• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Kasauspalvelu - Datatronic

Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
341
Tuote: Kasauspalvelu
Tarjoushinta: 48,75 €
Normaalihinta: 65,00 € (Suomen suosituimmassa sivustossa normaalihinta on 89,00 €)
Kauppa: Datatronic
Voimassa:
Linkki: 48,75 € | Tietokoneen kasauspalvelu (datatronic.fi)
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Saatavilla myös käyttöjärjestelmän asennus, jolloin hinta olisi 66,75 € johon sisältyy kasauksen lisäksi ajureiden asennus sekä Bios-Päivitys.
66,75 € | Tietokoneen kasauspalvelu sekä käyttöjärjestelmän asennus (datatronic.fi)
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 734
(Suomen suosituimmassa sivustossa normaalihinta on 89,00 €)
Mielenkiintoinen mutta täysin harhaanjohtaja "fakta". Väittäisin että suomen suosituin sivusto on joko google.fi tai jos etsitään oikeasti suomalaista niin hs.fi mikä tavoittaa päivittäin kait päälle 1.3 miljoonaa kävijää... Toki tiedot vuodelta 2022 eli ehkä joku muu on sitten noussut suosituimmaksi Suomessa mutta vaikea uskoa että siellä olisi mitään kokoamispalvelua mainittuna... Ellei yritetä sanoa gigantti.fi mikä on toki kohtuu suuri jos lukee myös muiden maiden klickit gigantin sivuille yleisesti.
 
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
341
Mielenkiintoinen mutta täysin harhaanjohtaja "fakta". Väittäisin että suomen suosituin sivusto on joko google.fi tai jos etsitään oikeasti suomalaista niin hs.fi mikä tavoittaa päivittäin kait päälle 1.3 miljoonaa kävijää... Toki tiedot vuodelta 2022 eli ehkä joku muu on sitten noussut suosituimmaksi Suomessa mutta vaikea uskoa että siellä olisi mitään kokoamispalvelua mainittuna...
Nojuu. Onhan tuossa pieni virhe käynyt nyt. Katsoin vain tuon tekoälyn antaman vastauksen ku etsin parhaimpia tarjouksia kokoamispalveluista. Mainitsi tuolla Verkkokauppa.com sekä Jimmsiä. Verkkokaupassa se maksaa jopa 100 euroa. Nyt kun kirjoitin uudestaan antoi se myös multitronikin sinne, mutta datatronic edelleen näyttää edullisimman. Että en nyt tiedä mikä se suosituin sivusto nyt onkaan.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 052
Käyttääkö joku täällä kasauspalveluja? Koneen kasaus uudelta elektroniikalta tuoksuvista komponenteista on harrastuksen paras osuus. *NAPS* -ääni saa aikaan suuren tyydytyksen kun työntää muistikammat paikoilleen.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 184
Käyttääkö joku täällä kasauspalveluja? Koneen kasaus uudelta elektroniikalta tuoksuvista komponenteista on harrastuksen paras osuus. *NAPS* -ääni saa aikaan suuren tyydytyksen kun työntää muistikammat paikoilleen.
Käy vilkaisemassa konepakettiosiota. Lisäksi osa maksaa ilmaisen kasauksen lisäksi winukan ja ajureiden asennuksesta tuon 66,75 €.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 734
Lisäksi myös moni joka osaa mutta ikää tulee hieman enempi lisää (lue on työ, vaimo ja ehkä pari lasta) mielellään käyttää sen muutaman tunnin mitä ehkä viikonloppuna / viikossa saa ns. omaa aikaa (kun vaimo ja lapset ehkä ovat jo nukkumassa) siihen että pelaa tai tekee muuta kuin kokoaa sitä konetta.
 
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
341
Datatronikin koodi: iotech-kasaus

Sillä saa valmiiksi koneen kasattua. Eniten itseä ärsyttää koneen kasaamisessa saada takapaneeli paikoilleen kun siellä niitä johtoja on välissä, sekä myös emolevylle on vaikea saada se yksi johto paikoilleen joka on prosessorin tuulettimen ja kotelon katon välissä.
 
Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
1 154
Käyttääkö joku täällä kasauspalveluja? Koneen kasaus uudelta elektroniikalta tuoksuvista komponenteista on harrastuksen paras osuus. *NAPS* -ääni saa aikaan suuren tyydytyksen kun työntää muistikammat paikoilleen.
Periaatteessa käytin nykyisen koneen kasaamiseen kausaspalvelua reilut parikymmentä vuotta sitten. Kerroin liikkeelle osat ja tilasin koottuna. Sen jälkeen olen jokaisen osan vaihtanut useampaan kertaan mutta en koskaan kaikkia kerralla joten voin sanoa että kyseessä on sama kone.

Voin kyllä suositella kasauspalvelua ensimmäiseen koneeseen. Paljon helpompi opetella homma osa kerrallaan kuin tilata kaikki osat ja koota. Toki nykyään löytyy niin paljon koneenkokous ohjeita verkosta ettei ensimmäisen koneen kokoaminenkaan ole kovin vaikeaa kunhan kärsivällitsyyttä löytyy.
 
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
412
Datatronikin koodi: iotech-kasaus

Sillä saa valmiiksi koneen kasattua. Eniten itseä ärsyttää koneen kasaamisessa saada takapaneeli paikoilleen kun siellä niitä johtoja on välissä, sekä myös emolevylle on vaikea saada se yksi johto paikoilleen joka on prosessorin tuulettimen ja kotelon katon välissä.
Laita piuha paikoilleen sinne vasempaan yläkulmaan ennenkuin asennat emon koteloon ja ohjaa toisella kädellä siitä aukosta samalla kun lasket emolevyn koteloon kiinnitystä varten. Sitte vain kiinni poweriin ja nippusiteillä laitat kaapelit nätisti etteivät ota takapaneeliin.
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 151
Periaatteessa käytin nykyisen koneen kasaamiseen kausaspalvelua reilut parikymmentä vuotta sitten. Kerroin liikkeelle osat ja tilasin koottuna. Sen jälkeen olen jokaisen osan vaihtanut useampaan kertaan mutta en koskaan kaikkia kerralla joten voin sanoa että kyseessä on sama kone.

Voin kyllä suositella kasauspalvelua ensimmäiseen koneeseen. Paljon helpompi opetella homma osa kerrallaan kuin tilata kaikki osat ja koota. Toki nykyään löytyy niin paljon koneenkokous ohjeita verkosta ettei ensimmäisen koneen kokoaminenkaan ole kovin vaikeaa kunhan kärsivällitsyyttä löytyy.
Jos siinä sama koppa on niin sama kone se on. Mutta jos kaikki vaihtunut niin sitten ei tietenkään ole mitenkään sama kone.
 
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
341
Laita piuha paikoilleen sinne vasempaan yläkulmaan ennenkuin asennat emon koteloon ja ohjaa toisella kädellä siitä aukosta samalla kun lasket emolevyn koteloon kiinnitystä varten. Sitte vain kiinni poweriin ja nippusiteillä laitat kaapelit nätisti etteivät ota takapaneeliin.
Kiitos neuvosta. Tekisi mieli vaihtaa tämä mun main-koneen koteloa. Mutta juuri tuon takia ei ole ollut kiinnostusta. Täytyypä käyttää tätä vinkkiä hyväkseni ja alkaa nyt katselemaan mihin koteloon tämä 7900xtx mahtuisi, on kyllä niin valtava näytönohjain :/

Tuo aikaisempi konepaketti jota kyselin niin tulisi toiseen huoneeseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 632
Käyttääkö joku täällä kasauspalveluja? Koneen kasaus uudelta elektroniikalta tuoksuvista komponenteista on harrastuksen paras osuus. *NAPS* -ääni saa aikaan suuren tyydytyksen kun työntää muistikammat paikoilleen.
Työkseen tai harrastuksena pari-kolmekymmentä vuotta jos on noita kasaillut, niin oikein mielelläni maksaisin nyt muutaman kympin kasauspalvelusta. Ongelma näissä kasauspalveluissa on se, että ei oikein tiedä työn kädenjälkeä ja tämä on se ainoa syy, miksi edelleen kasaan koneet itse.
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
790
*NAPS* -ääni saa aikaan suuren tyydytyksen kun työntää muistikammat paikoilleen.
Tai sitten se *NAPS* voimasanoineen kuuluu, kun jotain hajoaa, kasauspalvelussa saa kaiketi takuun työlle.
No, varmaan osa yrittää laittaa itse hajottamiaan komponentteja takuuseen. Joku ruuvarin lipsuminen piirilevylle tai vääntynyt pinni ovat aika yleisiä.
 
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
341
Minulla kerran tippu ruuvi joka meni emolevyn taakse, en saanut sitä pois kuin irrottamalla kaikki. Se takapellin pienen lärpäkkeen ruuvi tippu. En uskaltanut jättää jos tekee oikosulun
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 234
Työkseen tai harrastuksena pari-kolmekymmentä vuotta jos on noita kasaillut, niin oikein mielelläni maksaisin nyt muutaman kympin kasauspalvelusta. Ongelma näissä kasauspalveluissa on se, että ei oikein tiedä työn kädenjälkeä ja tämä on se ainoa syy, miksi edelleen kasaan koneet itse.
Itse tilasin ensimmäistä kertaa kasauspalvelun kun ei tässä iässä kiinnostanut enää alkaa näpertämään ja vihkoonhan se meni. Jouduin itse irrottamaan alkutekijöikseen koko emon, kun kasauksessa oli väännetty miltei kaikki ruuvit väärille kierteille :D ensi kerralla taidan taas kasata itse…
 
Liittynyt
27.10.2022
Viestejä
61
Itse tilasin ensimmäistä kertaa kasauspalvelun kun ei tässä iässä kiinnostanut enää alkaa näpertämään ja vihkoonhan se meni. Jouduin itse irrottamaan alkutekijöikseen koko emon, kun kasauksessa oli väännetty miltei kaikki ruuvit väärille kierteille :D ensi kerralla taidan taas kasata itse…
Mistä liikkeestä tilasit kasauspalvelun?
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 429
Tämä ketju on tarkoitettu tarjouksesta keskustelemiseen, offtopic siis seis kiitos.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 874
Viestejä
4 207 061
Jäsenet
70 995
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom