Elikkä myin vanhan (vuosimallia 2003) mutta laadukkaan cd soittimen. Soitin soitti itsellä levyt ne harvat kerrat kun sitä tarvitsin mutta kun musiikki tuli pääasiassa Spotifystä nykyään niin päätin luopua siitä.
Ostaja laitteelle löytyi hetkessä ja toimitin kotiovelle vietynä 75€:lla, ebayssä näistä pyydetään näemmä reilua satasta.
Nyt kuitenkin ostajan mukaan soitin ei aina lue levyjä, hyvin erikoinen ongelma missä lukeee levyt joilla vähemmän kappaleita aina mutta jos kappaleita on lähemmäs parisenkymmentä tai enemmän niin saattaa vaatia uudelleen yrityksen mutta kuitenkin lukee tämän jälkeen. Tämä ei ostajalle käy vaan haluaa täysin toimivan, ymmärrettävää toki.
Tarjosinkin reilusti että jos hän palauttaa soittimen postilla niin palautan sen alkuperäisen maksetun summan 75€ mutta hän haluaa että joko palautan 20€ hinnasta takaisin tai että palauttaa soittimen ja maksaisin 75€ lisäksi myös kympin palautus postit.
Mitenkä vastaavissa tilanteissa yleensä toimittu? Omasta mielestä myin jo soittimen muutenkin todella halvalla, eikö ostajallakin ole jotain vastuuta?
Ostaja laitteelle löytyi hetkessä ja toimitin kotiovelle vietynä 75€:lla, ebayssä näistä pyydetään näemmä reilua satasta.
Nyt kuitenkin ostajan mukaan soitin ei aina lue levyjä, hyvin erikoinen ongelma missä lukeee levyt joilla vähemmän kappaleita aina mutta jos kappaleita on lähemmäs parisenkymmentä tai enemmän niin saattaa vaatia uudelleen yrityksen mutta kuitenkin lukee tämän jälkeen. Tämä ei ostajalle käy vaan haluaa täysin toimivan, ymmärrettävää toki.
Tarjosinkin reilusti että jos hän palauttaa soittimen postilla niin palautan sen alkuperäisen maksetun summan 75€ mutta hän haluaa että joko palautan 20€ hinnasta takaisin tai että palauttaa soittimen ja maksaisin 75€ lisäksi myös kympin palautus postit.
Mitenkä vastaavissa tilanteissa yleensä toimittu? Omasta mielestä myin jo soittimen muutenkin todella halvalla, eikö ostajallakin ole jotain vastuuta?