jos on vähän liian "mummo" :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 816
Aika normimeininkiä jos on joskus käynyt jossain hoivakodissa tms, dementoituneet wanhukset kulkee välillä tyyliin ilman housuja käytävillä kun ovat unohtaneet pukea päälle tms. Toki hoitajat yrittävät noiden perään vähän katsoa mutta itsekin kun moisissa paikoissa olen vieraillut niin on ihan normaalia. Ei hetkauta suuntaan taikka toiseen. Ja kyllähän ihmiset pomppii yläosattomissa esim festareillakin välillä. Toki saattaa moinen näky aiheuttaa itsellekin hetkellisen lerpahduksen jos on vähän liian "mummo" :D
Nämä oli paikallisessa puistossa pitämässä pikkiniä, vodkaa, safkaa yms... Siinä kun koiran kanssa meni ohi, niin pakollinen stoppi kun piti päästää koira rapsutettavaksi. No joo, yleensä näen parempia tissejä nuoremmilla naisilla, jotka harmi kyllä ei ole vielä hypännyt suoraan silmille noin suoraan :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 694
Hieman taas vitutaa ihan minä itse. Itsetehty softa joka vastaanottaa eräästä paikasta dataa päätti kaatua kun tulikin jotain odottamatonta dataa. Oletin että oli ottanut huomioon kaikki virhetilanteet mutta silti tuli jotain kummallista dataa läpi ja softa kippasi. No, parissa minuutissa sain tehtyä uuden version joka huomioi tuon mutta pidemmällä softassa oli toinen bugi joka aiheutti toisen kaatumisen. Ei siinäkään mitään, ihan normaalia softakehitystä. No, tein uuden version joka lokittaa tuon virheen tarkemmin että saa jutun juuresta kiinni mutta nyt sitten on jo 8h mennyt että tuota ongelmaa ei ole ilmennyt ja kun tuo on hyvin pienessä mikrokontrollerissa jossa ei ole liikaa tilaa lokille niin alkaa debuggaus mennä hankalaksi. Mun tuurilla tuota ongelmaa ei tule kuin joskus viikkojen/kuukausien päästä ja lokiin ei mahdu kuin muutamia kymmeniä minuutteja maksimissaan ja kun on vielä lähdössä kesälomareissulle niin ei voi olla koko ajan real-time lokia kyttäämässäkään.

Toki jos työntäisi lokin johonkin toiselle laitteelle mutta se vaatisi taas lisää koodausta ja laitteen ohjelmamuisti on muutenkin liki täynnä joten vaatisi refaktorointia ja koodin tiivistämistä, joten pikkuhiljaa alkaa vituttamaan....
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 694
Nämä oli paikallisessa puistossa pitämässä pikkiniä, vodkaa, safkaa yms... Siinä kun koiran kanssa meni ohi, niin pakollinen stoppi kun piti päästää koira rapsutettavaksi. No joo, yleensä näen parempia tissejä nuoremmilla naisilla, jotka harmi kyllä ei ole vielä hypännyt suoraan silmille noin suoraan :D
Heh, aikanaan kun tein hälytinlaitehuoltoja niin tuli välillä aika mielenkiintoisia tapauksia vastaan... Ensin oltiin täysissä pukeissa mutta kun olin huollon saanut tehtyä niin asiakas oli pelkässä aamutakissa (joka ei välttämättä ollut niin kovin siveellisesti kiinni) ja ehdoteltiin kaikenlaista. Välillä kun oli muka vikaa laitteissa ja itse totesin että kaikki on ok niin jotkut vanhemmat mammat tulivat ihan ilkosillaan antamaan kuittausta keikkalappuun ja olisivat ilmeisesti halunneet antaa vähän muutakin siinä samalla. Täytyy sanoa että sen duunin aikana tuli nähtyä "kaikki" ja sen jälkeen ei oikeastaan mikään enää yllättänyt. Ihan oikeasti jos asiakas tulee tissit törröllään ja rönttönen levällään allekirjoittamaan keikkalappua niin sen jälkeen ei ole ihan pienestä hätkähtänyt :D Ja tosiaan osa asiakkaista oli jotain 80+ eli ihan tuoretta silakkaa ei ollut tarjolla...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 550
Edelleen kattohommat. Katto on niin loivalla kaltevuudella, että pellit ovat viisimetriset. Ja sittenpä sitä peltiä onkin sataneliöisessä torpassa 150 neliötä.

Halvinta tuntuu olevan lukkopontillinen pelti, johon pitää sitten olla kaikenlaista lisäpalikkaa lisäksi.

Katselin illalla läheisen kaupungin asuntojen hintoja ja totesin että katon hinnalla ostaisi jo parikin osaketta. Uudesta katosta ei tule siis ikänään saamaan rahojaan takaisin jos koko talo on edes tuon hintainen.

Ja mies on yli 70v, niin realisitinen käyttöikä talolla taitaa olla alle 10v. Ikääntyessä ei edelleenkään kannata asua haja-asutusalueella..
Onko siinä katossa sitten jotain vikaa?
 
Liittynyt
03.05.2018
Viestejä
3 211
Itsellä tekee oikea peukkukynsi tuota. Halkeaa keskeltä pystysuoraan. Juuri oli kaksi kuukautta yhdistelmä silkkiteippi ja kynsiliima + lopuksi lakka paikoillaan, välillä uusin. Tuloksena ehjä kynsi. Meni ehkä kaksi viikkoa ja taas halkesi keskeltä. Tuo yhdistelmä kyllä toimii hyvin, ja silkkiteipin sijaan voi käyttää silkkinauhaa.
Ja @Myrkky
itse olen ottanut akryyliset rakennekynnet paikalleen näissä tapauksissa. Geelikynnet ei ihan ole tarpeeksi vahvat. Akryyli on helpompi huollattaa ja katkaista esim kynsisaksilla (Fiskarssit).
Ja saapahan sen väriset kun haluaa. Itse olen pitänyt eniten naturel väristä, muutamaa muutakln ollu kyllä vihreää, valkoista, sinistä jne.
kyl heteromies pystyy rakennekynnet ottamaan :)
On kohtuu jumalaista, kun avaimet saa taskusta otettua ulos ilman, että kynsi repeilee tai tarttuu joka kankaan säikeeseen.
 

emagdnim

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
10 106
Sepä se onkin kun tietääkseni ei. Ei vuoda, naulat vaihdettu ruuveihin ja jos puhallusvillaa pitää lisätä osaan yläpohjaa, niin ei sen takia tarvitse kattoa purkaa.

Itse pesemällä ja maalaamalla saisi varmaan sen verran lisää käyttöikää kuin tarvis. Ei kattoa kannata tänä päivänä uusia pelkästään siksi, että se on vanha. Kuitenkin käsittääkseni galvanoitua peltiä kun ei ole ruosteessa..
Nii mikäs se sit vituttaa? Seku vaa ajatus siitä, että JOS joutuisi uusimaan? :D
 

emagdnim

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
10 106
Se, että verotusarvoltaan 37k€, torppaan ei välttämättä kannata alkaa laittamaan parin kympin kattoa. :D

Ja se, että jos omilla rahoillaan tekisi, niin siitäpä vaan, mutta kun pitäisi edunvalvonnassa olevan äidin varoista ottaa. Niin olen sanonut että kun ei oikein ole perusteltavissa.
Anteeksi, käyn ehkä hitaalla, mut jos siinä ei ole vikaa eikä tarvetta laittaa uutta kattoa, nii miksi tollaisilla vaivata päätä edes? :) vai onko joku toinen remppa edessä, jonka takia katon joutuu purkaan?
 
Liittynyt
28.12.2019
Viestejä
3 057
Olisko nyt avattu tarpeeksi?
Et ole mielestäni edelleenkään vastannut siihen oleellisimpaan kysymykseen, eli miksi tämä katon uusimis-/kunnostamisasia on edes nostettu "tapetille", jos tälle ei ole mitään tarvetta? Jotenkin vaikea yhdistää tällaiseen vielä tähän liittyvä vitutus. Ymmärtäisin, jos katto olisi heikossa hapessa, ja tuollainen päätös katon uusimisesta olisi oikeasti tarpeen nyt tai X vuoden päästä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 539
Et ole mielestäni edelleenkään vastannut siihen oleellisimpaan kysymykseen, eli miksi tämä katon uusimis-/kunnostamisasia on edes nostettu "tapetille", jos tälle ei ole mitään tarvetta? Jotenkin vaikea yhdistää tällaiseen vielä tähän liittyvä vitutus. Ymmärtäisin, jos katto olisi heikossa hapessa, ja tuollainen päätös katon uusimisesta olisi oikeasti tarpeen nyt tai X vuoden päästä.
Luin itse, että tämä omainen kokee, että tarttis tehdä jotain. Ja asiaan liittyy edunvalvonta. --> vitutus.
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 478
No kas kun en osaa tähän itsekään vastata, niin hiukan vaikea avata. Yhtään kunnollista perustetta tähän ei ole tullut.

Tämä nyt on vaan ollut tapa jo vuosikymmeniä eikä ole paljoa muita kuunneltu. Nyt on vähän pakko.

Noh, asiaan. Samat tarvikkerrt paikallisesta rautakaupasta 5200€ että onhan tuossa hiukan katetta laitettu.
Minäkään en nyt ihan täysin ymmärtänyt. Nostaako omaisesi siis tämän asian esille tasaisin väliajoin ja sitten sun pitää kertoa hänelle että sitä kattoa ei kannata tehdä?

Ja onko nyt poikkeus että ihan oikeasti pitäisi tehdä se kun katsot jo hintoja?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 816
Ja @Myrkky
itse olen ottanut akryyliset rakennekynnet paikalleen näissä tapauksissa. Geelikynnet ei ihan ole tarpeeksi vahvat. Akryyli on helpompi huollattaa ja katkaista esim kynsisaksilla (Fiskarssit).
Ja saapahan sen väriset kun haluaa. Itse olen pitänyt eniten naturel väristä, muutamaa muutakln ollu kyllä vihreää, valkoista, sinistä jne.
kyl heteromies pystyy rakennekynnet ottamaan :)
On kohtuu jumalaista, kun avaimet saa taskusta otettua ulos ilman, että kynsi repeilee tai tarttuu joka kankaan säikeeseen.
Tuo vaihtoehto ei ole tullut edes mieleenkään. Näitä kynsien rakentelijoita löytyy ainakin facen puskaradiosta jonkun verran. Pitää tuo akryyli muistaa kun katselee tarjontaa. Onhan mulla kynsilakkaakin ollut, tosin väritöntä joten kyllä mä rakennekynnet kestän :)
 
Liittynyt
30.04.2024
Viestejä
94
e. Ja jos nyt ei vieläkään aukea, niin edunvalvontaa suoritan tässä nyt toisen henkilön osalta, jonka varoja tähän luonnollisesti haluttaisiin käyttää, vaikka on jo vajaat puoli vuotta pupeltanut puuroa palvelutalossa ja lähimuisti on mallia ei ole.
Eli olet edunvalvojana hoitolassa asuvalle mummolle joka harhaisena vaatii kotitalonsa katon korjausta ja sinulla on tämän takia stressi ja vitutus? Vaikea ymmärtää missä se ongelma on. Sanot sille höperölle, että katto on kunnossa. Turha asiasta on sen jälkeen keskustella tai vitutusta ottaa. Pahintahan olisi, että alat hänen rahoja tuhlaamaan hänen harhojen ja mielihyvän takia, tai ylipäätään peesailemaan hänen todellisuudesta poikkeavia harhoja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 694
Mutta sitten paikalle saapuivat nämä ”tulemme tarkistamaan kattosi ja teemme tarjouksen”-helppoheikit joiden mielestä tietenkin mittava remontti on tehtävä hetimiten. Ei kai tämä nyt ole niin vaikea ymmärtää että vanhusta yritetään tässä kusettaa oikein urakalla ja on täysi työ estää tämä.
Nuo ovelta ovelle kaiken maailman remppoja kaupustelevat ovat kyllä yksi vitsaus. Onneksi omalla faijalla vielä järki pelaa sen verran ettei moisiin ole haksahtanut. Nyt viimeaikoina noita ei kuulemma ole liiemmin pyörinyt mutta ennen korona-aikaa alkoi faijalla jo mennä hermo noihin kun suunnilleen joka viikko kävi joku putkiremonttia, viemäriremonttia, kattoremonttia, rännien vaihtoa, tv-antennin uusimista, kaapin ovia ja ties mitä ehdottelemassa.
 

emagdnim

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
10 106
Nuo ovelta ovelle kaiken maailman remppoja kaupustelevat ovat kyllä yksi vitsaus. Onneksi omalla faijalla vielä järki pelaa sen verran ettei moisiin ole haksahtanut. Nyt viimeaikoina noita ei kuulemma ole liiemmin pyörinyt mutta ennen korona-aikaa alkoi faijalla jo mennä hermo noihin kun suunnilleen joka viikko kävi joku putkiremonttia, viemäriremonttia, kattoremonttia, rännien vaihtoa, tv-antennin uusimista, kaapin ovia ja ties mitä ehdottelemassa.
OT, mut muistu mieleen: En tiiä mitä mun pappa-vainaa möi ja oliko hyvä/ärsyttävä, mut ajokortissa ammattina (1970, semmoinen monisivuinen) hällä lukee "kulkukauppias" :D Lisäksi ajokortissa on asuinpaikkakin kylän tarkkuudella.
 
Liittynyt
24.12.2016
Viestejä
1 073
Mutta eiköhän tämä nyt riitä tästä aiheesta kun on arvon kirjoittelijoille niin vaikeaa tajuta. Kyllä te vielä tämän eteen tulette joskus jos on itsekseen omakotitalossa asuvia vanhuksia.
Alkoi just vituttaa tämä keskustelutyyli. Ensin kerrotaan joku satunnainen asia täysin ilman aiheyhteyttä ja yksityiskohtia. Sitten syytellään kanssakeskustelijoita, kun ei osattu kristallipallosta lukea, että kyseessä oli joku pakkomielteinen vanhus jolle olet edunvalvoja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 550
Alkoi just vituttaa tämä keskustelutyyli. Ensin kerrotaan joku satunnainen asia täysin ilman aiheyhteyttä ja yksityiskohtia. Sitten syytellään kanssakeskustelijoita, kun ei osattu kristallipallosta lukea, että kyseessä oli joku pakkomielteinen vanhus jolle olet edunvalvoja.
Eikä käytetä lainauksia että tietäis mistä kyse.
 
Liittynyt
10.10.2021
Viestejä
1 598
Alkoi just vituttaa tämä keskustelutyyli. Ensin kerrotaan joku satunnainen asia täysin ilman aiheyhteyttä ja yksityiskohtia. Sitten syytellään kanssakeskustelijoita, kun ei osattu kristallipallosta lukea, että kyseessä oli joku pakkomielteinen vanhus jolle olet edunvalvoja.
.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1
No kun ei ole ja kyllä se tuolla selvästi lukee.
Sain onneksi tolkutettua isälle että ei nyt tilata verotusarvoltaan alle 40te taloon 20te kattoa vaikka kuinka oli ollut mukava myyntimies..

Kyllähän nyt 100 neliötä peltikattoa pitäisi hiukan edukkaammin irrota vaikka kuinka uusisi ruoteet ja aluskatteen. Ja kun entinen kattokaan ei edes vuoda, niin pinnoitus ei välttämättä olisi laisinkaan huonompi vaihtoehto..
Tämä sinun tarinasi alkoi toisessa ketjussa, minkä vuoksi kaikille ei ole välttämättä ihan selvää miten asiat ovat menneet
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
4 842
Alkoi just vituttaa tämä keskustelutyyli. Ensin kerrotaan joku satunnainen asia täysin ilman aiheyhteyttä ja yksityiskohtia. Sitten syytellään kanssakeskustelijoita, kun ei osattu kristallipallosta lukea, että kyseessä oli joku pakkomielteinen vanhus jolle olet edunvalvoja.
Mistä tiedät että on keskustelutyyli? Ei kaikki osaa selittää selkeästi.
 

PCB

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 874
Alkoi just vituttaa tämä keskustelutyyli. Ensin kerrotaan joku satunnainen asia täysin ilman aiheyhteyttä ja yksityiskohtia. Sitten syytellään kanssakeskustelijoita, kun ei osattu kristallipallosta lukea, että kyseessä oli joku pakkomielteinen vanhus jolle olet edunvalvoja.
Samaa ihmettelen. Aika monta kertaa piti lukea viestit, ja selasin pari sivua taaksepäinkin. Ei kerrota mistä on kysymys ja keitä tähän liittyy ja millä tavalla. Kunnes vasta siinä vaiheessa, kun muut hermostuivat. Paljastui että toisesta ketjusta jatketaan tarinaa toiseen, kuka silloin voi ymmärtää koko jutun? Eikä tässä mitään, mutta on jo aika röyhkeää syyttää muita, jos itsellä on vaikeuksia viestiä ymmärrettävästi.
 
Liittynyt
10.10.2021
Viestejä
1 598
Samaa ihmettelen. Aika monta kertaa piti lukea viestit, ja selasin pari sivua taaksepäinkin. Ei kerrota mistä on kysymys ja keitä tähän liittyy ja millä tavalla. Kunnes vasta siinä vaiheessa, kun muut hermostuivat. Paljastui että toisesta ketjusta jatketaan tarinaa toiseen, kuka silloin voi ymmärtää koko jutun? Eikä tässä mitään, mutta on jo aika röyhkeää syyttää muita, jos itsellä on vaikeuksia viestiä ymmärrettävästi.
Onneksi kaikki muut sentään viestivät selkeästi ja ymmärrettävästi joten täysin ymmärrettävää. Kiitos. Otetaan viestit pois, niin ei häiritse.
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
4 842
Onneksi kaikki muut sentään viestivät selkeästi ja ymmärrettävästi joten täysin ymmärrettävää. Kiitos. Otetaan viestit pois, niin ei häiritse.
Ei kannata alentua tuolle linjalle. Osa täällä vaatii että pitäisi selittää atomitasolta lähtien jutut auki että kaikki ymmärtäisi. Ei se ole mikään velvollisuus. Ennallistamistriidissäkin pitäisi selittää palikoille miksi ennallistamista tehdään kun tulevat juttelemaan sinne ja olettavat että joku selittää heille perusteet triidin aiheesta. Ja sitten itqua kun selityksiä ei kuulu.
 
Liittynyt
10.10.2021
Viestejä
1 598
Ei kannata alentua tuolle linjalle. Osa täällä vaatii että pitäisi selittää atomitasolta lähtien jutut auki että kaikki ymmärtäisi. Ei se ole mikään velvollisuus. Ennallistamistriidissäkin pitäisi selittää palikoille miksi ennallistamista tehdään kun tulevat juttelemaan sinne ja olettavat että joku selittää heille perusteet triidin aiheesta. Ja sitten itqua kun selityksiä ei kuulu.
Väänsin aika monta kertaa rautalangasta. Se ei ole käsittääkseni minun vikani jos muut eivät ymmärrä vaan jankkaavat samaa asiaa. Mutta case käsitelty - minua ei vituta enää jatkossa täällä mikään.
 

emagdnim

Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
10 106
Väänsin aika monta kertaa rautalangasta. Se ei ole käsittääkseni minun vikani jos muut eivät ymmärrä vaan jankkaavat samaa asiaa. Mutta case käsitelty - minua ei vituta enää jatkossa täällä mikään.
Itse ymmärsin vasta, ku kerroit kontekstin. Sori. Sitä ennen se oli mullekki vaa ihmettelyä, että mikä siinä ehjässä katossa vituttaa. Sit vielä enemmän ihmetytti, ku vastasit, että et itekkää ymmärrä.

..Ku en sun ajatuksia osaa lukea :) Itse ihan kuite ihan ilman vittuilu tarkoitusta kyselin tarkennusta. Ei ollu tarkoitus olla vittupää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 320
Väänsin aika monta kertaa rautalangasta. Se ei ole käsittääkseni minun vikani jos muut eivät ymmärrä vaan jankkaavat samaa asiaa. Mutta case käsitelty - minua ei vituta enää jatkossa täällä mikään.
Jos vituttaa, niin sitten vituttaa. Miksi sitä pitäisi edes selitellä nimimerkeille.
Olin kartalla kokoajan, että miksi. Vituttaisi itseänikin.
 

Raaka

Tukijäsen
Liittynyt
01.01.2018
Viestejä
652
Sitä kun kerrankin hommaa uudehkon ja siistin auton, niin eikö perkele ole 2 viikon omistamisen jälkeen 15cm naarmu ilmestynyt oveen.

Ai ristus että sieppaa.
 
Liittynyt
11.01.2018
Viestejä
502
Olisko lekurissa käynti nyt kuitenkin aiheellinen vaihtoehto?
Vähän ennen joulua tuli käytyä, yksi reikä sillon paikattiin mutta ei ollut isompaa remontin tarvetta.

Mitvit?? Mua alkaa vituttaa jo samana päivänä jos en pese leegoja aamulla ja illalla. Haju, suutuntuma ja tieto siitä että tulee ihan saatanan kipeitä operaatioita jos ei hampaista pidä huolta vituttaa jo ajatuksena. 3kk on ihan tajuttoman pitkä aika olla harjaamatta.

Mees nyt kesän kunniaksi edes minuutiksi harjaamaan! Se oikeasti saattaisi olla sulle lievä feng shui -kokemus. (Ja hampaiden tarkastus kannattaisi varata myös).
No jaa, tähänkin tottuu. Ei tää suutuntuma varsinaisesti kiva ole mutta ei enää erityisemmin häiritsekään. Omaa hengitystä en haista enkä mene niin lähelle ihmisiä että muutkaan haistais. Silloin tällöin vähän vihloo ja vituttaa mutta ne hetket menee nopeasti ohi, suurimman osan ajasta ei tunnu missään. Sellainen fiilis tosiaan ettei hampaat ehdi mennä siihen kuntoon että mitään kipeää remonttia tarvii tehdä, joten ihan yks lysti enää.
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 445
Sitä kun kerrankin hommaa uudehkon ja siistin auton, niin eikö perkele ole 2 viikon omistamisen jälkeen 15cm naarmu ilmestynyt oveen.

Ai ristus että sieppaa.
Tiedän tunteen... Hommasin kerran UUDEN auton ja viikon päästä oli työpaikan pihassa joku tehnyt etupuskuriin pitkän naarmun. Noh onneksi sitten vähän ajan päästä kettu päätti juosta eteen ja meni sitten koko etupuskuri, välijäähdytin jne uusiksi. Pääsipä naarmusta eroon :D
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 921
applen dac dongle päässy hukkuu johonki eikä löydy ei sitte mistää vaikka mite tarkasti suorittanu etsintää asunnossa
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 688
Viestejä
4 293 207
Jäsenet
71 687
Uusin jäsen
Jortsa

Hinta.fi

Ylös Bottom