Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on itellä kone seinällä.En viitsinyt tehdä thriidiä joten kysellään täältä.
Onko jollain atx kotelo seinällä?
Amazon myy kiinatelinettä eikä herätä itsellä kovin paljoa luottoa moiseen.
Meinasin jos kävisi taivuttamassa paikallisella metallifirmassa 5mm raudasta 90-asteen kulman.
Sopivat reiät poraisi itse ja mustaa spray maalia kylkeen.
Velcron kanssa kiinni pohjasta?
Mulla on itellä kone seinällä.
2kpl Kulmakannake ja päällä levy. Hyvin on kestänyt.

![]()
Äiti pyysi ehdotusta uudesta läppäristä kun vanha alkaa olla tien päässä. Tiesin että ei liikuttele sitä kuitenkaan mihinkään joten omista ja veljen kierrätysosista muutamalla uudella komponentilla täydennettynä saatiin ihan kyvykäs tekstinkäsittely-/työskentelykone aikaan.
- AMD Ryzen 3600 vakiojäähyllä
- MSI B450M-A PRO MAX emo
- 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz DDR4
- ASUS Raden R9 270X DirectCU II
- 256GB m.2 nVME SSD + 2tb Toshiba HDD
- Kolink Citadel mesh mATX-kotelo
- 3x120mm PWM tuulettimia (2 in, 1 out)
- Corsair CX550M PSU
- 2x1080p 28" monitoreita
- Logitech MK235 näppis+hiiri combo
Uusia osia prossu, emo, kotelo, virtalähde ja näppis/hiiri combo. Joskus nurkkiin kertyvästä SERistä on jotain hyötyäkin![]()
Uteliaisuudesta kysyn, oliko tuon NZXT:n asentaminen kuinka vaikea homma? Itse parhaillaan rakentamassa Meshilicioukseen konetta Arcticin 280mm jäähyllä ja oli kyllä semmoinen työmaa saada mahdutettua sisään
Mielestäni varsin helppo asennus ensikertalaisellekin. Laitoin eka radin ja tuulettimet ujutin välistä.Uteliaisuudesta kysyn, oliko tuon NZXT:n asentaminen kuinka vaikea homma? Itse parhaillaan rakentamassa Meshilicioukseen konetta Arcticin 280mm jäähyllä ja oli kyllä semmoinen työmaa saada mahdutettua sisään
Hiirestä lisäpiste jos on 20 vuotta vanha mx518. Näyttö vielä pöytäjalalla kiinni niin hyvä kokonaisuus.Nyt se on oma buildi lopulta täysin valmis. Väittivät netissä, ettei 3080 strixiä saa ek blokilla lian li pc-011 dynamiciin laitettua. Otin sen haasteena. 30mm alaradin ja ml tuulettimien kanssa vgpu telinettä sai toki vähän modata, jotta sai nostettua korttia ylemmäs, mutta mielestäni lopputulos on ihan ok. Putkien taivuttamiset tuli vedettyä vähän mallina "äkkiä kasaan", mutta omaan silmään nyt riitti tällä erää
![]()
![]()
Hiirestä lisäpiste jos on 20 vuotta vanha mx518. Näyttö vielä pöytäjalalla kiinni niin hyvä kokonaisuus.

Tälleen reipas kolme vuotta myöhemmin kaiuttimien johdot on ihan yhtä sekaisesti ja toinen niistä on päätynyt yleiseksi johtotelineeksiTuli vihdoin muutettua, tuollainen työpöytä täällä. Kaiuttimien johdot pitäisi laittaa siistimin ja viritellä läppäreille fiksumpi latauspaikka vaikka kirjahyllyyn.
![]()
. Kannettavien latauspiste on muodostunut kirjahyllyn sijaan olohuoneeseen. Näppäimistön virkaa toimittaa päivästä riippuen aiemman kuvan Lenovon bt-näppis tai tuo Rosewillin kolistin. Näyttö vaihtui 27" -> 32" ja nurkassa oleva koppa TJ08e:stä NR200P:ksi. Ja koska tuo TJ08e oli layoutiltaan ylösalaisin oleva kotelo, niin siksi jäähyn tekstit ovat uuteen koppaan väärinpäin
. Oculuksen majakat on tyylikkäästi teipattu pöytään kiinni, jotteivat turhia pyöri
.Ite hain Bauhaussista Resopal Premium työtasolevyä tietokonepöytään ja massiivipuuta sitten nikkarointipöytään; Työtasot joka tarkoitukseen | bauhaus.fi Saa ihan mittoihin leikattuakin odottaessa.

On alkuperäistä rotua tosiaan tuo MX
Noh, tämä lienee suhteellista.Kunnioitettava saavutus, jos on ollut muuallakin kuin laatikon pohjalla. Oma saldo on 2x MX510 ja 1x MX518. Kaikista hajosi joko mouse1 tai mouse2 nappi
Makean näköinen buildi kaikkiaan. Ei näytä omaan silmään putket ainakaan kuvissa yhtään nopeasti vedetyiltä.
![]()
Olen erilainenHiiri päivittynyt ja pöydän jalat vaihtuneet sähköisiin sittemmin.
![]()
Olen erilainenHiiri päivittynyt ja pöydän jalat vaihtuneet sähköisiin sittemmin.
Taitaa olla iMac...Miellyttää myös minun silmää. Uteliaisuudesta, missä tietokone on? Kukan alapuolella?
Näyttää enemmän Applen thunderbolt näytöltäTaitaa olla iMac...

Taidat olla oikeassa. Taskbarikin näyttää enemmän Windosilta kuin OSX:ltä.Näyttää enemmän Applen thunderbolt näytöltä![]()
Jep siellä oli vielä hetki sitten itseasiassa kaksikin deskaria piilossa joista toinen htpc käytössä. Rakensin puusta tuollaisen häkkyrän peittämään ne ja tein pöydän alle kytkimen jolla kaiuttimet pystyi vaihtamaan leffakäytössä surround takakaiuttimiksi toisen puolen isommalle screenille. Aika viritys mutta toimi ihan hyvin..Miellyttää myös minun silmää. Uteliaisuudesta, missä tietokone on? Kukan alapuolella?

En ole varma mitä tässä kuvassa tapahtuu, hirveän paloturvalliselta se ei vaikuta. Olisi mielenkiintoista nähdä koko setup. Pelkkä kone herättää jo kysymyksiäVarovaisen huomaamaton ja kompakti Netflix/Facebook -kone. @Sampsa @Juha Kokkonen @Kaotik @solidton
E![]()

En ole varma mitä tässä kuvassa tapahtuu, hirveän paloturvalliselta se ei vaikuta. Olisi mielenkiintoista nähdä koko setup. Pelkkä kone herättää jo kysymyksiä![]()
Mikäs tuossa nyt ei ole paloturvallista? Pakkasen puolella varmaan jokainen osa.En ole varma mitä tässä kuvassa tapahtuu, hirveän paloturvalliselta se ei vaikuta. Olisi mielenkiintoista nähdä koko setup. Pelkkä kone herättää jo kysymyksiä![]()
Nyt hiffasin mikä on homman nimi, kunnon laboratorio. Vaatii kyllä vuosien paneutumisen, että repii moisia numeroita. Esteettistä silmää tuo ei niin hivele kun puhutaan setupeistaHienoa nähdä suomenlippua tuolla, jay2cents tubesta tuttuna siellä, keep up luumi
![]()
On kyllä onnistunut setuppi, tuohon koteloon verrattuna tuo 38'' näyttää jopa sirolta. Hiirimattoa ja hiirtä vaaleaksi niin alkaa olemaan täykkis.Pitkäaikainen uuden pöytäkoneen kasaus ja työpöytäprojekti alkaa tulemaan pikkuhiljaa päätökseen. Ehkä deskmat tai vaalean sävyinen hiirimatto ja uusi hiiri paketista vielä puuttuu. "Kliinin" näköistä ja toimivaa työpistettä oli tarkoitus rakentaa, jossa omasta mielestäni onnistuin.
- Työpöydän runko Ergodesk Pro. Kantena Bauhaussista ostettua tammitasoa, johon vedelty kirkasta puuvahaa pintaan. Kaapelikouru pöytätason alapuolella ja kaapelinkerääjällä siististi kouruun lattianrajasta tulevat johdot.
- Näyttönä LG:n 38WN95C-W, näytön jalkana Ergotron LX.
- Sigun kone ehkä ansaitsisi jopa oman postauksensa ja laadukkaammat kuvat itse koneesta. Kyseessä siis Lian Li O11 Dynamic XL, ensimmäinen ikinä tekemäni customloop ja suoraan akryyliputkilla.
Ihmettelen hieman että miksi tämä miellyttää omaa silmääni varsin paljon.
Todella asiallinen!

LL120 RGB:t vaihtunu Noctuan beigeen
![]()
Aina valitsen mielummin Noctuan minkä tahansa ledin yli!LL120 RGB:t vaihtunu Noctuan beigeen
![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.