Ostettu Käynnistyslevyke / disketti

Tuote:Boottidisketti
Hinta: max 10€ posteineen
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:
Vanhaan koneeseen tarviisi Windows 95 asentaa cd levyltä joten tarviisi disketin että saa cd asemalta bootattua.
Vaihtoehtoisesti edullinen USB diskettiasema kelpaa.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa):Joensuu
Toimitustapa: Nouto tai Posti
Maksutapa: Käteinen,Mobilepay tai tilisiirto

Viimeksi muokattu:
10 euroon saa pari ylimääräistäkin kappaletta postissa. Oon tehnyt itse lähinnä Welcome to AllBootDisks.com! | AllBootDisks - Providing Free Boot Disk Downloads. MS-DOS to Windows XP. levykkeitä, ainakin Win 98 SE boot imaget hoitavat asiansa ongelmitta. Mutta voi toki olla joku muukin.

Jossei tosiaan saa sitä win95 koneen levyä saa mitenkään kiinni johonkin toiseen koneeseen (voi toki olla hankalaa) siinähän se ois helppo boottavaksi (joko format /s tai sys komento) tehdä ja kopioida Windowsin asennustiedostot samalla.

10 euroon saa pari ylimääräistäkin kappaletta postissa. Oon tehnyt itse lähinnä Welcome to AllBootDisks.com! | AllBootDisks - Providing Free Boot Disk Downloads. MS-DOS to Windows XP. levykkeitä, ainakin Win 98 SE boot imaget hoitavat asiansa ongelmitta. Mutta voi toki olla joku muukin.

Jossei tosiaan saa sitä win95 koneen levyä saa mitenkään kiinni johonkin toiseen koneeseen (voi toki olla hankalaa) siinähän se ois helppo boottavaksi (joko format /s tai sys komento) tehdä ja kopioida Windowsin asennustiedostot samalla.
YV

Statistiikka

Viestiketjuista
261 274
Jäsenet
74 777
Uusin jäsen
TL123

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom