Onko jollain jotain hyviä ideoita kun alunperin tietokone valitti tietokoneen uudelleen käynnistyksen yhteydessä että jokin windowsin käynnistys tiedosto on vahingoittunut ja yritin sitä korjata ensin windows 10 asennus muistitikulla onnistumatta siinä. Tämän jälkeen kokeilin asentaa windowsia uusiksi mutta windows 10 asennuksessa tulee virhekoodeja 0x8007025d,0x80070057 Ostin myös uuden ssd levyn johon olen yrittänyt asentaa windows10 joka tekee edellä mainittua, win11 asennuksessa olen päässyt 57% useamman tunnin jälkeen tulee "windows 11:n asennus epäonnistui" ja kokeilin vielä ubuntua asentaa ja siinäkin se jumittaa kopioidaan tiedostoja vaiheeseen, kokeillut 3 eri usb tikulla ja ladata asennusmediaa windowsin creator toolilla sekä rufuksella, keskusmuisteja olen kokeillut kahta eri mallia, bios asetuksia olen säätänyt netistä löytyvien ohjeiden mukaan ja olen myös vetänyt myös bios asetukset defaultiksi ja tosiaan on uusi kovalevykin että siinäkään tuskin vika on jonka lisäksi kokeillut 2 muulla kovalevyllä. Bios on päivitetty uusimpaan versioon ja tein myös testejä Ultimate Boot CD:llä mutta virheitä komponenteista ei löytynyt.
Prosessori Amd 3700x
Emolevy Asus Tuf gaming B550M-plus
Näytönohjain Asus geforce rtx 2070 Super
Kingston A400 960 Gt SATA3 2,5" -SSD-levy
Prosessori Amd 3700x
Emolevy Asus Tuf gaming B550M-plus
Näytönohjain Asus geforce rtx 2070 Super
Kingston A400 960 Gt SATA3 2,5" -SSD-levy