• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Kärcher K7 Power Flex painepesuri

Tuote: Kärcher K7 Power Flex
Tarjoushinta: 399€
Normaalihinta: 529€
Kauppa: Taloon.com ja Netrauta
Voimassa: 20.4.2026
Linkki: Painepesuri Kärcher K7 Power Flex, 180bar, 600l/h, itseimevä

Kommentti tarjouksesta:
Mielestäni suht' hyvä tarjous K7-sarjalaisesta. Tämä versio paremmalla (flex) letkulla.
Tehot kaikissa K7:ssa 180bar ja 600l/h. Erot eri versioissa mm. mukana tulevissa varusteissa, suihkuputkessa sekä kahvassa. Tässä ns. Perus kahva ja erilliset suihkuputket vs. Smart jossa paine säädetään kahvasta ja käytössä yksi monitoiminen suihkuputki.
Screenshot_20260417_111134_Chrome.jpg

Viimeksi muokattu:
Itse tilasin aikanaan Kärcheriltä K4 Power Control Flex, eikä tuo letku mielestäni kovin taipuisa ole vaan tuppaa toisinaan (tai aika useinkin) meneemään semmoisille pikku lenkeille. Ei tosin ole vertailukohtaa mihinkään muuhun pesuriin/letkuun.

Ei siinä, hyvä tarjous varmasti

On se flex-letku parempi kuin se toinen vaihtoehto halvemmissa koneissa. Toki varmasti parempiakin letkuja saa ostamalla erikseen.
Just näin, Kärcher ei ikävä kyllä tarjoa parempia letkuja kuin tuo Flex, mutta ainakin itse olen tullut sillä toimeen. Varmasti löytyy parempia ja joustavampia, mm. Kränzleltä. Hinta on myös eri

Käytännössä tuo letku vaatii antitwist adapterin about 20e sijoituksella, jotta toimii hyvin. Kannattaa huomioida myös, että tämä vaatii 16A sulakkeet. Toimii 10A kyllä, mutta henkisesti kannattaa varautua kääntelemään sulakkeita pidemmässä käytössä.

hyvä hinta laitteella kyllä ja paljon vastinetta rahalle.

Statistiikka

Viestiketjuista
305 635
Jäsenet
82 709
Uusin jäsen
TheRoboDoc

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom