Kerbal Space Program [KSP 1.2.1]

sl06bhytmar

♻ SER Rescue ♻
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
860
Tein tännekin sitten tästä pelistä ketjun...

Mennyt taas vähän aikaa, kun viimeksi pelasin ja vanhat savet kaataa peliä urakalla, että taas alusta kampanjaa.

Nyt 1.2.1 kampajanssa asetuksina:
Hard ja custom
+ G-forces penalties enabled
+ Pressure penalties enabled
+ Probes require commNET
+ Quick save & load enabled (crash suoja)


Tässä nyt yritin saada kampanajan alussa taas ekaa kiertolaista ja tämmöinen siitäkin tuli:


Kauhee säätö, kun osat rajoittaa ja ahne-paska haluaa kaikki mahdolliset tieteelliset kokeet tehdä samalla. :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
294
Tämä onkin ollut telakalla jo jonkin aikaa. Onko kehitys edennyt niin paljon, että nyt kannattaisi jatkaa tämän parissa?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
51
Tämä onkin ollut telakalla jo jonkin aikaa. Onko kehitys edennyt niin paljan, että nyt kannattaisi jatkaa tämän parissa?
Sama homma täällä. En ole kohta vuoteen koskenut, pitäisi taas varmaan kokeilla miten rakettien rakentaminen luonnistuu :vihellys:
Onkos tuohon tullut mitään mullistavia uudistuksia?
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Joskus pelasin niin pitkälle että pääsin ihan "kuuhun" asti ja takaisin ja nykyään en meinaa edes kiertoradalle päästä?
 

sl06bhytmar

♻ SER Rescue ♻
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
860
Tämä onkin ollut telakalla jo jonkin aikaa. Onko kehitys edennyt niin paljon, että nyt kannattaisi jatkaa tämän parissa?
Sama homma täällä. En ole kohta vuoteen koskenut, pitäisi taas varmaan kokeilla miten rakettien rakentaminen luonnistuu :vihellys:
Onkos tuohon tullut mitään mullistavia uudistuksia?
Joskus pelasin niin pitkälle että pääsin ihan "kuuhun" asti ja takaisin ja nykyään en meinaa edes kiertoradalle päästä?
Ainakin aerodynamiikka on mennyt täysin uusiksi melkeimpä, osien kellumista on muutettu, eli osat jotka ei kellu menevät meren pohjaan, voi rakentaa sukelluskoneita, perus tehtäviä laajennettu ja tehty enemmän vaihtelua (note to self: älä hyväksy high-gee tehtäviä, kun laitat G-force penaltyt päälle), luotu satelliittien viestintäverkko jne.

Tuossa ainakin omia havaintoja. Ilmeisesti kartalla on nyt myös "kaupunkeja / tai jotain", koska kun kiertelee kerbiniä ympäri, niin eri paikoista ilmestyy vastaanottajaa signaaleita, joissa lukee alueiden nimiä tai laitteiden nimiä.
 

sl06bhytmar

♻ SER Rescue ♻
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
860
Aaargh rahan puute vaivaa, ei ole varaa parantaa tracking stationia, pitää ilman polttoaikoja mennä kuuhun laskeutumaan.
 

sl06bhytmar

♻ SER Rescue ♻
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
860
Tämmöstä tänään


Miehittämätön: max dive speed 660m/s, absolute flight altitude: 22000m, stall speed: 35m/s, take off speed: 55m/s, max flight distance 350tkm, flight skill needed: minimal, self stabilizing
Miehitetty samanlainen: max dive speed: 600m/s, absolute flight altitude: 20000m, stall speed: 35m/s, take off speed 55m/s, max flight distance 200 tkm, flight skill needed: minimal, self stabilizing
Miehitetty tiedepalikoilla: max dive speed: 550m/s, absolute flight altitude: 18000m, stall speed: 35m/s, take off speed: 60m/s, max flight distance 150 tkm, flight skill needed: small, needs adjusting during long flights.

Pitää vielä jotenki hioa näitä, varsinkin kun 150 tkm tiedepalikoilla ei vielä riitä napa-alueille...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
192
Kirjotellaas tännekkin, tuli pelailtua pitkästä aikaa fresh installia ja siihen muutamia modeja (thrust controller avionics, KIS, KAS, USI transport ym). Rakentelin VTOL kuljetus "kopterin" ja siihen roverin, kerbalin avustuksella kiinnitetään vinssistä pääty roveriin, ja ilmasta käsin suoritetaan cargon nostaminen ja laskeminen. Alus voblaa aika lailla roverin pyöriessä moottoreiden ilmavirrassa, mutta hitaasti saa kiinnityksen tehtyä. Sanomattakin selvää että rakentaminen vaati useita yrityksiä ja revisioita, eikä vieläkään ole valmista.

Laitan muutaman kuvan, pahoittelut tekstistä keskellä, jäänyt joku asetus vaihtamatta mikä vammaa steamin printscreenissä.

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
145
Onkohan täällä enää pelureita?

Aloin valmiista moduuleista rakentaa ISS:ää kiertoradalla. Zarya ja Unity on yhdistetty menestyksekkäästi, mutta Zvezdaa viedessä loppuu kantoraketista polttoaine joka kerta ennen kuin pääsen lähellekään asemaa.

Haluaisin viedä sen perille vaikka Falcon Heavyllä, mutta en saa yhdistettyä niitä millään VAB:ssa. Mergellä kaikki on ja pysyy punaisena. Miten tämä ratkaistaisiin yksinkertaisimmin?

E: Painamalla numeroa 4 mergevaiheessa. Helppoa. Saturn V valikoitui kulkuneuvoksi.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 097
Viestejä
4 208 244
Jäsenet
71 019
Uusin jäsen
maraman

Hinta.fi

Ylös Bottom