Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Epähuomiossa jäänyt jotain valkoisia pilkkuja, noi vielä piiloon.More black! Vai mitä ne sanoo? Pitäs taas pian lähtiä toteuttaa itseään.
More black! Vai mitä ne sanoo? Pitäs taas pian lähtiä toteuttaa itseään.
More black! Vai mitä ne sanoo? Pitäs taas pian lähtiä toteuttaa itseään.
Ihan pakko , et kai jatka samalla linjalla.Ei ole jäänyt epähuomiossa mitään. Kädessä oli siis vanhoja kuvia ja niitä peiteltiin. Vielä tulee vähän lisäystä ja jatketaan kaulan kautta toiseen käteen.
Miks ei, toihan on melkeen muotia nykyää.. Vähä valkosella tatuoi mustan päälle vielä jotaa.Ihan pakko , et kai jatka samalla linjalla.
Toki, mut yleensä jos esität ideoita, niin välttämättä kaikki eivät ole samaa mieltä sinun kanssasi.Miks ei, toihan on melkeen muotia nykyää.. Vähä valkosella tatuoi mustan päälle vielä jotaa.
Jos ei o sun mielee ni suu suppuu, arvostelu vapaa alue ja jokainen tekee omalle kehollee mitä haluaa.
Oli aistittavissa tommonen "no mä en ainakaa ite ikinä tommosta ottas omaa kehooni hyi, eikä mulla oikeesti olekka yhtää tatuointia itellä, kuhan täällä vaa huutelen ja arvostelen" fiilisToki, mut yleensä jos esität ideoita, niin välttämättä kaikki eivät ole samaa mieltä sinun kanssasi.
Jos oletus on täytyy tykätä, niin älä helvetissä lähetä yhtään kuvaa, mielipidettä tai muuta vastaavaa foorumille, missä ajatukset ovat vapaita. Pysy vaan siellä tutussa ja turvallisessa me ollaan niin ihguja saitille. Tämä ei koskenut kuvan lähettäjää.
Jep ite tossa tänää viimeks kaupassa kattelin et on nää tatuoinnit kyl lyöny läpi , ku ei o väliä onko 18v vai 70v ni kuvaa löytyy.. vajaa 25v sitte vielä mut yritettii potkia tehtaalta pihalle ku oli tatuointi näkyvällä paikalla ja kielikoru.Muutamana viime vuotena silmään pistänyt ilmiö, että nuoret (amis)tytöt ottavat tosi isoja tatuointeja tosi nuorena. Ei minulla sinällään mitään tatuointeja vastaankaan ole. Toinen muoti tuntuu olevan ottaa sikinsokin iso määrä merkityksettömiä pikkukuvia tyyliin hello kitty ja pelikortteja tms. Kuin olisi lapsi tussilla piirrellyt ääriviivoja.
Ihan pakko , et kai jatka samalla linjalla.
Industrial onkin sitten asia erikseen. Ollut likemmäs 2kk ja oli pitkään tosi kipeä, osui siihen mikä tahansa vähänkään.
24-vuotiaana otin kaikki lävistykset pois, mutta oli molemmissa industrialit. Toinen teki sen että tehdessä meinasi taju lähteä mutta se oli varmasti verensokeri. Mutta komppaan, ei kannata jos se vaikka tyynyyn hinkkaa ja tämä on vain minun oma mielipide. Sama oli kun koko nännipiha oli lävistetty niin se oli ikävä kun se takertui turvavöihin, reppuun yms.Miten toi industrial eroaa helix lävistyksestä? Suunnittelin joskus sellaista kun lähteissä mainitaan ettei se satu paljon ja paranee suht nopeasti. Jos se tuollaista on niin ei kyllä kiinnosta kärsiä. Ei kannata ainakaan sille korvalle ottaa jolla nukkuu (yleensä oikea).
Nuorempana meinasin ottaa pienen Quake logon niskaan, onneksi skippasin
Tämä sai eilen jatkoa.