• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Kärcher Home & Garden sarjan tuotteet -35%

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tsutsi
  • Aloitettu Aloitettu
Akkupainepesuri, akku ja laturi tilattu 17.10. klo 13.10. Edelleenkin vain tilausvahvistus saapunut. Tilaushetkellä kaikissa toimitusaika 1-3 päivää
Eilen SMS nordpostilta, ei lähettäjän tietoja. Kärcherin pakettihan se oli

Piti laittaa Kärcherin aspaan viestiä, kun ei ala kuulua mitään. Nuo Pro sarjan tuotteet on palannut takaisin tilattaviksi ja noissa lukee 6-8 pvä toimitusaika ja omissa tiedoissa ei näy mitään statusta edelleenkään tilauksen kohdalla.

Piti laittaa Kärcherin aspaan viestiä, kun ei ala kuulua mitään. Nuo Pro sarjan tuotteet on palannut takaisin tilattaviksi ja noissa lukee 6-8 pvä toimitusaika ja omissa tiedoissa ei näy mitään statusta edelleenkään tilauksen kohdalla.
Ainoa status mitä tuolta voi nähdä, on tilauspäivä. Mulla 1/3 toimitettu tähän mennessä. Yllättävän kauan kestää kyllä

Tilasin sunnuntaina ja tiistai aamuna tuli nordpostin txt viestin että paketit noudettavissa. Akkukäyttöisen lattiapesurin ja pesuainetta tilasin testiin. Todella nopea, vaikka vähäisellä viestinnällä, ainakin omalta osalta meni.

16.10 tilattu ikkunapesuri. Tilausvahvistuksen jälkeen ei ole kuulunut yhtään mitään.

Nyt tuli itelle aspasta vastaus tuosta Puzzi 8/1:stä:
Tilaus ei valitettavasti ole lähtenyt vielä matkaan, tuotteen ollessa loppu varastostamme.

Toimitusaika tilaukselle olisi vkolla 45.

Sain vastauksen: Kiitos viestistäsi. Pahoittelen myöhästynyttä lähetystä. Kuorman saapuminen Saksasta meille on viivästynyt. Tilauksesi toimitusaika olisi viikolla 45. Pahoittelut vielä tilanteesta.

Laittelin itekin viestiä tuonne asiakaspalveluun. Täytyy myöntää, että toi Kärcherin tilausten seuranta ja tiedottaminen viivästyksistä ym. Voisi olla parempaa

Vähän kehnosti tuli joo mitään ilmoituksia. Mulle toki tavarat tuli viime viikolla, mutta ainoa ilmoitus mitä tuli tilausvahvistuksen lisäksi oli ilmoitus että paketti noudettavissa.

Vähän kehnosti tuli joo mitään ilmoituksia. Mulle toki tavarat tuli viime viikolla, mutta ainoa ilmoitus mitä tuli tilausvahvistuksen lisäksi oli ilmoitus että paketti noudettavissa.
Olen odottanut koko viikon vastausta toimitusaika kyselyyn, joten tuntuu aspa olevan tukossa tms

Laitoin sähköpostilla aavistuksen kyrpiintyneen viestin eilen, jossa totesin tuotteen edelleen puuttuvan omistuksestani.

Ei vastausta, mutta toimitusvahvistus tuli aamulla.

Laitoin sähköpostilla aavistuksen kyrpiintyneen viestin eilen, jossa totesin tuotteen edelleen puuttuvan omistuksestani.

Ei vastausta, mutta toimitusvahvistus tuli aamulla.
Laitoin päivällä uudestaan viestiä(sävy samaa kategoriaa) ja yllättäen alkuillasta tuli Postnordilta ilmoitus, että paketit on rekisteröity. Asiakaspalvelulta ei vastauksia ole kuulunut.

Minulle tuli tänään sähköpostia että tilaus (ikkunapesuri ja pesuaine) on käsitelty ja toimitusaika 2-5 päivää.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 765
Jäsenet
74 288
Uusin jäsen
Luopari

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom