Kaverille uuden tabletin valinta.

teho75

Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
462
Arvon io-techiläiset!

Kaveri soitteli juuri äsken ja kyseli apuja minulta tabletin valintaan. Itse olin aiemmin enemmän tekemisissä tietokoneiden kanssa harrastuksena mutta nykyään tietämykseni uusimmasta tekniikasta ja tuotteista on melko rajoittunut.
Niinpä kyselen täältä apuja mitä tablettia voisi suositella kaverille.

Vaatimukset tabletille:
-verkkopankin käyttö
-4g yhteys
-videoiden katselu
-websivujen selaus
-wifi tai bluetooth
-hinta/laatusuhde hyvä

Kameraa ei tarvitse olla tabletissa.

Kiitoksia vastauksista.

Edit1: Tekeekö noilla 150e hintaluokan tableteilla mitään edellä mainituista asioista kuten videoiden katselu? Jumittaako kuva?
Edit2: Ja tämä thread meni vielä väärälle alueelle. Voiko mode siirtää sen oikeaan paikkaan?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 555
Arvon io-techiläiset!

Kaveri soitteli juuri äsken ja kyseli apuja minulta tabletin valintaan. Itse olin aiemmin enemmän tekemisissä tietokoneiden kanssa harrastuksena mutta nykyään tietämykseni uusimmasta tekniikasta ja tuotteista on melko rajoittunut.
Niinpä kyselen täältä apuja mitä tablettia voisi suositella kaverille.

Vaatimukset tabletille:
-verkkopankin käyttö
-4g yhteys
-videoiden katselu
-websivujen selaus
-wifi tai bluetooth
-hinta/laatusuhde hyvä

Kameraa ei tarvitse olla tabletissa.

Kiitoksia vastauksista.

Edit1: Tekeekö noilla 150e hintaluokan tableteilla mitään edellä mainituista asioista kuten videoiden katselu? Jumittaako kuva?
Edit2: Ja tämä thread meni vielä väärälle alueelle. Voiko mode siirtää sen oikeaan paikkaan?
Ainakin äitini ollut erittäin tyytyväinen tähän ja hän nimenomaan käyttää verkkopankkia, nettiselausta ja etenkin videoita katsoo paljon streamauspalveluista 4G yhteydellä.

iPad (2018) 32 GB WiFi + Cellular (tähtiharmaa) - Tabletit ja iPad

Noista halpis 150€ malleista en ole kuullut kuin huonoa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 321
Viestejä
4 194 272
Jäsenet
70 897
Uusin jäsen
Miigu

Hinta.fi

Ylös Bottom