Eilen SMS nordpostilta, ei lähettäjän tietoja. Kärcherin pakettihan se oliAkkupainepesuri, akku ja laturi tilattu 17.10. klo 13.10. Edelleenkin vain tilausvahvistus saapunut. Tilaushetkellä kaikissa toimitusaika 1-3 päivää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eilen SMS nordpostilta, ei lähettäjän tietoja. Kärcherin pakettihan se oliAkkupainepesuri, akku ja laturi tilattu 17.10. klo 13.10. Edelleenkin vain tilausvahvistus saapunut. Tilaushetkellä kaikissa toimitusaika 1-3 päivää
Ainoa status mitä tuolta voi nähdä, on tilauspäivä. Mulla 1/3 toimitettu tähän mennessä. Yllättävän kauan kestää kylläPiti laittaa Kärcherin aspaan viestiä, kun ei ala kuulua mitään. Nuo Pro sarjan tuotteet on palannut takaisin tilattaviksi ja noissa lukee 6-8 pvä toimitusaika ja omissa tiedoissa ei näy mitään statusta edelleenkään tilauksen kohdalla.
Olen odottanut koko viikon vastausta toimitusaika kyselyyn, joten tuntuu aspa olevan tukossa tmsVähän kehnosti tuli joo mitään ilmoituksia. Mulle toki tavarat tuli viime viikolla, mutta ainoa ilmoitus mitä tuli tilausvahvistuksen lisäksi oli ilmoitus että paketti noudettavissa.
Laitoin päivällä uudestaan viestiä(sävy samaa kategoriaa) ja yllättäen alkuillasta tuli Postnordilta ilmoitus, että paketit on rekisteröity. Asiakaspalvelulta ei vastauksia ole kuulunut.Laitoin sähköpostilla aavistuksen kyrpiintyneen viestin eilen, jossa totesin tuotteen edelleen puuttuvan omistuksestani.
Ei vastausta, mutta toimitusvahvistus tuli aamulla.