Kerro miksi tänään vituttaa! :(

Liittynyt
15.02.2017
Viestejä
501
Vetäisin kyytä pistolapiolla.
Kukaan muu ei ollut valmis tekemään asian suhteen mitään vaikka ympärillä pyöri lapsia ja koiria. Jälkeenpäin kyllä tuli mielipidettä miten asia olisi pitänyt hoitaa. Eivätpähän he olleet valmiita siirtämään käärmettä sivumpaan mikä olisi kuulemma ollut se optimaalinen ratkaisu.
Itse olen allerginen jo ampiaisille joten toki minun olisi pitänyt käydä käärmeksen siirto-puuhiin tästä riippumatta koska minulla on ollut viljakäärme.
Sama asia.
 

Atamon

Make ATK Great Again
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
2 503
Vetäisin kyytä pistolapiolla.
Kukaan muu ei ollut valmis tekemään asian suhteen mitään vaikka ympärillä pyöri lapsia ja koiria. Jälkeenpäin kyllä tuli mielipidettä miten asia olisi pitänyt hoitaa. Eivätpähän he olleet valmiita siirtämään käärmettä sivumpaan mikä olisi kuulemma ollut se optimaalinen ratkaisu.
Itse olen allerginen jo ampiaisille joten toki minun olisi pitänyt käydä käärmeksen siirto-puuhiin tästä riippumatta koska minulla on ollut viljakäärme.
Sama asia.
No joskus noita tulee vastaan, periatteessa isompaa pitäisi varoa, mutta kun on tarpeeksi äreä käärmeä niin pari askelka kanervaa on ihan ok.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
963
Vetäisin kyytä pistolapiolla.
Kukaan muu ei ollut valmis tekemään asian suhteen mitään vaikka ympärillä pyöri lapsia ja koiria. Jälkeenpäin kyllä tuli mielipidettä miten asia olisi pitänyt hoitaa. Eivätpähän he olleet valmiita siirtämään käärmettä sivumpaan mikä olisi kuulemma ollut se optimaalinen ratkaisu.
Itse olen allerginen jo ampiaisille joten toki minun olisi pitänyt käydä käärmeksen siirto-puuhiin tästä riippumatta koska minulla on ollut viljakäärme.
Sama asia.
Eläintehtäviin ryhtymisessä isommassa porukassa jaetaan vain moitteita. Olen pyrkinyt kaikin keinoin väistämään tilanteet.
 

Atamon

Make ATK Great Again
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
2 503
Eläintehtäviin ryhtymisessä isommassa porukassa jaetaan vain moitteita. Olen pyrkinyt kaikin keinoin väistämään tilanteet.
En itsekään haluaisi noita tappaa, kun ne tekee hyvää työtä osaltaan kaikenlaisten myyrien ja rottien kanssa. Viimeksi kun tehtiin Mökille Terassia, ja iso Liero paistatteli aamukahvilla lämpoä, niin kumpikin vain katsoi toistaan ja sanoi että plääh. Ei jaksa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
1 444
Vetäisin kyytä pistolapiolla.
Kukaan muu ei ollut valmis tekemään asian suhteen mitään vaikka ympärillä pyöri lapsia ja koiria. Jälkeenpäin kyllä tuli mielipidettä miten asia olisi pitänyt hoitaa. Eivätpähän he olleet valmiita siirtämään käärmettä sivumpaan mikä olisi kuulemma ollut se optimaalinen ratkaisu.
Itse olen allerginen jo ampiaisille joten toki minun olisi pitänyt käydä käärmeksen siirto-puuhiin tästä riippumatta koska minulla on ollut viljakäärme.
Sama asia.
Luontoahan tuo on kaikki kaikessa, ihmisetkin on osa luontoa. Ne luolamiehetkin ois vetäissyt sitä kyytä nuijalla ohtaan kysymättä mitään.
Niin pahalta kuin se tuntuukin tappaa joku toinen elävä olio, niin se on osa koko tätä luonnon kierokulkua.
Ne haittaeläimet pitää poistaa asuinympäristöstä.
 
Liittynyt
11.05.2020
Viestejä
303
Luontoahan tuo on kaikki kaikessa, ihmisetkin on osa luontoa. Ne luolamiehetkin ois vetäissyt sitä kyytä nuijalla ohtaan kysymättä mitään.
Niin pahalta kuin se tuntuukin tappaa joku toinen elävä olio, niin se on osa koko tätä luonnon kierokulkua.
Ne haittaeläimet pitää poistaa asuinympäristöstä.
Ihminen on pahempi haittaeläin kyyn luonnollisessa asuinympäristössä. Kyy puree jos sitä menee härkkimään, puolustaakseen itseään (tai saalistaakseen ravintoa). Ihminen tappaa kyyn koska se häiritsee sen silmää olemassaolollaan.

Mutta onhan se totta että kyy olisi hyvä saada kauemmas paikasta missä esim. lapset leikkii tai on joku yleinen ihmisten hengailualue, koska ennemmin tai myöhemmin käy vahinko. Ja usein tappaminen on valitettavasti ainoa ihmisen kannalta turvallisesti toteutettava vaihtoehto, jos ei ole kokeneita käärmeenkäsittelijöitä paikalla.

Vituttaa vaan kun ihmiset tappaa kyyn jossain metsän keskellä kun se ottaa aurinkoa kivellä, ihan vaan koska sattuivat kävelemään 20 metrin päästä ohi ja spottasivat kyyn. Ei sen tappaminen ole mitenkään osa luonnon kiertokulkua, vaan sadistista murhaamista. Ei se siellä metsässä ole mikään haittaeläin, vaan paljon hyödyllisempi kuin se ympäristöä paskaava ihminen.
 

root

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 316
Vituttaa vaan kun ihmiset tappaa kyyn jossain metsän keskellä kun se ottaa aurinkoa kivellä, ihan vaan koska sattuivat kävelemään 20 metrin päästä ohi ja spottasivat kyyn. Ei sen tappaminen ole mitenkään osa luonnon kiertokulkua, vaan sadistista murhaamista. Ei se siellä metsässä ole mikään haittaeläin, vaan paljon hyödyllisempi kuin se ympäristöä paskaava ihminen.
Näin leppoisana sunnuntaiaamuna haluan vahvasti uskoa tällainen käytöksen olevan häviämään päin. Oma jälkikasvu todennäköisesti menisi väliin, jos mummi tai pappa yrittäisi kyytä tappaa keskellä metsää. Ja tämä täysin päiväkodin ja koulun ansiota. Ei ole itse tarvinnut opettaa.

Ennen kaupunkiin muuttoani vitutti jo maantiellä yliajetuiksi joutuneiden kyiden määrä. Ihan siksi ettei asialle oikein ollut toimivaa käytännön ratkaisua.
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
Luontoahan tuo on kaikki kaikessa, ihmisetkin on osa luontoa. Ne luolamiehetkin ois vetäissyt sitä kyytä nuijalla ohtaan kysymättä mitään.
Niin pahalta kuin se tuntuukin tappaa joku toinen elävä olio, niin se on osa koko tätä luonnon kierokulkua.
Ne haittaeläimet pitää poistaa asuinympäristöstä.
Kyy ei ole haittaeläin. Olisit heittänyt sen pusikkoon. Vain beta mies tappaa ilman tarvetta. Se, että tulit tänne analysoimaan tapahtunutta, kertoo, että tiedostat toimineesi väärin ja tämä turha tappo on jäänyt piikin lailla kalvamaan mieltäsi. Elät tekosi kanssa koko loppuelämän.

Luolamiesaikoihin joku toinen luolamies olisi napannut sinun vaimon, raiskannut sen ja sen jälkeen pistänyt sinua nuijalla. Ei noihin aikoihin kannata verrata.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 605
Kyy ei ole haittaeläin. Olisit heittänyt sen pusikkoon. Vain beta mies tappaa ilman tarvetta.

Luolamiesaikoihin joku toinen luolamies olisi napannut sinun vaimon, raiskannut sen ja sen jälkeen pistänyt sinua nuijalla. Ei noihin aikoihin kannata verrata.
Aika tämä.. Kyy ei pure kuin härnätessä, antakaa vittu olla jo
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
895
Sama, viekää ne penikat ja koirat vittuun siitä kyyn läheltä, niin se saa rauhassa lähteä omille teilleen. Ei tarvi millään pistolapioilla huitoa.
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
347
Itekki tapan kyllä surutta kyyn jos pihapiirissä näkyy
Juuri näin. Muutama sukupolvi sittenhän ihmiset tappoivat nuo kyyt pihapiireistä ja lähialueilta siksi etteivät ne se sitten myöhemmin ja myöhempinä kyy-sukupolvina taas tapa niitä omia rakkaita ihmislapsia ja lastenlapsia. Ei siis välttämättä juuri se sinun tappama kyy, mutta nehän lisääntyy kuin p**keleet.
Nykyisin harva osaa enää ajatella noin pitkälle
 
Liittynyt
15.07.2022
Viestejä
397
Olen kohdannut riitävän monta huonoon kuntoon ajautunutta ja pitkää teho-osastotason hoitoa tarvinnutta käärmeen syömää (lähinnä lapsia), jotta omaksi toimintamalliksi on muotoutunut ottaa henki pois tontilleni kiemurreelta kyyltä. Muualla saavat sihistellä edelleen rauhassa. Teoriassa voisi yrittää pyydystää kyy ja siirtää muutaman kilometrin päähän. Käytännössä se on kuitenkin kuin ajaisi käärmettä pyssyyn, eli jää ainakin minulta tekemättä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 016
Muutama vuosi sitten menin pihasaunalle hämärässä ja löin oven kiinni. Alkoi kuulua sihinä ja hetken mietin, että jäikö vesiletku oven väliin.

Ei. Oli kyykäärme pyrkimässä sisään, 10cm jäi ulkopuolelle. Yleensä en noita teilaa, mutta tuo kyllä sai koivuklapista.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Sehän on ihan sama tappaa kaikki ei rauhoitet eläimet kun kerta kyytkin. Esim. jos menee vaikka kauppatorille niin kannattaa ottaa joku maila mukaan niin voi sen varastelevan harmaalokin lyödä lennosta kun syöksyy kohti. Räksät ja variksetkin voi ampua vaikka ilmakiväärillä kotona kun pitävät pirullista meteliä ja harakat myös.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 851
Ei vaan voi ymmärtää noita "miehiä" jotka on ensimmäisenä tappamassa jos kokee elukat uhkana. Koskee niin kyitä, karhuja kuin susiakin.
 
Liittynyt
15.07.2022
Viestejä
397
Sehän on ihan sama tappaa kaikki ei rauhoitet eläimet kun kerta kyytkin. Esim. jos menee vaikka kauppatorille niin kannattaa ottaa joku maila mukaan niin voi sen varastelevan harmaalokin lyödä lennosta kun syöksyy kohti. Räksät ja variksetkin voi ampua vaikka ilmakiväärillä kotona kun pitävät pirullista meteliä ja harakat myös.
Ei ole sama asia. Kyse on siitä, että poistaa omasta lähiympäristöstään vaaran, josta on todellinen riski.
 
Liittynyt
15.07.2022
Viestejä
397
Suurempi mahdollisuus kuolla salamaniskuun kun suden suuhun.
Susien esiintyvyys on nykyään ihan eri tasolla kuin 1900-luvulla. Silloin maaseudulla oli laajalti asutusta ja toimintaa, eikä susia tavattu käytännössä Suomessa muualla kuin satunnaisesti itärajan tuntumassa. Nyt on pysyviä laumoja huomattavasti enemmän, myös Etelä-Suomen asutuskeskuksien läheisyydessä. Sudet verottavat nykyään kotieläimiä laitumilta ja pihoistakin. On järkevää pitää susikantaa kurissa, vai halutaanko odottaa ensin sitä ensimmäistä ihmisuhria sitten 1800-luvun?
 
Liittynyt
16.12.2020
Viestejä
205
No joskus noita tulee vastaan, periatteessa isompaa pitäisi varoa, mutta kun on tarpeeksi äreä käärmeä niin pari askelka kanervaa on ihan ok.
Joskus tuntuu siltä, että niin kyiden kuin ihmistenkin joukossa on luonnetyyppejä aina ultimaattisista vittupäistä äärimmäisen lunkeihin elämäntapataiteilijoihin. Olin äskettäin uimassa tenavien kanssa yleisellä uimarannalla, kun isohko kyy kurkkasi laiturin lautojen välistä. Hänellä ei ollut kiire minnekään. Nappasin parikymmentä senttiä pitkän risun, jonka päälle kyykaveri ripustautui mielellään. Kiikutin otuksen muutaman sadan metrin päähän metsään. Ei sähissyt, eikä yrittänyt lähteä karkuunkaan. Olin vähän kateellinen tuollaisesta rennosta elämänasenteesta.
 
Liittynyt
11.05.2020
Viestejä
303
Joskus tuntuu siltä, että niin kyiden kuin ihmistenkin joukossa on luonnetyyppejä aina ultimaattisista vittupäistä äärimmäisen lunkeihin elämäntapataiteilijoihin. Olin äskettäin uimassa tenavien kanssa yleisellä uimarannalla, kun isohko kyy kurkkasi laiturin lautojen välistä. Hänellä ei ollut kiire minnekään. Nappasin parikymmentä senttiä pitkän risun, jonka päälle kyykaveri ripustautui mielellään. Kiikutin otuksen muutaman sadan metrin päähän metsään. Ei sähissyt, eikä yrittänyt lähteä karkuunkaan. Olin vähän kateellinen tuollaisesta rennosta elämänasenteesta.
No eläimet on tuntevia olentoja ja niilläkin on erilaisia luonteita, ja ehkä kokemiensa asioiden kautta suhtautuvat asioihin erilailla kuten ihminenkin.

Lapsena meillä oli maaseudulla sellainen talviasuttava maja erään tuttavan tontilla, jossa oli isohko tuotantokäytössä oleva läpinäkyvästä pressusta tehty kasvihuone n. 5 metrin päässä majasta, jossa aina vietettiin öitä. Keväällä ja kesäaikaan kasvihuoneen reunalautojen päällä oli usein lämmittelemässä kyykäärmeitä, koska heti vieressä oli metsä ja pieni tekolampi siinä meidän majan edessä. Käytiin niitä kärmeksiä kuvaamassa videokameralla ja tutkimassa tietenkin, koska utealiaisuus. Ne pienet kengännauhan paksuiset kyyt oli kaikkein vihaisimpia, sähisivät heti kun meni lähelle ja nousivat sellaiseen iskemisasentoon. Sitten siinä oli niitä vähän isompia kerällä mitkä yleensä eivät antaneet hittoakaan.

Kasvihuonetta hoiti perheen emäntä, ja hän siellä usein puuhaili vanhan tiskipöydän ääressä jotain kasvijuttuja. Kasvihuoneen lähistölllä asusteli myös sellainen aivan musta "lapsen ranteenpaksuinen" oletettavasti hyvin vanha kyy. Se oli jo monena vuonna tullut katselemaan kun emäntä puuhaa juttujaan, antoi käsitellä jonkin verran. Emäntä nosti sen aamulla tiskipöydän reunalle jossa se kerällä chillaili ja nautti lämmöstä sen aikaa kun ihminen siinä pyöri, ja joskus vasta kun päivän työt loppuivat ja ilta alkoi viiletä niin lähti kohti pesäkoloaan, palatakseen seuraavana päivänä.

Ei me tietenkään lapsena uskallettu sitä käydä koskemassa, eikä varmaan viisasta olisi ollutkaan, mutta selvästi paljon säyseämpi tapaus ja tottunut ihmisen läsnäoloon, eikä pitänyt ihmistä uhkana taikka saaliina. Luikerot pitivät myös jyrsijät pois kasvihuoneelta, mikä oli hyvä.
 
Liittynyt
30.06.2022
Viestejä
278
Yritin kopioida USB 3.0 kiintolevytelakalla vanhalta kiintolevyltä tietoja nykyiselle koneelle, telakka liitettynä johonkin USB 3.1 paikkaan (en jaksa paremmin tarkistaa mikä versio) ja toistuvasti operointi keskeytyi ja sitten asema katosi kokonaan listalta. Windows myös herjasi, että asemassa on virheitä, mutta sitten ei ollutkaan kun korjaaminen alkoi. Chkdsk oli nihkeä, mutta muutaman yrityksen jälkeen näytti 0 viallista sektoria ja vähän sääteli. Olisi pitänyt heti laittaa /f /x eikä lainkaan /r komento. Lopulta kokeilin vaihtaa hitaampaan USB 2.0 liittimeen. Ylläri pylläri - hitaampi on, mutta toimii kuten pitää.
Ei ymmärrä. Vähän vituttaa, muttei liikaa.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 467
Yritin kopioida USB 3.0 kiintolevytelakalla vanhalta kiintolevyltä tietoja nykyiselle koneelle, telakka liitettynä johonkin USB 3.1 paikkaan (en jaksa paremmin tarkistaa mikä versio) ja toistuvasti operointi keskeytyi ja sitten asema katosi kokonaan listalta. Windows myös herjasi, että asemassa on virheitä, mutta sitten ei ollutkaan kun korjaaminen alkoi. Chkdsk oli nihkeä, mutta muutaman yrityksen jälkeen näytti 0 viallista sektoria ja vähän sääteli. Olisi pitänyt heti laittaa /f /x eikä lainkaan /r komento. Lopulta kokeilin vaihtaa hitaampaan USB 2.0 liittimeen. Ylläri pylläri - hitaampi on, mutta toimii kuten pitää.
Ei ymmärrä. Vähän vituttaa, muttei liikaa.
Tämä on itsellänikin tullut vastaan. Kakkosella toimii kaikki, kolmosella vittuilee. Olisiko liittimissä erilainen virransyöttö?
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
2 448
Suatana kun kutittaa leikkaushaavaa mutta ei saa raapia vaikka kykenisi. Ei kyllä pysty kun on lappu päällä. Suosikkibändin sanoin "Know it's like an itch that I can't scratch, like an itch in the brain
Knowing your body figure out a way to scratch it, just itches more".
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 594
Miten jengi yleensäkin hakee saa saikkutodistuksia samana päivänä? Itsellä korona kotitestin mukaan ja haluaisin viralliseen testiin sekä saikkutodistuksen. Koko viikko menee kotona. Digiklinikalta ei vastata, korona neuvonnasta ei vastata. Takaisinsoittopyyntö ollut jo viidettä tuntia päällä, ei vastausta..

Jos työnantaja pyytää, että käytkö tänään tai huomenna lääkärissä, mutta se ei ole mahdollista kun ei vastata. Ei päivystykseen viitsi mennä istumaan oireiden kanssa. Tuntuu että nykyään hyvä jos saat viikon varoitusajalla lääkärin..
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
963
Miten jengi yleensäkin hakee saa saikkutodistuksia samana päivänä? Itsellä korona kotitestin mukaan ja haluaisin viralliseen testiin sekä saikkutodistuksen. Koko viikko menee kotona. Digiklinikalta ei vastata, korona neuvonnasta ei vastata. Takaisinsoittopyyntö ollut jo viidettä tuntia päällä, ei vastausta..

Jos työnantaja pyytää, että käytkö tänään tai huomenna lääkärissä, mutta se ei ole mahdollista kun ei vastata. Ei päivystykseen viitsi mennä istumaan oireiden kanssa. Tuntuu että nykyään hyvä jos saat viikon varoitusajalla lääkärin..
Jos työnantaja vaatii saikkulapun niin soitat työterveyteen ja sanot et kotitesti posiitiivinen, mutta työnantaja vaatii todistuksen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 700
Jos työnantaja vaatii saikkulapun niin soitat työterveyteen ja sanot et kotitesti posiitiivinen, mutta työnantaja vaatii todistuksen.
Eihän kaikilla ole työterveyttä, vaikka laki taitaa niin vaatia. Sitten arvauskeskuksen kanssa pelleilemään, vituttaahan se.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 594
Eihän kaikilla ole työterveyttä, vaikka laki taitaa niin vaatia. Sitten arvauskeskuksen kanssa pelleilemään, vituttaahan se.
Löytyy työterveys. Sain sieltä viimein kiinni. Kaikenkaikkiiaan 10h satunnaisia yrityksiä ja takaisinsoittopyyntöjä. Viimein chatin kautta lääkäri, tuossa oli n 3h jono. Ymmärtäähän sen kun lomakuukausi ja vähän porukkaa. Onneksi nykyään ei tarvi mennä paikanpäälle. Aina pitänyt idioottomaisena et kipeän ihmisen pitäisi käyttää voimia ja mennä lääkäriin istumaan. Nyt sai sentään etänä ja makoilla sohvalla viltin kanssa mut ei oo nopeaksi tehty.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
113
Viimeinen työpäivä ennen lomaa huominen tiistai. Ajatus-tasolla rakentaa siitä kevyen ja huolettoman päivän. Huoltoauto pitää jättää firmaan jonkun muun ajettavaksi joten omién työkalujen evakuointi jne mitä voisi tehdä. Vuosien kokemuksella, ei taatusti. Joku ratkeaa jossain, jollekkin on keväällä luvattu sitä ja osaomistajan kumminkaima haluaa seepran saunaansa ja luultavasti vesihiisikin sihisee hississä eikä tunteelta tule loppua että tahallaan järjestetty taas tämä....
 
Liittynyt
05.08.2018
Viestejä
413
Viimeinen työpäivä ennen lomaa huominen tiistai. Ajatus-tasolla rakentaa siitä kevyen ja huolettoman päivän. Huoltoauto pitää jättää firmaan jonkun muun ajettavaksi joten omién työkalujen evakuointi jne mitä voisi tehdä. Vuosien kokemuksella, ei taatusti. Joku ratkeaa jossain, jollekkin on keväällä luvattu sitä ja osaomistajan kumminkaima haluaa seepran saunaansa ja luultavasti vesihiisikin sihisee hississä eikä tunteelta tule loppua että tahallaan järjestetty taas tämä....
Ota taktisesti saikkua.
 

a-p

Make ATK Great Again
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
697
Miten jengi yleensäkin hakee saa saikkutodistuksia samana päivänä?
En hae koskaan saikkupapereita lyhyistä saikuista, vaan soitan pomolle ja kerron olevani kipeä. Pomo sanoo, että parantele itseäsi rauhassa ja voit olla omalla ilmoituksella kolme päivää kotona. Siitä eteenpäin on haettava ilmeisesti saikkulaput.

Tuosta huolimatta en saikuttele kovinkaan usein. Viimeksi joskus alkuvuodesta olin pari päivää saikulla. Suurinpiirtein noin kerran vuoteen on ollut pidempi saikku, koska sitä on onnistunut telomaan itseään vapaa-ajalla.

Mikäli saikkua tarvitsee niin sitten avataan puhelimesta sovellus, etsitään lähistöllä oleva asiantuntija ja otetaan häneen yhteys tai soitetaan puhelimella firman omaan työterveysnumeroon, josta saa varattua ajan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 851
En hae koskaan saikkupapereita lyhyistä saikuista, vaan soitan pomolle ja kerron olevani kipeä. Pomo sanoo, että parantele itseäsi rauhassa ja voit olla omalla ilmoituksella kolme päivää kotona. Siitä eteenpäin on haettava ilmeisesti saikkulaput.

Tuosta huolimatta en saikuttele kovinkaan usein. Viimeksi joskus alkuvuodesta olin pari päivää saikulla. Suurinpiirtein noin kerran vuoteen on ollut pidempi saikku, koska sitä on onnistunut telomaan itseään vapaa-ajalla.

Mikäli saikkua tarvitsee niin sitten avataan puhelimesta sovellus, etsitään lähistöllä oleva asiantuntija ja otetaan häneen yhteys tai soitetaan puhelimella firman omaan työterveysnumeroon, josta saa varattua ajan.
Sehän on kiva että homma toimii sulla noin. Kaikilla ei toimi ja saikkulappu pitää olla jo yhden päivän poissaolosta.
 

a-p

Make ATK Great Again
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
697
Sehän on kiva että homma toimii sulla noin. Kaikilla ei toimi ja saikkulappu pitää olla jo yhden päivän poissaolosta.
Tuollainen käytäntö osoittaa vain sen, ettei työnantaja luota työntekijöihinsä. Hyvä työnantaja luottaa tekijöihinsä ja antaa heille vapauksia ja laajat vakuutukset sekä laajan työterveyshuollon. Miksi palkata ketään töihin, jos ei ole haluja pitää työntekijöistä huolta? Terve ja hyvinvoiva työntekijä on firman etu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 851
Tuollainen käytäntö osoittaa vain sen, ettei työnantaja luota työntekijöihinsä. Hyvä työnantaja luottaa tekijöihinsä ja antaa heille vapauksia ja laajat vakuutukset sekä laajan työterveyshuollon. Miksi palkata ketään töihin, jos ei ole haluja pitää työntekijöistä huolta? Terve ja hyvinvoiva työntekijä on firman etu.
Voi olla. Osa työnantajista on tällaisia.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 683
Huomautus - halventava ihmisryhmään kohdistuva viittaus, jätä tällaiset juutalaisjutut kirjoittamatta tällä foorumilla
Tuollainen käytäntö osoittaa vain sen, ettei työnantaja luota työntekijöihinsä. Hyvä työnantaja luottaa tekijöihinsä ja antaa heille vapauksia ja laajat vakuutukset sekä laajan työterveyshuollon. Miksi palkata ketään töihin, jos ei ole haluja pitää työntekijöistä huolta? Terve ja hyvinvoiva työntekijä on firman etu.

Koska osa ihmisistä on pihejä nihilisti juutalaisia, jotka eivät sovellu työnantajaksi tai muutenkaan HR tehtäviin, vaan he olettavat että työntekijä on aina varastamassa heiltä tai heidän edustamaltaan yritykseltä ( jonka he kokevat usein "omaksi" vaikka eivät omistaisi siitä yhtään mitään ) jotain jollain tavalla vaikka eivät edes tietäisi mitä ja miten.

Sitten tehdään äärimmäisen tiukat säännöt, joilla pyritään estämään kaikenlaiset väärinkäytökset ja saadaan samalla myös tapettua työntekijöiden hyvinvointi, innostus ja sitoutuminen.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
619
Noista kyy jutuista alkoi vituttamaan kehä kolmosen sisäpuoliset tosi elämästä erkaantuneet ituhipit. Sähköä töpselistä ja vettä hanasta. Kirves edes sanana on tuntematon.
Jostain syystä muutama näitä on päässyt ihan apina laumaan laukomaan ajatuksiaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 294
Viestejä
4 196 977
Jäsenet
70 886
Uusin jäsen
aulaabe

Hinta.fi

Ylös Bottom